לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Then The Winter Comes...


שיעמם לי, אז עשיתי כותרת.. מה הייתי אמורה לעשות איתה? כלום. בגלל זה פתחתי בלוג כדי לשים אותה...XD

Avatarכינוי:  the girl with the hair

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פוסט ראשון.. בלוג ראשון..=]


היי, אני לילי.. אם מישהו רוצה לדעת עוד עלי- אני ברשימות..

זה הבלוג הראשון שאני פותחת, למה ציפיתם? גם אני מושפעת! חחח..

בכל מקרה, אני לא בדיוק יודעת טוב כל כך איך עושים פה דברים וזה.. אבל בטח אני אלמד עם הזמן, לא?

חשבתי אפילו אולי לנסות לכתוב פה סיפורים.. לא בהמשכים, פשוט סיפורים קצרים...

אבל רק אם יהיה לי זמן/כוח/תחת לזה..^ ^

 

אז, בנתיים..

בהצלחה?

3>

נכתב על ידי the girl with the hair , 11/10/2007 17:39  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





74
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe girl with the hair אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the girl with the hair ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)