לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שפרירית בתעופה

שלום, אני היא השפירית, חזקה ועדינה גם יחד , כמו כל אחד, גם חזקה וגם שברירית ועדינה. הבלוג שלי יספר על חיי המשתנים ללא הרף, על נסיון הישרדות בעולם כושל ועל המון תקווה לבאות. בקיצור- על חייה של סטודנטית ממוצעת (או שלא)...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

בקר טוב עולם...(או ערב..)


שלום לכם , שלום לכם, שלום לכם שלום...

 

שלומות, הרבה זמן לא כתבתי אז הגיע הזמן באמת...

 

טוב, יותר מדי חדש אין, ו"מרקיז הכל בסדר ובאמת אין שום חדש"...רק - שבוע הבא ב"ה אני מתחילה ללמוד, הספקתי לריב עם הבוס במלון אבל ברוך השם אני עדיין שם ומחר ב"ה תתפרסם המודעה שלי למסג' בעיתון ידיעות חיפה.

 

וחוץ מזה הכל ברוך השם ובלי העין רע.

 

עכשיו חזרתי לאמא (לביקור קצר +כביסה) אחרי שיעור נהיגה ויש לי משהו לספר לכם...

 

 

 

תקוע:

 

כבר שעה,

כבר שעה וחצי

התחושה הזאת מתגברת,

זה מציק,

זה משפיע לי על הריכוז,

אני נחנקת,

קשה לי לנשום...

אני כבר לא שומעת מה מנחמיה אומר (המורה נהיגה)

זה ממש מעיק

זה כבר משפיע לי על הראייה...

נו צא כבר

אני לא רוצה אותך בתוכי

תבין את זה!

 

 

שקט,

אני מרגישה אותו ממש חזק עכשיו,

הוא לא רוצה לצאת,

זה משגע אותי.

אני לא יכולה  יותר.

 

או, הנה זה בא,

עוד דקה,

אני כבר מרגישה אותו,

נו עוד קצת ,

ו...

אאאאאאאפפפפפפפפפפצ'צ'צ'צ'יייייייייייייייייייייייי!

 

יצא!

 

ברוך השם. 

נכתב על ידי שפרירית23 , 18/10/2007 18:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שפרירית23

בת: 40




565
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשפרירית23 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שפרירית23 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)