לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

...א2ודה 2אה2ה...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

סוף שבוע קסום לכולם :)


:) וואי המון זמן לא עדכנתי פה פשוט לא היה לי זמן....

סוף סוף שבת יש לי קצת זמן פנוי, נהייתי כל כך אשת עסקים חח....

סתם פשוט כל יום יש משהו, כמעט כל יום אני אצל אהובי ואז יש לי עבודה וואי אם כבר מדברים על עבודה חח יש בקיצור הרבה דברים השתנו בעבודה אצלינו, היה לנו 2 מנהלים אחד טוב ואחד רע חח אז כל הזמן הינו מקטרים על הרע בסוף פיטרו אותו תודה לאל והטוב נשאר לבד... והיה עליו לחץ וכל מיני בסוף הביאו מישהו חדש אמאל'ה חשבנו הוא מפחיד וזה אבל דווקא יצא טוב נחמד וממש משקיע.

שלשום אני וליאתוש נסיכתי עבדנו יחד, בבוקר נסענו יחד לצומת קרית אתא לראות איזה עבודה נוספת באולם וואי איזה מנהל דפוק יש שם קרא לנו לשם רק כדי לקחת את המס' פלאפון שלנו רררררר....אחרי זה ראינו את פוני המגנוני שלנו חח ובערב יצאנו לעבודה, אז שמו אותנו בהדר שזה מקום הכי זוועה שיכול להיות ושם לנו צדדים שונים ברחוב ואז היה מפחיד לעבוד שם לבד בלילה כי אין אור בבתים ויש נרקומנים אז החלטנו שנעבוד יחד, טוב באתי אליה עשינו את הדירות שלה שהיה נורא מפחיד כי היה איזה ביניין שלא היה בו בכלל אורררררר ובכל הבנין של 7 דירות גרה רק משפחה אחת בקומה אחרונה בסוף לא עלינו כי היה מפחיד מידי חח ודפקו וואחד צרחות שם, ואז עברנו על הבניינים שלי כמעט כולם היו נעולים אז התקשרתי למנהל אמרתי והוא שלח אותנו לאיזה רחוב ממש ממש מתחת לעיר במקום הכי מפחיד שיש אז הביא לי שם 2 בניינים הלכנו לשם תפס אותנו בדרך מבול חח הינו רטובות מהראש עד הרגליים ממש פאדיחות ליד אנשים שראו אותנו חחחח

באנו לבניין הראשון עשינו אותו סבבה בלי בלאגנים ושעברנו לבניין השני החלטתי להתחיל מהקומה הכי תחתונה ירדנו לשם ולא היה אור אז אם המחשב הנייד שלנו ניסיתי להעיר לי על הדלת שמצאתי שם ואז פתאום שמעתי את אהובתי צורחת בקולי קולות מי יודע מה אני נבהלתי ורצתי אחריה למעלה בצרחות הלב כמעט קפץ לי מהגוף מרוב פחד רצנו מי יודע לאן ישבנו לנסות להרגע התחלתי מרוב פחד לגמגם חחחחחח ואז שנרגענו החלטנו שנתחיל מלמעלה כי למטה ראינו כמה אנשים ממש בחושך ולא ידענו מי הם וככה אז שבאנו לעלות למעלה אחד השכנים בדיוק בא לבנין שאלנו אותו אם מישהו גר למטה הוא אמר שלא ולא כדאי לרדת כי יש שם תמיד נרקומנים :| אמאל'ההההההההה מי היה מאמין הינו בדיוק מול הנרקומנים ויצאנו משם בשלום.

טוב ואז עשינו את כל הבנין בקומה אחרונה הציפו אותנו באוכל לדרך חח שיצאנו התחלנו באיזה מקום אכלנו את זה ואז בא המנהל לשחרר אותנו והביא את מתנות שחילקו לכל העובדים בגלל איזה משהו בעבודה... קבלנו איזה מטריה ממש מגניבה (טוב שהוא נזכר לתת לנו אותה אחרי שנרטבנו) חח וקבלנו גם טרמוס קטנצ'יק כזה ממש חמוד לעבודה... יום למחרת היה שישי אז בשישי אנחנו עובדים מהבוקר ב8 ומשהו באתי לעמדה קבלתי את הרחובות ותיקים ובלה בלה בלה והתחלתי ללכת לרחוב שהביאו לי וואי ותפס אותי כזה גשםםםםםםםםםםםםםםם אמאל'ה נרטבתי לגמריי אפילו שהבאתי מטריה...

עשיתי את הרחובות והכל ואז אחרי שהוא שחרר אני וליאתוש ירנו קצת לעיר לקנות משהו ונסענו הביתה :)

סוףףףףףף סוףףףף בבית חופשש ישנתי כל כך הרבהההההההה חח

והיום רציתי לצאת לאהובי אבל בסוף כנראה אני ישאר בבית לנוח חחח

וכמה תמונות חדשות...

אני דומה פה לתינוקת חחח

חח יצאתי קשוחהההההההה

                   

נכתב על ידי נוני מגנוני , 8/12/2007 11:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מורנוש ב-13/12/2007 21:07
 





כינוי:  נוני מגנוני

בת: 35

ICQ: 369743391 

תמונה




161
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוני מגנוני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוני מגנוני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)