לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the simple life ?


" i lost you .. will i ever had you back ? "

Avatarכינוי:  • X what the FUCK X•

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

לדניאל אהובתי ..


דנדו נסיכה שלי ,

אני יודעת שלא תקראי תבלוג שלי בערך עד שלא תצאי מהדיכאון

אני משתתפת בצערך ..

שתדעי שאני איתך בהכל ..

תהיה חזקה יפה שלי ,

היום אני עומר וספיר בכינו ביחד

לא האמנתי כששמעתי שעומר שאל " את באה ללוייה של אמא של דניאל " ?

קיבלת שוק היו לי דמעות ..

התחלתי לבכות ואחרי עומר וספיר ..

פשוט לא היה לי מצב רוח לכל היום .. את יודעת שאת אחת הבנות שהכי חשובות לי בעולם

תמיד הייתי איתך .. ואני ימשיך להיות איתך ..

תהיה חזקה , אני לצידך 3>

כל היום אני בוכה עליך .. ,

וקבעתי מחר ללכת עם ספיר לבקר אצלך ,

ממה שהבנתי בלוויה לא דיברת .. שתקת ובכית מלא

זה ברור ..

כלכך עצוב לי בשבילך שאת לא מבינה ..

תהיה חזקה , אוהבת אותך .. כמו שלא אהבתי אף אחד 3333>

נכתב על ידי • X what the FUCK X• , 9/9/2007 18:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר אש D:


חח שמעו חפרתי על השיר הזה בערך יומיים ...

D;

 

השורות שהכי אהבתי  :

Everytime they turn the lights down
Just wanna go that extra mile for you
Display of affection
Feels like no one else in the room

 

מי שיבין תמילים , יבין ^^

 "Gimme Gimme more
Gimme more
"Gimme gimme more

 

ה- שיר !!!!

http://www.youtube.com/watch?v=GggETrEInk0

נכתב על ידי • X what the FUCK X• , 8/9/2007 18:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף@$#!%~!


למה אני כזאת מפגרת

למה למה למה

למה לי הכל נדפק תמיד !!!
עד שהכל היה מושלם תמיד משהו חייב להרוס למה S:

למה פעם אחת בחיייייים משהו לא יכול להיות כמו שאני רוצה !?

תמיד אני נדפקת אבל תמייייד

עד שיש משהו אמיתי הכל נדפק ה-כ-ל

 

:(((((( !!!!!!

נכתב על ידי • X what the FUCK X• , 8/9/2007 02:47  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל• X what the FUCK X• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על • X what the FUCK X• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)