לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010


בס"ד

 

רק לעידכון אםם במקרה מישהי קוראת.

אני אוהבת ומתגעגעת אליכן מקווה שכול אחת מצאה את עצמה והצליחה במטרה שמייחדת את כולנו.

והכי חשוב מקווה שטוב לכן..כי ה"מחלה"הזאת יכולה להיות נורא קשה אם עושים אותה לכזאת.

וגם נורא משמעותית וטובה לך אם רק את בוחרת.

 

הייתי במשקל 55\56

 והיום אני במשקל 49.2 ..כן מעבר ל50 שרציתי להגיע אליו.

אוהבת את עצמי .מלךאת ביטחון כמו שאפפעם לא היייתי.והכי חשוב מאמינה ויודעת למה אני מסוגלת .

כי את זה הוכחתי לעצמי.

 

אני אוכלת ביום 2 תפוחים ומנה חמה ששווה עד 300 קלוריות.

בנוסף אני בחדר כושר עד 5 פעמים בשבוע

והכי חשוב יום שישי בערב -אוכלת ארוחת ערב גדולה שכוללת הכול +מתוקים אחרי זה.

יום שבת- אוכלת מהשעה 7 בערב גם כן מה שעולה לראש.

ויום ראשון- אוכלת כול היום עד השעה 9 בערב מה שרק בא לי .

 

וכן אני ככה כבר כמה חודשים וניראת מעולה ומרגישה מעולה.

בא לכן לנסות אתן מוזמנות ..כמובן שאת ההשישי שבת אוכל הזה אתן יכולות להתחיל רק אחרי 3 שבועות לפחות

של אותו תפריט שאמרתי עד שאתן מגיעות למשקל היעד שלכן ואז להתחיל להוסיף את הימים החופשיים האלה.

 

אני יכולה להבטיח שעליי זה עובד ועל חברה טוב גם כן ולראשונה בחיי כן אני מאושרת ומרוצה ותמיד יודעת שאני יכולה לרדת עוד אם רק ארצה כי אני

מסוגלת.

 

בקיצור רק ליידיעה כול מי שמעוניינת ורוצה לשאול  שאלות מוזמנת

אני כאן בישיבלכן.

בהצלחה בהמשך. אוהבת3>

 

נכתב על ידי , 8/1/2010 22:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

ICQ: 408762585 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- tHe PriNce§s- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - tHe PriNce§s- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)