לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  לורושקה

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2008

עדכון לעדכון הבא.. חחח


יואו זה פשוט כזה כייף לכתוב פה בבלוג.. אני מרגישה כזאת נוסטלגיה

אז אני באמת מקווה שאני אכתוב השבוע פוסט.

פשוטאני ממש לא מוצאת זמן. ויש לי מחר מבחן בספרות

וביום רביעי "בוקריפורט" באנגלית \=

בכל מקרה, אם מישהו מהכיתה שלי נכנס לפה אז בהצלחה!

והמון בהצלחה לכל החברות מגורדון וגם אלה שלא (לירי,טל,הללי ועוד..) D=

 

מקווה לעדכן השבוע

 


נכתב על ידי לורושקה , 2/11/2008 17:14  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלוש ' ( : ב-11/11/2008 12:25
 





9,110
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללורושקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לורושקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)