לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=*_JuSt_LiFe_*=


סתם בלוג על החיים הרעים והלפעמים טובים שלי.... בדרך כלל הרעים...=///


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

שאלון שגנבתי ממיקיXD


מה שלומך ?:מעולה=]                                                                                                                                    

מה הצבע תחתונים שלך ?תכלת ולבן ושלך??                                                                                                     

יש לך חוטיני?בטח=]                                                                                                                                       

מעריץ טוקיו הוטל ?הם נחמדים=]                                                                                                                    

אם יזרקו עלייך בצל בברכה , איך תגיב ? אזרוק עליהם בצל סגול אלא מה?!

כמה זמן נראה לך שהשאלון הזה ימשך ? חחחחחח מאיפה לי                                                                               

משעמם לך ? לא=P

יש לך גשר? לא

כמה פעמים אתה עושה פיפי ביום? 15 פעמי וחצי מה נרא לכם?!!?

הייית רוצה להיות בת ?אני בתXD

מה השעה? 19:30

אתה רעב ?לא

אכלת פעם שוקו וגזר ביחד? בטח זה הכי טעיםXD

אתה צמחוני?לא.. 

זרקו עלייך דג פעם ? לאXD

בן כמה אתה ? עוד מעט 14

שיקרת בשאלה הקודמת ? לא..........=]

היית רוצה להתחתן עם מייקל לואיס ?לא נראלי..

כמה קוביות יש למייקל לואיס ? 689058980943734707165896341229!!!

המחשב שלך איטי עכשיו ?קצת.........והמוח שלך?

אתה מוריד פורנו ? *צונזר*

מה עדיף , פורנו של לסביות , או פורנו של הומואים? : אורגיות הכי טובXD

השאלון משעשע אותך ?כןן

מה השאלה הכי טיפשית בשאלון?איזה טיפשית כל השאלות חכמותXD

פעם צחקת ועשית פיפי ? לא חושבת..................

אתה חושב שציפורים מפליצות ? חחחחחח אולי..............................

ניסית פעם לשתות מים מהאסלה?לא....אבל הלכתי לנסות

גנבו לך פעם משהו?לא שאני זוכרת..

מה גנבו לך ? לא זוכרת!!

ראו אותך ערום? אולי.........

מי ראה אותך ערום ? *צונזר*XD

כמה אצבעות יש לך בידים ?68 למה?

יש לך ציפורנים קצרות או ארוכות ?ארוכות עד אתמול....=[

צבע שער , חום או שחור ?בלונדי=P

אתה אוהב בלונדיניות ?בטח=]אני בלונדינית

השאלות מעצבנות אותך ?לא=]

מה תעשה אם איש עם חצאית ותירס ביד יכנס לבית שלך ויתחיל ללקק את הרצפה? יבעט בו?

מעשן ? לא

שותה ? בטח עכשיו גמרתי בקבוק וודקה=]

מסומם ? כעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע(*)_(*)

השתכרת פעם? יאפ

מתי פעם אחרונה בכית ? מממ לא מזמן..

יש לך מחזור בצבע כחול ?כע כל יום הוא מחליף צבעיםXD

איזה שיר אתה שומע ? LEONA LEWIS - BLEEDING LOVE

מה אתה מעדיף חברה כוסית עם פנים מכוערות או חברה עם פנים יפות וגוף מכוער?גם פנים יפות גם גוף יפה וכמובן גם אישיות יפה.

אוהב בנות שזופות ? בנות?לא.. בנים?כעע=]

הצבע האהוב עלייך ? יש לי הרבהXD

מתי פעם אחרונה היית בים? וואי מזמןןן

מה ענית על השאלה הקודמת? עד כדי כך משעמם הא??

העלת חיוך עכשיו? כע חחח 

ועכשיו? D=

יש לך פיפי או קקי עכשיו?לא..............ולך??

מה הדבר הראשון הסגול שאתה רואה? ג'קט של אמא שלי 

מה הדבר הראשון הצהוב שאתה רואה? קופסא

אתה אוהב צבע חום קקי? אני אוהבת חום בוץXD

מה צבע הקקי שלך?אדום למה??

יש לך פיפי צהוב או שקוף?חחחחחחחח אתה מרגיש טוב??

יש לך משקפיים?לא

השאלון הזה משעמם? לא ממש..

אתה רוצה שהוא יגמר?לא יודעת

מה השעה עכשיו? 19:46

מתי אתה הולך לישון?משו כמו 10:30?..

ועכשיו אתה רוצה שהשאלון יגמר? לא..יודעת..

אם יגנבו לך את המחשב אתה תבכה? לא...אני יגנוב אותו בחזרהXD

מאיפה הדג משתין? מהתחתXD

איזה עדה אתה? אוקראינייה...ונראלי חצי יהודייה...צריך לבררXD

נכון גרוזינים כוסונים?בטח=]

מתי פעם אחרונה ראית דג?היום בבוקר שוחה באסלהD=

נראה לך שהשאלון יגמר? כע

ואתה רוצה שהוא יגמר? אולי..

מה אתה מעדיף להתראות או ביי ?תלוי למי..במקרה הזה פאאאאאאאאאאאאשווווווווווווווול פיסת=]

אתה שמח שהשאלון הזה נגמר? יאפ=]

 

אינלי מושג למה זה לבן בצד...וזה ממש מעצבן אותי....

חחחח זהוXD

תגיבו=]

 

&& 

נכתב על ידי , 23/1/2008 19:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטמונות


אז ככה...............................

ביום שני באתי לבצפר כזה באדום לבן ועם כובע ויותר מחצי בצפר גם היה עם כובעXD

בנובי גוד בערב סתם הייתי עם המשפחה וזה...

ואז בערך ב-1:30 יצאתי עם לסיה ילנה ומקס עד איזה 3

היה נחמד=]=]

קיבלתי מלא מתנוווותD=D=D=D=

וביום שבת היה לסבט ונסטי יומולדתת!!!מזל טוב יפות שלי!!!

ביום שבת הלכנו אני ליז נסטי ולסלס לסרט "החיים על פי בן" סרט מזה חמוד

וליז כזה סחבה תפופקורן והפילה אותו על איזה אישה אחתXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXXD

היה מזה צחוקיםם

אחרי הסרט באנו כזה למקדונלס ואפחד לא הייה רעב אז ישבנו איזה שעה וחצי

וחיכינו שנהייה רעבות ואיזה ילד בן 3 התחיל להציק לנו לזרוק עלינו מסטיקים...............XD

קיצר אז קנינו ואכלנו מלאאא

היה ממש כיף=]

ואתמול היה לי סיור בשל"ח למקורות הירקון ולמעבר אפק...מקום ממש ממש יפה=]

והיום הייתה לנו הצגה..גם ממש יפה..חח בזמן האחרון התחילו לעשות לנו הרבה טיולים=]

נאממ...זהו נראלי...

ועכשיו...תמונות:::

 


אני ודשה באוטובוס ביום שני=]

אני ודשה באוטובוס ביום שני=]

סוש וריט בבצפר

סוש וריט בבצפר

אנייי

אניייי


אני לסלס ולנקה בלילה של נובי גוד

ילנוש ומקס


אממ...

אני וסשקה=]

 

 

רציתי להעלות עוד אבל אני לא מצליחה=///

טוב תגיבו לי

בייביי3>


 

נכתב על ידי , 9/1/2008 17:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 210350771 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_AnKuSh_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _AnKuSh_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)