לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עדיף מקום פחות טוב ומקסים,מאשר מקום טוב ורע!

כינוי:  DaviDima

בן: 38

ICQ: 202170339 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

רגילה


נשאר רק עוד קצת לשירות הצבאי, עברתי תרוב נשאר רק החלק המעצבן שזה בעצם "לסבול" את ההנפצות שלהם ולחכות בסבלנות לשחרור הייתי מסכם תשירות כה נחמד - כי בעצם לא היה כזה להיט וכול מחזור רק הלך והדרדר אבל עוד מעט צריך לצאת מהצבא ולהתחיל לחיות שזה קצת די קשה ו מבלבל צריך לעבוד כול יום צריך כסף לאוכל מה שהצבא נותן וצריך מקום שינה די קשה כי אני רואה הרבה אנשים שלא ממש מסתדרים עם זה, צריך לדעת לעבוד עם כסף ולדעת תגבול איך שהוא הייתי נשאר בצבא לעוד הרבה זמן כי מה אכפת לי לאכול חינם ולישן שם וקצת לסבול, אבל עדיין אין כמו להיות בבית ועם יש עבודה אז זה כמו צבא רק עם יותר חופש, נגיד יש עבודה שצריך ללכת כול יום רק במקום לקבל 2 שקל בשעה מקבלים יותר, וגם בדרך כלל עובדים איפה שרוצים ובטח אנשים יהיו יותר טובים מהצבא ויהיה אפשר לבלות וכו' אני כרגע יצאתי לרגילה אחרי הרבה הרבה הרבה זמן, כבר יום שלישי צריך לחזור בראשון אוח שהזמן לא יגמר, בנתיים לא עשיתי משהו משמעותי הייתי בבית ועכשיו אני אצל אהובתי מחכה שהיא תחזור מהצבא ואני נעול פה לבד, אז גם מחר אני יחכה ככה ואז אליי, אין עדיין תכנונים מקווה שיהיה משהו מענין

 

~~~~שולח הרבה חיבוקים ונשיקות לברי 3>  ~~~~~~~

נכתב על ידי DaviDima , 14/7/2009 10:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלת"מ ב-7/11/2010 14:06
 





2,178
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDaviDima אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DaviDima ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)