לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בבלוג של סימבית..=]


דברים טובים באים במעט...

כינוי:  BoNniTa

בת: 34

ICQ: 390176974 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

וואו!!


אחרי ששנתיים לא ההיתי בבלוג החלטתי לחפור קצת בחיים שלי..(לקרא אחורה)

זה מדהים כמה דברים שהיו חשובים לי אז כבר לא חשובים לי היום (שיטחיות,למשוך אנשים לבלוג שלי..)

אולי אני לא כותבת יפה ולא היתברכתי בזה,דרך הבלוג נהנתי למשוך תשומת לב ,אני עדין עושה את זה(מושכת תשומת לב) אבל ממש בקטנה =) אני שמחה במקום שבו אני נמצאת כרגע בצבא-עם כל הקשיים שיחד  עם זה מאט שעות שינה בית פעם בשבוע המון עבודה.

הצבא לאט לאט מעצב את דמותי מחדדש -עדין עם שגעונות אבל בהחלט בחשיבה אחרת.

עשה לי טוב לקרא בבלוג ולהבחין בשינוי המרענן :)

 

שתיהיה לי מזכרת בכל זאת - אני משמאל מקווה שמריאנה לא תיכעס עליי

נכתב על ידי BoNniTa , 3/7/2009 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBoNniTa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BoNniTa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)