לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גיוס אפריל 08


בלוג חדש למתגייסי אפריל 2008 כאן יהיה המון פירוט, תאריכים, סיפורים של מתגייסים אחרים, מידע עדכני והכי חשוב הזדמנות להכיר את החבר'ה לפני יום הגיוס. הבלוג נועד במטרה לעזור. 'כי צעירים זה אנחנו' =)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

בלוג חדש יצא לעולם...


היי אני ורד, ואני סתם עוד 'צעירה' שדחו לה ת'גיוס. בקיצור אני מתגייסת ב15.4.08.

וכמוני אני יודעת שיש עוד אלפים, מתגייסים שלא יודעים איך המערכת עובדת ואין להם מידע מדוייק או פרטים ובכלל אין להם מושג מהחיים. אז אני החלטתי לפתוח בלוג כזה שיעזור לי ולאלו שמתגייסים באפריל לענות על התשובות שיש לנו החל מצו ראשון עד שירות סדיר. כל השפה הצבאית, תאריכי גיוס, ציוד אישי  - מה מקבלים מהצבא בדיוק ומה אנחנו צריכים להביא איתנו. גם בנות וגם בנים. הכרות של מתגייסים חדשים לפני יום הגיוס, טיפים מחיילים שעברו טירונות קורסים ועוד'.. איפה ניתן למצוא דברים שחסרים כמו למשל וסתים, אפודות, חלקים מגניבים לשיפצור הנשק, כומתות בצבעים, נעלים וכאלה...

נקווה רק שהבלוג הזה יתפוס קצת פרסום... אחרת לא יהיה בלוג חח.

בטח אתם חושבים שמשעמם לי, יושבת כאן באמצע הלילה וכותבת בלוג חדש. לא ממש, האמת היא שפשוט הייתי צריכה עזרה וכמה תשובות אבל בכל האתרים שחיפשתי יש אותם דברים לא מדוייקים לגמרי, או שאין את כל מה שצריך לדעת וגם הכל שם בבלאגן נוראי ואי אפשר ככה להבין כלום. אז פה אני נכנסתי לתמונה.

 

טוב אם למישהו יש שאלה, תשאלו.

 

אני עפתי לישון.

לילה....

Z

   z    

       Z

           z

נכתב על ידי שעה למצוא כינוי! , 28/2/2008 01:40  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  שעה למצוא כינוי!

בת: 34

ICQ: 211422998 

תמונה




2,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשעה למצוא כינוי! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שעה למצוא כינוי! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)