בזמנו כשעוד הייתי שכירה היה לי ביטוח מנהלים שעשה לי הבוס. המשכתי לשלם אותו בעצמי גם אחרי שהפסקתי להיות שכירה עד ששמתי לב שדמי הניהול אוכלים את הביטוח וכל העסק פשוט לא משתלם. גם לפדות את הכסף לא השתלם לי כי מס הכנסה היו מורידים לי שליש ממנו. חיכיתי בסבלנות עד שמלאו לי שישים ואז פניתי ללשכת המס. היה שוב מאבק וסיבוך בירוקרטי וכמעט שנסעתי לשם עד שבסוף גיליתי למי צריך לפנות ואיך לקבל את האישור המתאים כדי שהמס לא יבלע לי שליש מהכסף. סוף סוף היה לי אישור מלשכת המס ובתחילת נובמבר 2016 שלחתי למגדל מכתב רשום
וביקשתי לפדות את פוליסת המנהלים שעשיתי אצלם כשהייתי שכירה.
הם לא הגיבו למכתב ולכן התקשרתי אליהם ושם
הורתה לי הנציגה לשלוח אליהם במייל את האישור מלשכת המס בצירוף
תעודת הזהות שלי וצילום המחאה ריקה לאישור פרטי הבנק. עשיתי כדבריה וחכיתי שבוע, כלום לא קרה, הם לא
הגיבו אז התקשרתי שוב והנציגה הסבירה שעלי למלא טופס אינטרנטי והבטיחה לשלוח אותו.
הטופס לא נשלח. התקשרתי שוב אחרי שבוע ושוב הבטחה לשלוח טופס והטופס לא נשלח.
היום התקשרתי שוב. הריטואל חזר על עצמו, הבטחה לשלוח את הטופס ואחר כך שום
דבר. הנציגה גם אמרה שאחרי שאשלח את הטופס יעברו עוד 20 יום עד שאקבל את הכסף. פה
כבר חטפתי עצבים רציניים. בניתי על הכסף הזה ואני זקוקה לו באופן דחוף, התחלתי לטפל בעניין כבר לפני כמעט חודש, למה אני צריכה לחכות עוד עשרים יום? ולמה אני צריכה להיכנס להפסדים כספיים בגלל
בירוקרטיה דפוקה של חברת מגדל?
הורדתי את הטופס דרך האתר של מגדל ושלחתי להם
אותו סרוק ,ובמקביל צרחתי על שירות הלקוחות שלהם. רק אז משהו התחיל סוף סוף לזוז,
התקשרו אלי, וידאו שהטופס הגיע והבטיחו לזרז את הטיפול.
אני בספק אם זה יקרה ואם אראה את הכסף הזה עוד
לפני סוף שנת 2017 וגם אם כן, למה זה צריך להיות ככה? למה אני צריכה לצעוק ולכעוס
ולהתרגז כדי לקבל משהו שמגיע לי?
ומה אם לא הייתי יודעת להפעיל מחשב ולהוריד
טפסים ולקבל מיילים? לא כל אדם בגילי מתמצא ככה במחשבים.
איך אנשים שאין להם מחשב וכוח לצעוק ולריב
מסתדרים?
כל כך מעייף ומתיש לחיות במדינה הזו וכל כך נמאס
לי להתווכח ולהילחם כל הזמן בבירוקרטיה, ועוד לא התחלתי לספר על הסיבוך המגעיל של עוגי...
נשאיר משהו לפעם הבאה 