לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~the life as a story~


"השאלה היא אם את רוצה לשתף את כולם בטימטום שלך"- אמרתי את זה בהקשר אחר, רק לא מזמן גיליתי שזה מתאים להיות כתוב פה XD

Avatarכינוי:  נעמהנונה:]

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

פוסט פרידה


 

אי שם ביוני 2008, נערה בת 15 פתחה בלוג, בלי להתוודע בכלל שבדיוק באותו יום יש לה יומולדת.

 

בדיחה זו רצה איתי במשך כל 9 וחצי השנים שאני נמצאת כאן, וגם כל יומולדת/בלוגולדת אני דואגת לציין אותה. שכן, זה מאוד משעשע ומעיד בדיוק על חיי החברה שהיו לי אז- נערה בת 15 שבמקום לחגוג יומולדת עם החברים או לצאת לאיזשהו בילוי, יושבת בבית ומחליטה לפתוח בלוג, ככה סתם. אולי כי משעמם לה או כי הייתה לה השראה (הרי התחלתי אז בתור בלוג סיפור בהמשכים. כל הסיפור שכתבתי אגב עבר לטיוטות- באמת, זה מביך).

רק שנה אחכ היא פתאום קלטה שהיומולדת והבלוגולדת חולקים את אותו תאריך. מין צירוף מקרים שכזה.

 

מי היה מאמין שאותה נערה בת 15 משועממת תעביר כאן כל כך הרבה, שבמשך כמעט עשור המקום הזה יהפוך בשבילה לבית שני. לא שמתי לב אפילו מתי זה קרה, בפוסטים הראשונים אפילו לא רציתי להבטיח שהבלוג הזה ימשיך להתעדכן. אבל עם הזמן הבלוג הפך למשהו קבוע ובלתי נפרד אצלי, איכשהו האמנתי שגם בגיל 90+ אני אמשיך לכתוב כאן.

 

 

הנה פוסט מינואר 2009-




״נראה לי אני אתחיל לכתוב קצת על היום יום (זה אולי נשמע משעמם, אבל תאמינו לי אני נחשבת כ... מוזרה״

 

מצחיק שמכל הדברים שהשתנו בחיי, המשפט הנ״ל הוא בין הדברים היחידים שלא השתנו כל 9 וחצי השנים האלה.

עברתי המון בעשור הזה-

התיכון, משברים ודכאונות, ניתוח בגב, צבא, עבודה מועדפת, מכינה, התחלה של לימודים בתחום האיור והעיצוב, מעבר למרכז, חזרה לצפון, חזרה למרכז. עברתי פה תהליכים נפשיים והתפתחות אישית- החל בתחום האומנות שעם הזמן השתפרתי יותר ויותר, ועד התחום החברתי- מנערה אנונימית בעלת חרדות חברתיות הפכתי להיות מישהי שבטוחה יותר בעצמה ובמי שהיא ויודעת את הדרך שלה.

המון דברים השתנו, אבל המשפט הזה, זה שנזכרתי בו רק כשעברתי אחורה בבלוג, לא השתנה בכלל. אני עדיין נחשבת מוזרה וכל פוסט שבו כתבתי על חיי היומיום נכתב מנקודת המבט של הראש המוזר וההזוי שלי.

 

כשגיביתי את הבלוג עברתי פוסט-פוסט וככל שהעמקתי יותר הבנתי מה המשמעות של המקום הייתה בשבילי, והתגובה הזאת שכתבתי אז מסכמת הכל-

 

 

מאוד עצוב, אבל כמו שכתבתי באחד הפוסטים- הדברים הטובים הם הדברים הזמניים. צריך לחייך אל העבר ולהסתכל קדימה.

אבל מה שהכי צובט לי אלה האנשים והקהילה.

מאז שהודיעו על סגירת האתר הרבה אנשים פנו אליי ואמרו לי כמה הם אהבו את הבלוג שלי והתחברו אל הכתיבה. כתיבה בשבילי היא באותו מעמד כמו הציור. אני לא יכולה בלעדיה. אין לכם מושג כמה משמעותי בשבילי שיש מישהו שמעריך את מה שאני כותבת, וזה רק מדרבן אותי להמשיך לכתוב.

אז רציתי להגיד תודה לכם- לכל האנשים שקראו, עקבו והיוו אוזן קשבת כאן בבלוגי, גם לאנשים הרנדומליים עוברי אורח, וגם בכלל לכל האנשים שהיו חלק מקהילת ישראבלוג והיו ממש כמו משפחה שנייה.

 

 

אני מאוד מקווה שיקרה איזשהו נס ושעשרות יצירות ויומנים אישיים לא יימחקו וילכו לפח, שאיכשהו האתר לא ייסגר והבלוג יישאר. אבל גם אם זה יקרה אני עדיין אמשיך לכתוב ולא אפסיק.

 

פתחתי גם בלוג אישי שכתובתו- http://urban.bloger.co.il/

וגם בלוג פחות אישי שעוסק יותר באומנות, תהליכי עבודה והגיגים פילוסופיים- https://tzivei.blogspot.co.il/ (בגלל הלחץ של הסגירה העיצוב עדיין לא סופי, ובבקשה בבקשה בבקשה אל(!) תכנסו דרך הסלולר. רק דרך המחשב. דרך הסלולר זה זוועה עד שהעיצוב יתוקן)

 

אינסטגרם

דוויאנארט 

 

 

אוהבת אתכם מאוד חיבוק

נעמה.

 

 

(חתימה שנוצרה בפאוורפוינט שהשתמשתי בה רק בפוסט הראשון וזהו. חשבתי שיהיה סמלי לשים אותה בפוסט האחרון).

 

 

נכתב על ידי נעמהנונה:] , 26/12/2017 02:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמהנונה:] ב-26/12/2017 22:35
 



הלם


 

מה אני אגיד, אירוני שדווקא כשהחלטתי עם עצמי לאחרונה שבא לי לחזור לעדכן פה לעתים קרובות יותר אז פתאום אני מתבשרת שעומדים לסגור את ישראבלוג.

כבר היו בעבר איומי סגירה שבסוף לא התגשמו אבל הפעם אני חושבת שזה רשמי. הפלטפורמה גם ככה הייתה די מתה פה אז זה לא מפליא אותי מי יודע מה, אבל זה עצוב. 9 שנים מהחיים שלי פה, עברתי כל כך הרבה, שיתפתי כאן חוויות, מחשבות, תהיות פילוסופיות ועברתי כאן תהליך. המקום הזה היה כמו בית שני בשבילי והכרתי כאן אנשים מדהימים. ועכשיו פתאום הולכים לסגור את הכל בבת אחת, כאילו ישראבלוג זה סתם עוד אתר חסר משמעות. אבל האמת היא שישראבלוג זה לא סתם אתר חסר משמעות- זה לב ונשמה של אנשים.

 

אני לא יודעת מה יהיה בסוף, אם כן יסגרו או לא יסגרו אבל בינתיים אני מגבה את הבלוג. אבל תסבירו לי, איך אפשר לגבות 9 שנים מהחיים? אפילו לא הספקתי להגיע ל10. זה יהיה בפינה במחשב שלי, זכרונות מהעבר. באופן אירוני, בדיוק לפני פוסט אחד כתבתי ״לא חייבים להרוג נוסטלגיה״. 

 

 

_______________________________

 

 

 

זאת תקופה של שינוי.

אני עומדת לפני ההתקדמות הבאה שלי בחיים-

עוד מעט מתחיל קורס נוסף במכללה שאני לומדת בה, מעלה את הרמה ומאתגרת את יכולותיי. לקחתי בנוסף קורס מקוון בנושא אנטומיה ועיצוב דמויות מאמן תותח שעבד בדיסני, ובינואר יש לי סדנת עיצוב סביבות עם אמן אחר שעבד בדרימוורקס. אני ממש רוצה למקצע את היכולות שלי, שאצליח להגשים את עצמי.

אני עוברת גם לגור בעיר הגדולה. לפני 4 שנים מי היה מאמין שאגיד משפט כזה, בתור אחת שהייתה לה פוביה ממקומות המוניים, ותל אביב במיוחד. אבל מאז עשיתי המון דברים שלא חשבתי שאי פעם אעשה. (כמו לעלות על במה מול קהל במופע של tape face הגאון!)

הכרתי המון אנשים מגניבים וכל הזמן גם מתווספים עוד רעיונות וקונספטים שאני רוצה לממש. הפנים שלי כל הזמן קדימה.

והנה פתאום תם פרק מהעבר. ישראבלוג עומד להסגר ואיתו אני מהעבר.

 

אני מניחה שזה האיזון של העולם. של הגורל, מה שזה לא יהיה. כנראה אי אפשר להתקדם קדימה, לפתוח פרק, בלי לסגור פרק אחר.

אני אמשיך לכתוב כמובן, זה חלק ממני, לפני כמה זמן פתחתי משתמש בפלטפורמה של בלוגגר (אמנם עדיין אין בו כלום), התכנים בו יהיו די שונים ממה שכתבתי פה אבל יהיו בהם את אותה אני הפילוסופית אוהבת הכתיבה. מי שמעוניין לעקוב אחריו אני אפרסם קישור בהמשך אחרי שאהפוך אותו לציבורי.

 

 

 

תוכלו למצוא אותי בינתיים גם באינסטגרם

ובדויאנארט (למרות שאת החשבון שם אני מעדכנת לעתים רחוקות יותר)

 

והנה קבוצה בפייסבוק לכל הישראבלוגים למיניהם שבסוף החודש יימצאו את עצמם חסרי בלוג ://

 

 

כדי לא לסיים בטעם רע, הנה tape face הגאון-

 

 

 

נכתב על ידי נעמהנונה:] , 6/12/2017 21:37  
הקטע משוייך לנושא החם: סוגרים את ישרא-בלוג
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמהנונה:] ב-24/12/2017 00:01
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמהנונה:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמהנונה:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)