לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"All the promises you made to me you made in vain I lost myself inside your tainted smile again "



Avatarכינוי:  גל פינדו

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

גלעד שלנו | הרגשה יותר טובה...


אולי הפסקתי את הבאסה..אבל אני עדיין חושבת עליך

על כל מה שאמרת..זה מהדהד לי בראש

וכמו שכבר קרה..לך יכאב יותר.

אתה פגעת..אבל גלגל כמו שאומרים תמיד מסתובב..

 -

מרגישה בהרבה יותר טוב..

יש לי תעסוקה..אמנם תעסוקה לימודית אבל זה מעביר לי את הזמן..

היה יומולדת ליעלי היפה שלי לפני ארבעה ימים.

הפתעתי אותה (: עשיתי לה אלבום ממש יפה של כל הרגעים שלנו יחד.

יעלי יעלי שלי את מדהימה.

אחותי.


העצרת לגלעד שהייתה לפני שבוע הייתה ככ מרגשת..

6000 בערך בני נוער באו לתמוך.

הלוואי רק שנוכל להחזיר את גלעד שלנו..

"אם לא נעשה משהו עכשיו-גלעד יהיה רון ארד הבא"

הזעקה הזאת עשתה לי צמרמורת בכל הגוף

"גלעד כבר הבן של כולנו"

לפעמיים אני חושבת.."מה כאילו ככ קשה לבקש את גלעד..לא תביאו את גלעד נחזור ונפוצץ את עזה.."

אולי אני טועה..אבל דיי כבר כמה אפשר.."תחשבו שזה היה הילד שלכם"

כולם מתפללים בשבילך גלעד..

אני מפחדת לעלות אצלי במחשבה שאתה מת ומשחקים איתנו..

גלעד..אני רוצה שתדע שכולם פה רוצים שתחזור..

אני רוצה שתדע שכולם מודעים לכך שאתה יושב בשבי 940 ומשהו יום..

אף אחד לא שכח אותך..רק הממשלה העיוורת שלנו..

רק אותם אפשר להאשים.

אנחנו נביא אותך הביתה..אל תדאג..מבטיחה לך.

 

  בנים לא שוכחים

 

 

שתהיה שבת רגועה צדיקים שלי.גל

 

נכתב על ידי גל פינדו , 23/1/2009 12:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,073
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגל פינדו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גל פינדו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)