לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I HaTe YoU




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

השבוע שלי...


אוקיי אז ביום ראשון היה נחמד...==)

 

ביום שני: הלכתי לבצפר ופאאק.!! רבתי עם לינוי!!!

 

היה כייףף לריב איתתה.. [חח כי אני שונאת אותה.]

 

ביום שלישי: היה לנו ערב כיתה משעמם טילים אבלל יצאתי באמצע והייתי עם גלוושש!!

 

ביום רביעי: שוב התווכחתי עם לינוי חחח ובשיעור ריקוד היה ממש ממש כיף...

 

ביום חמישי: השתחררתי מוקדםם כי לא היה לי כוח להשאר בבצפפר==]

 

וביום שישי: התעצבנתי על המורה כי היא ממש סתומה ואז היא

 

התעצבנה עליי חחח .. ובבערב נסעתי לאליפלט..

 

וגם בשבת הייתי שם והייתי עם קארין.. בקיצור היה כיףף

 

 

 

*live and let live*

 

נכתב על ידי , 17/11/2007 20:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I Hate My Life


אוקיי אז כול השבוע הייתי מבואסת וגם לא יודעתת לממהה !! =(

 

ביום שני אני וגלושש עשינוו משוו בעצומהה שפתחנו בשביל פאראמור ..

 

יום שלישי היה משעמםם טיליםם!!!

 

ויום רביעי הלכתי לבקר את סבתא שלי בבי"ח

 

יום חמישי הייתי בבצפפר.. היה נחמדד..

 

ויום שישי הלכתיי עם אנאלל לגןן..... היה נחמדד... והיוו גם כמה ערביםם סתומיםם.!!

 

ולמחרתת בבוקר הודיעו לנו שסבתאא שליי נפטרה :'(

 

במוצ"ש הלכנו למושב ששם היא היייתתה גרה .. והיה עצובב בהלוויהה ..!!

 

והיוםם?? סתםם חראא כול היוםם !! חייםם בזבלל!!

נכתב על ידי , 4/11/2007 15:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

ICQ: 192965689 

תמונה




68
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB-Girl333 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B-Girl333 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)