לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

TheWolf

שלום! אני איתן, בן 12 מנתניה, וזה הבלוג הראשון שלי! תהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

השיר שכתבתי: בלי מוזיקה אין לי חיים


אני התחלתי לכתוב שירים כי....................... סתם בלי לכתוב שירים

זהו השיר הראשון שלי :)

 

בלי מוזיקה אין לי חיים

משתגע! נמאס כבר להתגעגע לצלילים

לא יודע מה בקשר לאחרים

אבל בישבילי: בלי מוזיקה! אין לי חיים!

השתעממתי בבית, יצאתי לרחוב,

זרקתי לפח ת'דיסק של גידי גוב

הולך בדרך עם MP ביד ho god

שומע מוזיקה= פופ,רוק,ראפ

והמשפט שלוקח אותי קדימה-

No Music No Life

ועכשיו על האמת-

השווים הם פיפטי סנט יאהה מאןן!

 

 

יו יו, אין לי מה לחפש

זה כבר אצלי בידיים, כבר מזמן

מתעסק בזה כול חיי

ובטוח, שאני הטוב מכולם

 

פזמון:

איך אוכל לנשום?

איך אוכל להרגיש?

מה שיש לי להגיד

שבלי מוזיקה! אין לי חיים!

 

 

 

אני צופה בטלוויזיה חורש על MTV,

לא זז מהספה, רק שם על הווליאום הכי חזק,

שומע רק סאבלימינל שובר ת'ראש על בית הבובות,

אני מביט בטלוויזיה, ומחכה כשיהיה בו.

אני מחכה.... לרגע.... שיהיה בו.

 

איך אוכל לנשום?

איך אוכל להרגיש?

מה שיש לי להגיד

שבלי מוזיקה! אין לי חיים!

 

 

 

בואנה,אלוהים, איך אוכל להיות?

איך אוכל להצליח? אהה?

איך אוכל לעשות את זה?

תמיד יש את מרכז ווליאום!!!

 

איך אוכל לנשום?

איך אוכל להרגיש?

מה שיש לי להגיד

שבלי מוזיקה! אין לי חיים!

 

 

אני יגיד לכם איך

אני יגיד לכם איך תוכלו לנשום

אני יגיד לכם איך תוכלו להרגיש

 

תעשו רק מוזיקה!

כי ללא מוזיקה איל לכם חיים!!!
 

איך אוכל לנשום?

איך אוכל להרגיש?

מה שיש לי להגיד

שבלי מוזיקה! אין לי חיים!

 

מקווה שנהנתם

תודה

נכתב על ידי Eitan^R , 11/10/2007 13:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Eitan^R

בן: 29

ICQ: 343643381 




124
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEitan^R אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eitan^R ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)