לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

angel deserve to die



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 301444204 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


אווווףףףף אני כל כך עצבנית למה תמיד מה שאני עושה לא טוב בישבילם תמיד מה שאני אומרת ם מפרשים את זה הפוך ואז מתפלאים למה אני משקרת להם?!!!?!?!?!?!
היא רק רוצה לעוף מפה כבר רק רוצה לעבור מפה, הוא רק פה בישבילה ,הוא השני פה טוב כי הוא חייב בכל זאת הוא האבא, אההה ואני פה לא יודעת אולי כי אני עדיין לא מספיק בוגרת כדי לחיות לבד ולפרנס את עצמי אויייייי....

אמתול היה לה יום הולדת (אמא)וכאילו לאף אחד לא אכפת הוא בכלל הביא ת החברה שלו דווקא אתמול וכאילו רק כשישנתי אבל אני לא והיום הוא רק חופר לי במוח את יוצאת את יוצאת את יוצאת????? אז לא אני לא כי לא בא לי ודווקא עכשיו לא תוכל להביא את החברה שלך לפה הוא בטח ישלח אותי לישון מוקדם ואני יתנגד ואז הוא יצעק עליי אני יבכה ילך לחדרי וידליק מזיקה בפול ווליום ככה שהשכנים הנבלות יתעוררו האאא האאא לא אכפת לי מגיע לכם אחרי כל השנים האלו גם אני יכולה עכשיו להרעיש יווווו סוף סוךף אני משוחררת אבל עדיין בא לי לצאת מפה פשוט להיות לבד אבל לא למה שהיא תסכים לי אההההההההההה תהרגו אותי וזהו..............

האאאאא בא לי לרוץ ולברוח......

 

נכתב על ידי , 21/12/2007 17:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה ממאדים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה ממאדים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)