לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

**have a nice day**


כן , אז עוד בלוג נוסף לרשימה...האמת , בלוג רגיל , כמו של כולם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

סופ"ש אצל ענבל [=


ואו , איזה כיף היה אצל ענבלו'ש!!!

היינו בבאולינג (יום הולדת לתומר! ובשעה 12 יום הולדת לקלמן!)היו כל כך הרבה קטעים! החברים שלה פשוט קרועים!!!

אני וענבל (ועוד כמה...) התחלנו עם מלאא בניםם (ראו מסקנה א') ושיגענו איזה אחד קוראים לו שלומי שעשה לנו הנחה של איזה 100 ש"ח לסרטט חח ובסוף לא הלכנו בכלל סתם שיגענו אותו כל הלילהה חחח :P

אחר כך יצאנו לשבת בחוץ והייתה רעידהת אדמה! :S רעידת אדמה זה הדבר הכי המפחיד שיכול להיות :S :S ומלא אנשים אומרים שאנחנו עומדים למות! אעאע

אז רוני , שובל , יפית ולכל מי שהבטחתי! אני לא רוצה למות לפניי שניסע לתל-אביב!!

 

אז ענבלו'ש...זוכרת מה סיכמנו? אני עוזרת לך , ואת לי! חח (:

 

אז אחרי היומים המטורפים האלה הגעתי לכמה מסקנות:

א. אם מישהו עושה לך עיניים ושולח לך נשיקות באוויר , אל תתלהבי. הוא לא עושה את זה רק לך.

ב. לא לשתות נסטייי!! של מישהו אחר שיש בתוכו מסטיקים עם קקי של עכברושים חיחי (;

ג. "אספרסו לא חייב להיות האספרסו הרגיל שאתם מכירים" - תעשו לי טובה , אם תראו משקה עם חלב, שמנת מתוק,ה תפוחי אדמה, שמן, וארטישוק - אל תשתו! זה לא אספרסו!!!

 

נכתב על ידי (: DaNuSh , 24/11/2007 19:44  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש


ואו , סופסוף הגיע סופשבוע!

 האמת , לא עשיתי כלום...הייתי כל היום על המחשב , ישנתי ואכלתי. אכלתי , בגלל זה אני נראית ככה...=


דו"ח מבחנים

מבחן במתמטיקה - הייה בשישי ולמרבה הפלא היה די בסדר , חוץ מאיזה שאלה מפגרת בגאומטריה!

מבחן בפיסיקה- מחר , הצילו! :S (עכשיו , אחרי שליטל תקרא את זה היא תגיד: "יאו דנה , את לא מבינה שזה קל ולא צריך ללמוד?! זה קל!)

הרצאה ברנגלית- (שדופקת לי את החיים!!!) הייתי אמורה לבוא היום לשיר אבל בסוף לא באתי. קבלו קטע מצחיק:

הייתי באינטרנט ובקיצור הייתי בהתקף צחוק (ליטל מכירה...) אחר כך התקשרתי לשיר וזה היה ככה:

"היי שיר"

"היי דנה"

"תקשיבי..אין לי כוח לבוא אלייך היום"

"זה בסדר , גם לי אין כוח שתבואי אליי היום"

"טוב אז אני לא באה?"

"לא , את לא באה."

"אה אווקי , ביי"

"ביי"

זה היה קורעעע באותו רגע! חחחח  


יום שישי - יצאנו לגן הנכים והייה הכי כיף בעולםם!! חחח איזה קרועיםם! אוהבת אותכם מלאא!

שרית טסה מחר!!! איזה כיף לך! תהני מאמי ותביאי הרבה מתנות!! חחח סתםםם XDD

 

 

נ.ב

אלירןן!! פליז תעזור לי עם הבלוג!! גררר , תודה מראש...חח :P

 

נכתב על ידי (: DaNuSh , 17/11/2007 17:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוף! נ-מ-א-ס לי! השבועיים האלה הרגו אותי!!! כמה שיעוריםםם ומבחניםם ועבודותת והכול הכולל ביחד!!!!! :@

 


 קבלו משהו גאוני : (ליטל מבינה...חחח)

 

X+D=L


איזה כיףףף לנו במדצ"ים!!! חחח שימרית ממש חמודה...(חחח ענבל שימרית!! XDD)
נכתב על ידי (: DaNuSh , 14/11/2007 17:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  (: DaNuSh

בת: 31

ICQ: 287754503 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(: DaNuSh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (: DaNuSh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)