
במהלך המבצע אני מתאר מה עשיתי כדי למצא בת-זוג שמתאימה לתאור הזה. מי שחושבת שהיא מתאימה או מי שרוצה ליצור איתי קשר מוזמן/ת לפנות לאי-מייל שלי ([email protected]). פרטים על המבצע הראשון (זה השביעי) אפשר למצא כאן.
דיווח 303
היום, יום ו', מוקדם בבוקר, כמתוכנן, השתתפתי ברכיבה של המסלול הארוך (כ-41 ק"מ) של "סובב ווינר ת"א"
(עוד על הנושא הזה, מיד). יותר מאוחר השלמתי שעות שינה. לא ראיתי אפאחת
מתאימה היום. תמונות (מעטות ממה שתיכננתי במקור) מההשתתפות שלי באירוע הנ"ל
בהמשך.
תזכורת: אני מזכיר לכם/ן (כמו שכתבתי בפוסט הזה) שאתם/ן הקוראים/ות שלי, אתם/ן ה"שגרירים" שלי, כלומר שאם אתם/ן מכירים (גם בעקיפין) מישהי שמתאימה לתאור הזה, אז אתם/ן יכולים/ות לנסות לשדך בינינו ומי יודע? אולי יצא מזה זיווג? (והנה עשיתם מעשה טוב...!).
ההשתתפות שלי היום ב"סובב ווינר ת"א 2011"
מי שקורא/ת כאן קבוע בבלוג ודאי שם/ה לב שהתכוננתי לא מעט זמן לקראת השתתפות באירוע הזה היום. החל באימונים (רכיבות של +40 ק"מ) והמשך בהכנה של האופניים ועוד. טוב... אז תחילה אספר איך היה.
האמת שמרוב התרגשות (ומאד סיבות, למשל אכלתי ממש לפני ההליכה למיטה...) לא הצלחתי לישון הרבה הלילה...
הגעתי לכיכר המדינה בערך ב06:30. ב-06:45 בדיוק ניתן אות הזינוק ויצאתי
לדרך בין הראשונים למסלול המכונה "הארוך" (כ40 ק"מ) שכלל שתי הקפות של מה
שכונה המסלול "הבינוני". אני זוכר את האירוע של שנה שעברה (שגם בו השתתפתי
אבל אז במסלול קצר יותר). אולי בגלל שפיצלו יותר את ההזנקות וגם בגלל
שהפעם כל המסלול עבר בכבישים (ולא למשל בשבילים בפארק) וגם בגלל שיצאתי
בקבוצת ה'חלוץ' (לא היו הזנקות לפנינו, כמו שהיו למי שיצא למסלול הבינוני
למשל) לא היו ממש 'פקקי תנועה' במקצה שלי.
הרכיבה עברה טוב מאד. בתום המסלול לא הרגשתי עייף (למרות שכאמור לא
ישנתי בלילה מספיק), הרגשתי שיכולתי להמשיך לרכב עוד לא מעט. מבחינת קצב
רכבתי די טוב. כזכור אני רוכב על אופני הרים עם שיכוך מלא (ולא אופני כביש
שמותאמות טוב יותר לרכיבה כזו). במקור תיכננתי לעשות לפחות כמה הפסקות
בדרך, גם כדי לתת לישבן קצת מרגוע... וגם כדי לצלם בדרך וגם סתם לנוח,
אבל בפועל, הייתי כל כולי במצב "תחרותי" (למרות שזה לא היה קטע תחרותי
אלא מסלול 'עממי') ופשוט נסעתי רצוף את כל הדרך ללא הפסקות. את 41.2 הק"מ,
רכבתי בזמן של 1:46 (שעה וארבעים ושש דקות), כלומר במהירות ממוצעת של כ23
קמ"ש, שזה קצב די טוב מבחינתי. הרגשתי שאני רוכב מהר יחסית, אולי זה בגלל
שהכנתי טוב את האופניים (לחץ אוויר מתאים (בצמיגים ובבולמים), שימונים,
כיוונים ונקיונות) ואת עצמי (אימונים, מנוחה לפני (למעט השינה) ואפילו
תזונה מתאימה (פחממות מורכבות כמה שעות לפני הרכיבה ומעט פחממות פשוטות רבע
שעה לפני) ואולי בגלל איזו "תופעת עדר" (כשאני בקבוצה של רוכבים, אני מושפע מהקצב שלה).
הרכיבה בקטע של איילון דרום (מרוקח עד וולפסון) היתה די קלה וחלקה
בסה"כ. בדרך חזרה צפונה ברחוב הירקון היתה עליה אחת שדרשה טיפה מאמץ (לא
משהו נוראי), כמדומני באזור הצטלבות גורדון-הירקון (מעט לפני כיכר אתרים),
אבל זו היתה עליה קצרה יחסית. אני אחלק (כצפוי...) את הרכיבה לשני חלקים...
בהקפה הראשונה (כ20 ק"מ) רכבתי בקצב טוב, אבל 'שמרתי על כוחות' כדי לראות
עד כמה קשה/קלה ההקפה.
בהקפה השניה כבר ראיתי שזה מסלול לא קשה מידי ואז הרשתי לעצמי לתת יותר.
הארגון היה טוב. היו כמה נקודות חלוקה לשתיה (ובכל מקרה, כבר למדתי
מרכיבות קודמות שלמרחקים כאלה, אני לא זקוק לכל-כך הרבה מים (יש לי הרי גם
את הבקבוק עם ה0.7 ליטר על האופניים)).
היו שני דברים קטנים שבכל-זאת טיפה הפריעו לי: בהקפה השניה... כנראה
ששתיתי יותר מדי לפני הרכיבה (ואולי זה קשור לזה ששתיתי קפה לפני) ולכן
הרגשתי צורך להטיל את מימי... ולא בא לי לעצור, אז התאפקתי ודבר נוסף זה
אולי בגלל הישיבה הממושכת על מושב האופניים וגם הרכיבה, הרגשתי קצת חיכוכים
באזור האגן, לכן הקפדתי, תוך כדי רכיבה, לקום מהמושב כל כמה זמן, בעיקר
בקטעים של ירידות (בהם פחות צריך לדווש).
ולאחר כל המלל הזה... הנה התמונות:
1. נקודת הזינוק (קצת לפני 06:45):

2. הנה מבט קצת אחרי נקודת הסיום (מכיוון שהתמונות מוקטנות, הגדלתי (סימון
בצהוב) או יותר נכון 'הקטנתי פחות' (זה עדיין קטן מהמקור (שהוא 8 מגה
פיקסל)) את הכיתוב "סיום" על השער):

3. הנה הצמיד הכתום (צמיד למסלול ה40 ק"מ) על ידי:

נותרו עוד כ-3 ימים לסיום המבצע!
לילה טוב, חג שמח וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.