לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי וכל זה D: .


-בלווווג נו שתקו.

כינוי:  דניסי (:

בת: 31

ICQ: 289239110 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009


וואי כמה זמן עבר מהפעם האחרונה! כיף לחזור (: .

איזה מעצבן זה שכמעט ושום דבר לא השתנה מאז הפעם האחרונה שכתבתי ?

האמת שהרוב דיי אותו דבר.. אני ביא' כבר והזמן טס ואני לא שמה לב..זה לא כל כך טוב במקרה שלי.

יש הרבה דברים שאני רוצה לעשות ולהגיד ואני לא עושה וגם לא אומרת כי "יש זמן"

אז לא, אין כל כך..

יצא לי דיי הרבה לחשוב על העבר בגלל הבלוג הזה.

הרבה דברים שבמקרה הזה אמרתי ועשיתי, ואני ממש מתחרטת עלייהם. זאת רק אני או שזה בסדר? או שהרבה אנשים מתחרטים על רוב הדברים שהם עשו או אמרו? אני ממש לא אוהבת להיות במעמד כזה.. לא אוהבת להתחרט. אני יודעת שמה שעשיתי אז איכשהו יש לו סיבה גם אם עכשיו הוא לא נשמע לי הגיוני.

אבל עכשיו אני לא זוכרת את הסיבות, הכל נשמע לי ממש מוזר וטיפשי.

אם אני לא זוכרת אז מי כן..

יש לי הרבה תוכניות לשנה וחלק מהן דיי קשורות אליי כבנאדם, אני רק צריכה הזדמנות לשנות את זה, בינתיים אין.. אבל יהיו D:

אופטימיות זה חשוב.

הכל אותו דבר אצלי ובעולם אז לא יודעת, אני עוד אחזור לבלוג הזה עוד חצי שנה או משהו כזה, פעם הבלוג הזה היה הרבה יותר שמח ><

 

3>

נכתב על ידי דניסי (: , 14/11/2009 15:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-23/11/2009 15:54
 





9,290

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניסי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניסי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)