לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל כניסה מצילה חיים.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

כל כניסה מצילה חיים! עזרו להציל כלבים ממוות!


למטה
נכתב על ידי , 10/8/2007 02:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל כניסה מצילה חיים.


יש בלוג בתפוז שעוזר להציל חיי כלבים!

תכנסו, שם יש הסבר יותר ברור, אבל הכניסה שלכם עוזרת להציל כלבים!

בבקשה תכנסו.

 

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1052843

 

להציל חיים בלחיצה.

 

יש מישהו שרוצה לעזור לי בפרסום? כלומר שותף בהקפצות.

אני רוצה שכמה שיותר אנשים יחשפו לזה אך בכל זאת יש לי חיים.

לא צריך התחיבות או משהו רק מישהו טוב שרוצה לעזור לכלבים שיקפיץ קצת בזמן הפנוי.

אני בעיקרון נגד הקפצות אבל במקרה הזה אני חושבת שזה מוצדק.

אם מישהו מוכן לעזור שיכתוב בתגובות.

תודה מראש.

 

נ.ב

כן אני מקפיצה והרבה.

אבל זה למטרה הכי טובה שיכולה להיות אז ממש לא אכפת לי מהנאצה.

נכתב על ידי , 8/8/2007 01:13  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




605

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצלת כלבים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצלת כלבים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)