לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

go away anna


העולם מצחיק אז צוחקים~


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017


ידיד שלי יצא בפני מהארון היום בצ'אט של האינסטגרם בצורה הכי דרך אגבית בעולם.אה?

עכשיו, אני אתן קצת רקע:

אני תמיד רציתי להיות פאג האג. הומואית היה אייקון בשבילי והייתי קוראת בבלוג שלו ומדמיינת עולם בו הומואים פשוט במקרה מקיפים אותי וכולנו פוצחים בשיר על גאווה בגאווה.מאוהב

עכשיו החלום שלי די התגשם כי אני מוקפת בהמון חברים מהקהילה. בקטע הכי מפתיע חלקם הגדול היה איתי עוד מהתיכון והאחרים נרכשו בשלבים כאלה ואחרים בחיי ואני אסירת תודה על כולם.

הייתי אומרת שכבר בשלב הזה הגיידאר שלי די חזק ויציב שלא משאיר הרבה מקום לטעויות. או כך חשבתי! *הכנס מוזיקה סופר דרמטית*

אבל ידיד שלי הכי הפתיע אותי. לא דיברנו בערך חודשיים כי לימודים והחיים עצמם ולא נפגשנו בערך 3 חודשים, ממש התגעגעתי אליו אז שלחתי לו הודעה באינסטגרם דרך הסטורי שלו. לא ציפיתי שזה יתפתח לשיחה אבל זה כן. וואחד שיחה.

ידיד שלי מזה כבר שנתיים(יום האנברסרי נרשם בדיוק לפני כמה ימים) סיפר לי היום שהתחיל לצאת מהארון לפני כמה זמן. כמעט מתתי באותו רגע. זה לא שאני מגיבה ככה על כל יציאה מהארון, תאמינו לי אני כבר משופשפת בתחום(חיוך שאנן) אבל העניין הוא שהיה לי קראש ענק על הבחור עד לפני כמה זמן והייתי סופר בטוחה שהוא סטרייט כמו סרגל. 

עכשיו הוא לא אמר לי מפורשות שהוא הומו, אלא שהוא יצא מהארון לחברים מהלימודים ושהוא בוטח בי מספיק כדי לספר לי גם. כמו כן הוא יוצא עם בחור. אולי הוא בי, לא ברור, לא רציתי להפיל עליו כל כך הרבה שאלות בפעם אחת בשיחה שהוא הרגיש קצת לחוץ לגביה.

האופן שבו זה הגבתי היה נפלא: בגלל שזה אינסטגרם ובמקרה אכלתי פופקורן וכי אני חייבת לנצל כל רגע קומי שיש לי ניסיתי במשך איזה 5 דקות לעשות צילום בומרנג שלי אוכלת פופקורן בעיניים פעורות ורשמתי "שיט נהיה מעניין מזל שכבר היה לי פופקורן". כל זה בזמן שהוא מחכה לתגובה כלשהי ממני. אני חרא בנאדם חיחיחי. חיוך שטני 

כמובן שאמרתי לו שאני שמחה בשבילו ושאני הכי גאה בו בעולם וברוך הבא לקהילה וכו'.

אני סיפרתי לו על עצמי בערך חודשיים אל תוך ההיכרות שלנו והוא פשוט דיבר איתי על איזה מישהי בצורה סופר מעורפלת והייתי כזה טוב, סבבה, סטרייט, מעולה כי אני בחורה וככה מערכות יחסית סטרייטיות עובדות. 

הוא נסע לחו"ל אחרי הצבא והוא טייל שם עם מישהי שאחר כך בדיעבד הוא סיפר לי שהיא הייתה הבת זוג שלו אבל הם נפרדו אחרי הטיול כי המרחק בין הערים שלהם לא אפשר לשמור על מערכת יחסים.

אציין לצורך הסיפור שהבחור נראה לא רע בכלל(מזיזה את הגבות בו זמנית למעלה ומטה) ועד אותו הטיול הוא היה רווק. שאלתי אותו למה הוא לא במערכת יחסים והוא אמר שהוא לא בקטע של מערכות יחסים כרגע. אחרי קצת פחות משנה של רווקות תהיתי אם יש עוד רובד לעניין והתחלתי להריץ תרחישים שהוא בעצם הומו בארון. זאת הייתה מחשבה שלא שרדה הרבה וכמה חודשים אחר כך הוא נסע לטיול ופגש שם את האקסית שלו. הייתי אכולת קנאה אבל מפרגנת. אני דיסוננס קוגניטיבי מהלך (;

קיצרררררר אמרתי שזה ממש הפתיע אותי והוא כולו כזה "מההה הייתי בטוח שאת יודעתתתת" ואני כזה "חהההה ניחשתי בקטנה". קיצר השיחה הייתה חמודה וקלילה ודיברנו על סבל של לימודים והכל הרגיש כמו פעם וממש התגעגעתי לזה.

 

אנקדוטה משעשעת- כתבתי עליו פואמה. 

אצרף כאן את הפואמה כי למה לא, ישראבלוג גם ככה הולך קפוט עוד חצי חודש.

(הפואמה נכתבה לפני קצת יותר משנתיים לפני שהידידות שלנו החלה ואני הייתי מגניבה אליו מבטים מהקצה השני של החדר ולא ידעתי אם נתראה אחרי שהמסגרת שהיינו בה תיגמר)

 

לילה טוב

תיגע בכתפי.

תעצור אותי בלכתי.

תשאל אותי, "התרצי לשתות עימי קפה?"

אענה בחיוב.

נחייכך חיוכים נבוכים.

נצא אל המדרחוב.

נשתה.

נדבר.

נצחק.

נתאהב.

אבל אתה בשלך

ואני ביישנית.

מעדיפה לכמוה לרעיון שלך,

מאשר להיות למטרד,

מאשר להתפקח מהאשליה.

אז בגדר רעיון תישאר

ודרכינו יפרדו.

אני אשאר שוב לבד,

עם בדיות שבדיתי לפני השינה.

תודה שאירחת לי חברה,

גם אם זה היה רק בראש שלי.

 

נכתב על ידי Naty_Chan , 16/12/2017 01:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביי ישראבלוג ):


"סליחה המרצה שלא הגשתי את העבודה בזמן כי הייתי עסוקה בלקרוא קומיקס קוריאני על לסביות ואז כתבתי פוסט הספד על ישראבלוב בבלוג הסודי לכאורה שלי" יהיה המשפט שאגיד למרצה שלי מחר.

 

אוף עם ישראבלוג ועם הסגירה הארורה שלו.

אהבתי להיות כאן בשטח הבטוח שלי.
פה פגשתי כמה מחברי הטובים ביותר וליבי הסדוק שפך את תוכנו בדרכים ישירות ובדרכים עמומות אך באופן מאוד קתרזיסי.

מתוארות פה כמה מהחוויות המשמעותיות ביותר בחיי על גבי עיצוב מצועצע שעיצבתי באיזה כיתה י' ומאז לא שיניתי יותר מידי.

הרבה אנשים המשיכו מישראבלוג הלאה וגם אני חשבתי על כך רבות אך תמיד חזרתי. אני תמיד חוזרת, אך נראה שכבר לא יהיה לי לאן לחזור.

קופסת הקרטון הוירטואלית שקישטתי וריפדתי עם כריות וזחלתי פנימה כדי להיות עצובה עם עצמי הולכת להזרק לרחוב ולהיאסף עם שארית 2017 במשאית אשפה. 

בסך הכל היה סבבה ותודה על הכל, כנראה שזה סופו של כל בלון.

 

מקווה להספיק לעשות פוסט נוסף לפני הסגירה אבל אם לא יוצא:

 

ביי ישראבלוג ):


אהבתך נעמה לי כמעט כמו אהבתי לנשים.

כלומר, גרמה לי לסבל תהומי עם קמצוץ של נחמה ושייכות לקהילה.

 

קול


נכתב על ידי Naty_Chan , 12/12/2017 23:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Naty_Chan

בת: 28




7,627
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaty_Chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Naty_Chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)