לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים טובים קורים תמיד בזמן נכון..באים עוברים בין ההמון...


לאהוב....לאהוב כי אין לזה סוף


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

סמלת קארין פרייברג...


מה?????

אני?

ס..

סמ..

סמלתתתתתת~

באמת בלא חשבתי שהרגע הזה יגיע מתי שהוא בחיים..אבל כנראה שכן והחיים מפתיעים.

בעוד חודש וקצת בע"ה אני אקבל את הדרגה הגבוהה ביותר לחיילת בשירות סדיר ואגיע לשלב שבו..משתחררים

אינלי מושג איך עבר או עובר כל הזמן הזה, בהתחלה בוכים אפילו לא בהתחלה רק, הרבה מאוד זמן מתבכיינים,מפחדים,צועקים,רוצים פטור כזה ופטור כזה

תאמת שעכשיו אני בגימלים עם דלקת בדרכי הנשימה, חולה יחסית..חום שיעול,הכל..

הגיעה לי תודה לאל מישהי חדשה לעשות לה חפיפה..הכל כדי שיהיה ראש שקט, שקט..

בסופו של דבר אני חושבת שהתמודדתי טוב עם המערכת ,טוב עם מה שציפו ממני, הייתי ואני עדיין מנהלת פלגה..אני עדיין הכי טובה,אני עושה את זה הכי טוב ו...הייתי בהחלט חיילת לתפארת:) לא קרבית אלא ג'ובניקית לחוצת בית, אבל זו אני וזה מה שאני מסוגלת לתת ולתרום.

כרגע הגיע הזמן לעבור הלאה ולהמשיך,לימודים עבודה..התחילו הדאגות,אני ממש מקווה שהדאגות יתבדו והכל ילך חלק, והדרך אל הלימודים והתואר סבירה בלי קשיים מיוחדים..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני אחזור לעדכן..מתישהו

 

 

 

 

סמלת...

 

בע"ה בקרוב אזרחית:)

נכתב על ידי ~קארינושה~ , 20/9/2010 00:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ~קארינושה~

בת: 34

תמונה




3,924
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~קארינושה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~קארינושה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)