לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


...This all was only wishful thinking

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 263870391 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

עוד בדיוק שלושה שבועות...


אוי ואבוי לי.
אני לא בנויה לדברים האלה.
פיכסה.
נכתב על ידי , 15/10/2008 13:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יודעת, התחשק לי.


אז האמת אי לי מושג למה אני בכלל מעדכנת, הרי מעטים האנשים שיקראו את זה עקב העובדה שהבלוג כבר די מת בשנה האחרונה.

אבל פתאום התחשק לי.

אולי זה עקב העובדה שאני בבית ויש לי מלא זמן.

אז כן, סיימתי גרעין עודד, ואני עדיין לא באמת יודעת איך לענות על השאלה "איך היה?" (אולי הכל?)...

מה שאני כן יודעת זה שאני גאה בעצמי, וששום דבר אחר בחיים לא היה יכול ללמד אותי בצורה כזאת על עצמי, ולהכין אותי לחיים.

 

עוד חודש בדיוק אני מתגייסת.

כן, אשכרה.

ואני לא מתרגשת מהעניין בשיט. להפך.

לא ממש בא לי על כל העניין...היה בדיוק קטע אחד, לפני איזה כמה חודשים שבאמת כבר היה בא לי להתגייס. אבל זה עבר לי די מהר.

אני מאוד מתנחמת בעובדה שיש לי תפקיד שהוא טוב ממה שהצלחתי להבין ולשמוע עד עכשיו. וכמובן מהעובדה שאני מתגייסת עם אופירי.

 

החגים זה דבר נפלא, אני חייבת לציין. מתוך שבועיים אני רואה את עופר שבוע! זה מטורף! חח...

 

גאד, אני צריכה כסף.

 

זהו? אני מניחה.

רק אם כבר, בהזדמנות נדירה זו - מזל טוב לעינברי שאתמול הפכה לילדה גדולה בת 19! אוהבת אותך (:

 

אוהבת,אלה.

נכתב על ידי , 5/10/2008 11:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





24,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwhatsername אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על whatsername ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)