|
קטעים בקטגוריה: .
לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .
 גברים שקופים
אני מאוד אוהב את שיריו של
פיל קולינס. יש לו קול נעים ומיוחד, אני אוהב את המנגינות והעיבודים בבלדות שלו
שתמיד מצליחות לרגש ולגעת בלב. עם זאת, יש לו שיר אחד שמשהו בו תמיד הפריע לי -
השיר "עוד יום בגן עדן".

בשיר זה קולינס מתאר את
המצוקה והאדישות למצוקתם של ההומלסים תוך כדי שהוא מספר במילות השיר את סיפורה של
אישה הומלסית, למרות העובדה שבין 85 ל90 אחוז מההומלסים במדינות המערב הם
גברים ולא נשים. זה משקף
גישה ומסורת גינוצנטרית ארוכת שנים ונטייה של התעלמות שיטתית ממצוקותיהם של גברים
(אפשר למצוא גם במחקריו של
פרופ'
מרטין ואן-קרפלד). גם בישראל מאוד קל לזרוק גבר מביתו
ולהפוך אותו בין לילה
להומלס שמשוטט ברחוב כמו כלב נטוש, בלי אף אחד במערכת
שיעזור לו ויסייע, ברגע שגרושתו מגישה תלונות כזב ומוציאה נגדו צו הרחקה
אוטומטי.
דוגמא
נוספת אפשר למצוא במקרה של האיש העשיר ביותר בעולם - ביל גייטס,
שהחליט לתרום
ולהתגייס למלחמה באיידס כשהוא מתמקד אך ורק במחצית קורבנות המחלה שהן הנשים.
כולנו הרי יודעים שמאחורי תדמית הנדבן האדיב וטוב הלב מסתתר דיקטאטור מגלומן ורודף
בצע שהרי אין כמעט מחשב בכל פינה בעולם שלא מופעל ע"י מערכת ההפעלה שלו!!!
אני לצערי חוויתי באופן
אישי את האטימות, האכזריות, האדישות וההתעלמות מצד גופים שהיו אמורים לעזור כולל
המועצה הלאומית לשלום הילד וכל
עיתונאי וגוף תקשורת שפניתי אליו במשך מאבק משפטי של לא פחות מ20 שנה.
עברתי התעללות והתאכזרות
מאוד קשה בילדות בגילאים 6 עד 16 שכללו גם בין היתר אלימות פיזית קשה מצד מורה במשך
שנתיים (כיתות ב' וג'). היא שיקרה בלי בושה בביהמ"ש כאילו "מעולם לא הרימה יד
על תלמיד". פסק הדין של השופטת ג'ני טנוס בביהמ"ש השלום בעכו הוא מחריד
ומלא סילוף, שקרים, רצח אופי ושפיכת דמי כשהיא מקבלת כמו תורה מסיני כל שקר שנכתב
נגדי.
אותי לצערי
ובכאב רב האדישות הזאת לא מפתיעה כי אני בטוח שאם הייתי
אישה, היחס כלפיי, במיוחד בתקשורת ובמערכת המשפט, מזמן היה
שונה.
פרופסור אדם ג'ונס מקנדה ביצע מחקר יוצא דופן, פורץ דרך ואמיץ במיוחד שחושף
את האדישות, ההתעלמות והעלמת העין המכוונת מפגיעה בגברים ובעיקר פשעי מלחמה שכוללים
רצח המוני של גברים ונערים, בגלל השליטה המוחלט של הפמיניסטיות בתקשורת המערבית
ובגופים כמו האו"ם שאמורים לדאוג ולהגן על זכויות אדם!!
יעקב
|
נכתב על ידי
,
19/2/2017 11:07
בקטגוריות אלימות, אפליה, אפליה מתקנת, גזענות, גירושין, דיון, חברה, חוק, חיים, חינוך, יוקרה, כנסת, ילדים, כסף, מגדר, מדיה, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, משפט, משפטים, נשים, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צדק, פשע, רווחה, צנזורה, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, רצח, שיוויון, שיח, שליטה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, ביקורת, פסימי, בית ספר, עבודה, שנאה, אינטרנט, סיפרותי
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
נשים הן לא מקופחות
מי כאן הגבר?
משנתו של ההיסטוריון מרטין ון- קרפלד על נשים: הן לא סובלות מדיכוי, אין להן
צורך במימוש עצמי
ורד קלנר, 'סופשבוע' (מתוך אתר 'מעריב' הישן, 2001)
פרופ' מרטין ון-קרפלד היה יכול לפרסם עוד ספר על היסטוריה צבאית, התחום שבזכותו
קנה לו שם עולמי. הוא היה יכול לבלות את ימיו ברגיעה אקדמית, בין הספרייה לשבתון. הוא גם היה יכול לארגן לעצמו איזו פנסיה
מוקדמת, לנוח על הזרים
שהשיג בעמל, אולי אפילו לטייל קצת בעולם עם אשתו. אבל ון-קרפלד, מבכירי החוג להיסטוריה באוניברסיטה
העברית, לא רוצה. ון-קרפלד מבעבע
כעסים וטרוניות, מעדיף לריב עם כל העולם, וגם להתעקש שהוא לא מבין על מה הרעש.
בחודש שעבר התפרסם בגרמניה ספרו החדש "המין המיוחס" (הוצאת גרלינג), שבו הוא שוטח על פני אות עמודים את תפישותיו הפרובוקטיביות
על מקומן של הנשים בעולם.
כצפוי, הספר עורר עניין רב בגרמניה, וון- קרפלד זכה לכתבת שער בשבועון הפופולרי "פוקוס". הוא מודה שהיה שמח
לו ראה הספר אור באנגלית
ובעברית, אלא שהמו"לים לא קופצים על המציאה. זהו אמנם ספר מרתק, לעתים מצחיק, אבל אף אחד לא רוצה להסתבך עם מסמך כל
כך ראקציונרי. גם האמן פרננדו בוטרו,
שנודע בזכות פסלי הנשים המדושנות שלו, התלבט
זמן רב לפני שנתן לוון- קרפלד אישור להשתמש באחד מציוריו לכריכת הספר.
"אני
מקבל הרבה מכתבי סירוב מהוצאות", מאשר ון- קרפלד. "רובם אומרים אותו דבר: 'יופי של ספר, אבל לא בשבילנו'. בכתבה ב'פוקוס' הוזכר
מישהו שכתב ספר דומה,
שלא הכרתי, שעבר דרך 80 הוצאות לאור עד שמצא מישהו שהסכים
לפרסם את ספרו. אז אני לא מתייאש".
בעיניו, הדחיות הרבות הן אישור נוסף לחדגוניות שהשתלטה על השיח המגדרי. "הפמיניסטיות
צריכות להגיד לי תודה", הוא אומר שוב ושוב. "אני הגבר היחיד שקרא את כל הספרים שלהן ושמתעניין בנושא".
תולדות הפרובוקטור
מוקף בתפאורה מהוגנת למשעי - ספרייה משמאל, קול המוזיקה ברקע ואוויר הרים ירושלמי מתגנב מהחלון - לוון- קרפלד יש כל הנתונים
להפוך להיסטוריון שופע
מכובדות. אבל משהו בתוכו מתעקש לבעוט, לשפוך את התה הרותח
בפרצופם של קוראיו ושומעיו. שיחת נימוסים אדיבה נקטעת באבחה מפתיעה של כעס, שאחריה מגיע מפל של מחאות. "אני רוצה שנשים
יפסיקו לקטר ולשפוך עלי ביוב, ושיפסיקו לראות בי פושע רק כי יש לי איבר מין זכרי", הוא יורה, ורגע אחר כך הוא חוזר לחייך כאילו כלום.
מצד אחד הוא היסטוריון צבאי מהחשובים והמחוזרים בעולם (חוץ מבעיני הממסד הצבאי הישראלי, שמחרים אותו בכעס ובעלבון), ומצד שני, הוא
לא מהסס לכתוב על קשיי
האורגזמה הנשית וחרדת הביצוע הגברית. מאמריו בנושא היסטוריה
צבאית מתפרסמים בכתבי עת יוקרתיים, אבל כשהוא כותב על נשים הוא נדחה בקרירות. "מה אכפת לי", הוא מסנן, "אני במצב
שאני יכול להרשות לעצמי שספר שלי לא ייצא לאור".
בשביל מה אתה צריך את זה? על פי קוד ההתנהגות האקדמי לא מקובל לדלג בין תחומים.
"קולגות
שלי אמרו לי שזו התאבדות מקצועית, ואולי הם צדקו. אבל במובן
מסוים לא אכפת לי. לא נעשיתי פרופסור בן 57 עם קביעות, ומהידועים בעולם, כדי לתת לאנשים להגיד לי על מה לחשוב. ואם יש לזה מחיר, אז
יש לזה מחיר. התפקיד של האקדמאי זה לחפש את האמת, גם אם האמת לא מוצאת חן בעיני כמה אנשים. אני מכיר עוד כמה אנשים שהאמת שלהם לא מצאה חן
בעיני אחרים, מגלילאו ומטה".
האם חיפוש האמת הוא ההסבר הבלעדי להתנהגותו של ון- קרפלד? מעיון במעטפת הארכיון הנושאת את שמו עולה תשובה אחרת. ממחצית שנות
השבעים והלאה הקפיד ון- קרפלד לספק
לציבור הישראלי מנה גדושה וקבועה של פרובוקציות
נשכניות. ב- 76', בעצרת יום הזיכרון שנערכה בבית הלל בלונדון, נאם ון-
קרפלד על "פולחן הצבא והפלאפלים" ששטף את ישראל. בראשית שנות השמונים הוא הקפיץ את שומעיו כשקבע שמלחמת לבנון דרדרה את
כוחו של צה"ל. ב- 83' הוא דרש 10,000
שקל תמורת ראיון ל"מעריב", וב- 90' כינה את
הרמטכ"ל דן שומרון "דרעק" שמפקיר את חייליו. הספק לא רע.
בשנות התשעים הוא החליף זירה. למה? אולי מפני שהתברר לו שאת מקומן של מורשות הקרב תפס נושא בוער יותר: מעמד האישה. ון- קרפלד
החליט שהוא לא ישאיר
את המטמון הסקסי הזה בידי כמה נשים פמיניסטיות. הוא לא יוותר על החתיכה שלו בעוגת המגדר עתירת הרייטינג. והוא הבין דבר
נוסף: הצטרפות למהפכה
הפמיניסטית תיתן לו כמה שורות בעיתון. כתישת המהפכה תביא לו כותרות. ון- קרפלד אוהב כותרות.
הוא לא מתלהב מהתזה שלי. "אני לא מכיר מישהו שלא רוצה תשומת לב. אני זוכה לתשומת לב כי אנשים רבים בעולם חושבים שמה שיש לי לומר
הוא חשוב ומעניין וראוי
להתייחסות".
כן, אבל אתה חייב להודות שאתה נהנה מפרובוקציות.
"הפרובוקציות
לא באות לי בכוונה, עד כמה שזה יישמע מוזר. האמת היא
שהפרובוקציות רוב הזמן נורא מפתיעות אותי. אני אומר משהו שנשמע לי לעניין, וכל העולם קופץ. הפרובוקציות רודפות אחרי, ופעמים
רבות זה לא נוח לי. זה
לא נעים כשכל הזמן צועקים עליך.
"בשנים
89'- 91' עבדתי על ספר, שהתפרסם מאז, בשם 'עתיד המלחמה', שבו
ניסיתי לפתח תאוריה חדשה של מה זה מלחמה. לצורך כך קראתי שוב את כל התאורטיקנים הישנים, ושמתי לב שהם פשוט מתעלמים מנשים.
חשבתי שזו עובדה משונה שכל
האנשים החכמים האלה כותבים על מלחמה כאילו אין נשים
בעולם. רציתי להחזיר את הנשים לתאוריה המלחמתית. ואני מתכוון לנשים כנשים, ולא נשים כגברים.
"יש היום
ספרות אדירה על נשים במלחמה, אבל היא תמיד מתייחסת לנשים
כגברים סוג ב'. היא מתארת מה נשים יכולות לעשות כמו גברים. מה שעניין אותי הוא מה נשים יכולות לעשות במלחמה בתור נשים. עסקתי
בנשים כגורמות מלחמה,
כקורבנות של מלחמה, כבני אדם שהמלחמה נועדה להגן עליהם. עסקתי במה שגורם לנשים לרצות גברים לוחמים. אני זוכר עוד מנעורי
בישראל, שמי שבא למסיבה במדים היה סגן של אלוהים, וקצין היה אלוהים ממש. נשים תמיד נמשכו ללוחמים.
"אבל מעל
לכל עניינה אותי שאלה אחת: איך ייתכן שאחרי אלפי שנים שבהן
נשים לא השתתפו במלחמה, ב- 30 השנה האחרונות נשים החלו להיכנס לצבאות ולתבוע שוויון? רציתי להבין מה השתנה, ומה אומר הדבר הן לגבי
המלחמה והן לגבי יחסי גברים
ונשים. כשעבדתי על זה גיליתי שההיסטוריה של הנשים
והפמיניזם היא תחום מרתק, והחלטתי לכתוב עוד ספר".
בהקדמה של "המין המיוחס" מתאר ון- קרפלד את הטלטלה הנפשית שליוותה
את כתיבת הספר. לדבריו, כל מה שרצה
זה לנסות למצוא תשובה לשאלתה של סימון
דה בבואר, שהודתה שהעולם שייך לגברים אבל טענה שאף אחד לא יודע מדוע. ון- קרפלד החליט לפצח את החידה. אחרי מספר חודשים
שבהם היה שקוע עד
צווארבספרות פמיניסטית, הרגיש שהוא מאבד את שפיותו.
"הרגשתי
שמשהו לא בסדר. משהו לא התיישב טוב. הסתובבתי כמו פורפרה, עד
שיום אחד דבורה, אשתי, סילקה אותי מהבית, כי היא לא יכלה יותר. ירדתי למטה ופתאום באה לי הארה".
אשליית השוויון
ון- קרפלד הגיע למסקנה שהנחת היסוד שלו מוטעית. "נולדתי בשנת 46' ומסוף שנות השישים אני לא זוכר חמש דקות שבהן לא שמעתי עד כמה
נשים הן מסכנות. אתה לא יכול לפתוח עיתון,
ספר, רדיו או טלוויזיה מבלי לראות עד כמה
נשים סובלות, עד כמה גברים מתעללים בהן ועד כמה שצריך לעזור להן.
הנה, לפני מספר שנים ראיתי מודעה במקומון ירושלמי עם תינוק בחיתולים שמתחתיו נכתב: 'אף פעם לא מוקדם להתחיל ללמד אותו שלא להכות
נשים'. חשבתי שזה דבר שפל ואכזרי. הגברים
מסומנים אוטומטית כפושעים".
שטיפת המוח הזו, טוען ון- קרפלד, סנוורה אותו. "התזה המרכזית של הספר היא שבניגוד לטיעונים הפמיניסטיים שאנו שומעים קרוב ל- 40 שנה,
נשים הן לא המין המדוכא,
המקופח והמופלה לרעה. האמת היא שעל כל חיסרון שיש בלהיות
אישה, ויש כאלה, יש לפחות גם יתרון אחד. ואם מסתכלים על המאזן, זה די ברור שנשים הן לא מקופחות. או בלשון קצת יותר בוטה, הן פשוט
מיוחסות".
הפריבילגיות המרכזיות, לדבריו, הן הפטור של נשים מעבודה פיזית קשה ומהשתתפות
במלחמות. אבל הייחוס לא נגמר בזה. לטענתו, נשים נהנות
ממערכת משפטית סלחנית, ממענקים כספיים מיוחדים, מרמת ציפיות נמוכה, מתוחלת חיים ארוכה, משעות פנאי רבות יותר, וכמובן, מהחיזור
הגברי. הוא ממהר לסייג
ולהודות שהריון, לידה והנקה הם מטלות כבדות משקל, אבל מדבריו
עולה הרושם שכבר נמאס לו לשמוע על זה. ון- קרפלד חושב שהגיע הזמן שיטו אוזן לדברים שמכבידים עליו.
ון- קרפלד יודע את העבודה. ספרו כתוב לפי כל הכללים האקדמיים. את עמודיו האחרונים מאכלסים מאות עמודי הערות והפניות ביבליוגרפיות.
הוא מודה שהפעם נהג הקפדה
יתרה כי ידע שיחפשו אותו. התוצאה, כאמור, היא מניפסט
קונטרה רבולוציוני, שבא להחזיר את הסדר הישן על כנו. אם הפמיניסטיות גנבו לו את ההיסטוריה, ון- קרפלד טוען שהגונב מגנב פטור.
כבר בהקדמה לספר הוא מעלה כמה טענות מרעישות. לדבריו, ההתנערות של נשים רבות מהדגל הפמיניסטי מעידה בהכרח על כשלון המהפכה.
"היחסים המהותיים בין
גברים ובין נשים לא השתנו כלל, ובמובן זה המהפכה הפמיניסטית
נכשלה".
בני ישראל נאלצו להסתובב במדבר 40 שנה כדי להיפטר ממנטליות העבדים שלהם. אם דור הנשים הנוכחי הוא דור המדבר של הפמיניזם, יכול
להיות שאימוץ הפמיניזם הוא עניין של זמן?
"אני חושב
שאלה דברים ביולוגיים שלא השתנו בעבר ולא ישתנו בעתיד. נראה
לי שהעיסוק בתחום עשה אותי יותר שמרני. כהיסטוריון אתה חושב שהחברה מעצבת את האדם, ואילו העיסוק בנושא הזה הביא אותי למסקנה
שהגזמתי בהערכת כוחה של החברה בעיצוב
האדם, ושיש גורמים הנעוצים עמוק יותר בביולוגיה
ובהורמונים והם אינם משתנים.
"הפמיניזם
לא שינה את העובדה שנשים נכנסות להריון, יולדות ומניקות. הוא
לא שינה את העובדה שבגלל זה הרוב המכריע של הנשים נתמכות על ידי גברים. היום, כמו לפני מאה שנה, ככל שאדם עולה למעלה בסולם
הכוח, הכסף והפרסום, הוא
ימצא שם פחות נשים. אז נכון שנשים נכנסו למקצועות גבריים, אבל
עצם חלוקת התפקידים בין נשים וגברים לא השתנתה. למעלה משני שלישים מהנשים שעובדות מחוץ לבית נמצאות בגטאות של נשים.
לשון אחר, יש מקצועות גבריים שהפכו נשיים,
אבל אם המטרה היתה שוויון, היא לא הושגה.
"ככל שהעבודה
כרוכה בפחות מאמץ פיזי, או שהיא כרוכה בטיפול באחרים, ככה תמצאי שם יותר נשים.
וככל שהעבודה כרוכה ביותר סכנה, לכלוך ומאמץ פיזי, ככה
תמצאי יותר גברים".
אבל אנחנו חיים בעידן שבו רוב האנשים כבר לא עוסקים בעבודה פיזית קשה. אתה לא חושב שבתנאים החדשים גם יחסי הכוחות אמורים
להשתנות?
"אני
מודע לכך שהרוב הגדול של האנושות לא עוסק בעבודה פיזית, אבל אני גם מודע לכך שגם היום אין כמעט עבודה, בין יצירתית בין
ניהולית, שאינה דורשת אנרגיה
גופנית. זה נכון לקריירה ניהולית ופוליטית, ולדעתי זה נכון אפילו לעבודה כמו שלי. אין זה מקרה שאקדמאיות מפרסמות פחות
מאקדמאים. הדבר אינו
קשור לעבודה בבית, כי הסטטיסטיקה מראה שאקדמאיות רווקות מפרסמות פחות מכולם. אחת הסיבות שנשים אינן מגיעות לעמדות בכירות היא הפסקת המחזור, שאליה מתלווה נפילה גדולה באנרגיה הגופנית של נשים.
אצל גברים מתרחשת נפילה
כזו עשר שנים מאוחר יותר. והרי רוב האנשים מגיעים לעמדות
בכירות בשנות החמישים לחייהם".
יותר מאוחר הודה ון- קרפלד שבעשור שבין גיל 50 ל- 60 אנשים בעיקר קוצרים את
פירות ההשקעה של שני העשורים הקודמים (30- 50). אלו העשורים שרוב הנשים עסוקות בהם בתמרון זהיר בין קריירה ומשפחה. אבל לוון-
קרפלד נמאס לשמוע על קשיי
האישה המודרנית. קריירה ומשפחה? ביג דיל. הרי הוא עושה
ספונג'ה כל יום שישי, וחוץ מזה הוא זוכר בגעגועים איך כתב את הדוקטורט כשבנו התינוק התרוצץ סביבו. אלו, הואאומר, היו השנים היפות בחייו.
תגידו תודה, בנות
ון- קרפלד ממליץ לנשים לחזור הביתה, אל החיק החמים של המשפחה. בשביל מה להן לסבול כל יום בעבודה, להיתקע בפקקים, להתווכח עם הבוס
ולחזור תשושות הביתה,
הוא שואל. במקום זה הן יכולות לעבוד בגינה (דוגמה שוון- קרפלד משום מה חוזר עליה שוב ושוב), להחליף חיתולים ולהכין קציצות. ומה
עם המימוש העצמי? האם
חדוות היצירה, שהוא עצמו מתקשה להסתיר אותה, היא זכות
השמורה לגברים בלבד?
"כליברל
ודמוקרט אני בעד שוויון זכויות מלא לנשים, אבל אני לא חושב שלנשים יש את אותו
הצורך למימוש כמו לגברים. אני מכיר אישה בגילי, בלי
שמות, שהולכת לקבוצת התעמלות שכל המשתתפות בה עובדות חוץ ממנה. את לא תאמיני מה עשו לה. אפשר לחשוב שהיא פושעת. כשאישה מטפלת
בילדיה, הפמיניסטיות רואות בה פרה, בעל
חיים. המחקר הביא אותי למסקנה שייתכן שפרויד צדק, וקנאת פין אכן קיימת. אחרת איך תסבירי מדוע כל דבר שגברים עושים, גם אם זה לקפוץ מהגג, גם נשים רוצות לעשות?".
אולי זה מפני שנשים הבינו שהדרך היחידה לצבור כוח היא לשחק במגרש הגברי. הן יודעות שרק אם יהיו עשרות טייסות קרב הן יוכלו
לצעוק מחלון המכונית:
"אני אולי לא יודעת לנהוג במכונית, אבל תן לי אף- 16 ואני אראה לך מה זה".
"לי ברור
שבכל חברה מה שגברים עושים זה מה שחשוב, ואם נשים יטוסו באף- 16 זה רק אומר שלטוס באף- 16 זה כבר לא חשוב. הדור הבא של
המטוסים, אף- 22 ואף-
35, הם המטוסים הראשונים שתוכננו מראש כדי שיתאימו גם לגברים וגם לנשים, ולדעתי, שלא במקרה הם יהיו מטוסי הקרב המאוישים
האחרונים בהיסטוריה, וספק
אם גם הם ייכנסו לשירות מקצועי".
בפרק השני של "המין המיוחס" מתחיל ון- קרפלד את מסכת הקיטורים
היסודית שלו. הוא מודה שעד היום גברים
התוו את הסטנדרט האנושי המקובל, ולפיהם עוצבה
ההתנהגות הנורמטיבית, אבל לדבריו, זה מה שמעניק לנשים נישה
מיוחדת ומעוררת קנאה. הנה, תראו כמה ספרים יש על הפסיכולוגיה של האישה, תראו כמה ספרים מוקדשים לבריאות האישה. ון- קרפלד נעלב.
גנבו לו את הצעצוע. פתאום נשים הן לא רק הטפט האפרפר שמודבק כרקע לגבריותו המתפרצת.
"באוניברסיטה
שאני עובד בה יש תחנה לבדיקת סרטן השד, אבל על תחנה
לבדיקת סרטן הערמונית לא שמעתי, למרות שבערך 80 אחוז מהסגל הבכיר הם גברים. לפני כמה ימים קראתי באינטרנט בז'ורנל לבריאות נשים
ש- 25 אחוז מהנשים בהריון
סובלות מדיכאון. גלשתי לספריית הקונגרס כדי לחפש ז'ורנל
לבריאות גברים ולא מצאתי".
כי הז'ורנל הכללי לבריאות עוסק בגברים.
"זה לא
נכון. בספרייה יש מדור חינוך ומדור חינוך נשים, אבל לא מדור חינוך גברים".
קוראים לזה העדפה מתקנת.
"אין מה
לתקן. כבר במצרים העתיקה היו ספרים על בריאות נשים, כך גם ביוון ובימי הביניים ובסין. ולא רק בתחום הבריאות. תסתכלי היום
בטלוויזיה, על כל תוכנית
שיש על גברים, אם יש בכלל, יש עשר תוכניות על נשים".
ון- קרפלד חוזר עד לרחם כדי למנות את יתרונות האישה. כבר שם הזרע עומד לשירותה של הביצית, שלא לדבר על זה שהרבה יותר קשה להפיק
זכר. העובדה שכל בני האדם
יוצאים מרחם אישה, ממשיך ון- קרפלד, גורמת לכך שלבנות יותר
קל, כי כל מה שהן צריכות זה פשוט ללכת בעקבות האמהות שלהן. זכרים, לעומתן, חייבים לבעוט בהזדהות הראשונית עם האם, לטפח תסביך
אדיפוס ולנטוש את הקן. גרוע מזה, גברים הם למעשה מיותרים. כל מה שצריך מהם זה זרע.
על פי ון- קרפלד, הגברים חיים תחת צל כבד של חרדת ביצוע, חשש מפליטה מוקדמת וחובת החיזור אחרי האישה. "כמעט בכל התרבויות,
כדי למשוך ולשמור אישה
הגבר חייב להשקיע בה", כותב ון- קרפלד, "כדי למשוך ולשמור גבר, אישה חייבת להשקיע בעצמה". הגבר נבחן לפי כיסו. האישה מחפשת
מי שישלם עבורה. התוצאה?
"הגברים הם בהמות המשא של האנושות".
אבל ון- קרפלד מודה, שלמרות כל הקשיים, הגברים לא רוצים לשנות את המצב הקיים. הם מוכנים לעבוד קשה, לקרוס תחת המשא, לפרנס, להילחם
ולמות צעירים, העיקר להגן על הנשים.
"אם נפסיק לתמוך בנשים", הוא כותב, "אנו
נאבד לא רק את הקיום שלנו, אלא גם את כבודנו העצמי". אז מה בכל זאת ון- קרפלד רוצה? בשורה האחרונה של הספר הוא מגלה: "זה
יהיה נחמד אם מדי פעם מתוך מפלי השנאה שנשפכים עלינו, היינו שומעים קול נעים של אישה אומרת לנו: תודה, חבר".
לא חששת להישמע בכייני, שלא לומר נשי, עם כל הקיטורים האלו?
"בהחלט
הייתי מודע לכך, ויכול להיות שהטון של הספר מסביר את קשיי
הפרסום שלו. הייתי מודע לכך שלגברים יהיה קשה להזדהות עם הספר, ולכן לא יקנו אותו. אנחנו חיים בחברה שבה לנשים מותר לעשות דברים
שלגברים אסור".
למה לגברים אסור?
"כי הטבע
עשה אותנו בהמות משא, וגם כי אף אישה לא רוצה בעל מתבכיין. היה לי תלמיד שאמר פעם: נשים יהיו שוות ביום שהןיתחילו להתחתן
עם פאשלונרים".
או שלגברים אסור להתלונן ולבכות כי הם לא מאפשרים לעצמם. אם אנחנו חיים תחת הגמוניה גברית, אז שהגברים ישנו את הכללים. רוצה
לבכות? קדימה.
"אני לא
יכול להרשות לעצמי. כמו שאני לא יכול להרשות לעצמי להישאר
בבית ולגדל ילדים. כי אני מכיר נשים מעטות מאוד שתסכמנה לצאת החוצה ולפרנס את בני ביתן בשעה שהבעלים שלהן יישבו בבית ויגדלו את
הילדים".
הרייך השלישי ואני
גם אם ון- קרפלד אינו בא כוחם של כל הגברים עלי אדמות, הרי שספרו מספק הצצה חשובה אל פוטנציאל התסכול הגברי. ובמשא ומתן לשלום בין
המינים, כמו במשא ומתן לשלום, חשוב להבין
מה מניע את הצד השני ומה כואב לו.
אם זה כל כך קשה להיות גבר, אתה צריך לברך על התנועה הפמיניסטית, שהעבירה חלק מעול החיזור והפרנסה
אל כתפי הנשים.
"תראי,
בסופו של דבר לא באתי לא לברך ולא לקלל. באתי לברר את האמת. ואם תשאלי את דעתי, הפמיניזם הוא קטסטרופה לנשים. אם הפמיניזם
היה מביא לכך שאוכל לבלות
יותר עם ילדי או שתוחלת החיים שלי תשתווה לזו של אשתי, אז
הייתי שמח. אבל זה לא קורה. הפמיניזם מביא למפל אדיר של ביוב שנשפך על ראשי 24 שעות ביממה".
אולי היה רצוי שבמקום לעבוד 15 שעות ביום, גברים ילמדו מנשים כיצד לנווט טוב יותר בין משפחה וקריירה?
"שני
המינים נמצאים במלכוד של ביולוגיה וכללים חברתיים. ואני מאמין שהכללים נקבעים באותה מידה על ידי גברים ונשים. הטיעון
הפמיניסטי כאילו לגברים
יש מונופול על הכללים לא מקובל עלי. אני לא מקבל את זה שנשים
חלשות והכל מוכתב להן".
או שגברים לא ששים להחליף תפקידים, כי הם יודעים שבשעה שהם גמרו את הארוחה העסקית האישה שלהם הספיקה לסיים יום עבודה, לאסוף את
הילדים, לשחק, להאכיל, לרחוץ, להשכיב,
לכבס, לקפל ולסדר את הבית.
"אותו
דבר אני יכול לטעון לגבי נשים. רובן לא רוצות להתחלף עם גברים שמשרתים במילואים, קורעים את התחת ומתמודדים בתחרות קשה
בעבודה. במקרה של גירושים הם אלה שלא
יקבלו את הילדים אבל ימשיכו לשלם מזונות. לרוב
הגדול של הנשים נוח להיות נשים, וזו אחת הסיבות שהפמיניזם לא מוביל לשום מקום. מי רוצה להיות בהמת משא?".
ברשימת הפריבילגיות שנשים נהנות מהן, לשיטתך, אתה מונה את הפטור משירות בחבר מושבעים. אני הייתי מוסיפה את הפטור ממצוות עשה
שהזמן גרמן. אלא שמה שאתה רואה כהקלה
הוא בסך הכל אמצעי להרחיק נשים מעמדות
השפעה.
"אני לא
בטוח שזה כך. אני חושב שהמטרה הראשונה היא להגן על הנשים, כי
נשים לא מוגנות פשוט ימותו. הן לא יעמדו בזה. המטרה הראשונה היא להגן על נשים כדי שיוכלו למלא את תפקידן הביולוגי".
בפרק המרתק ביותר בספר מתייחס ון- קרפלד למיתוסים היסטוריים שנוצרו על ידי המחקר הפמיניסטי. אחד מהם הוא היחס הבעייתי לנשים בזמן
הרייך השלישי. המפלגה הנאצית ראתה את
ייעודה העיקרי, שלא לומר הבלעדי, של האישה
הארית בלידה ובטיפוח דור נוסף של טהורי גזע. ון- קרפלד לא מבין מה כל כך מקומם בזה.
המדיניות הנאצית ביחס לנשים, טוען ון- קרפלד, לוותה ברשימה ארוכה של הטבות מיוחדות: מענק חתונה, קצבאות ילדים, תמיכה בנשות
לוחמים, הרחקת נשים
מעבודה במפעלים כבדים. בעמוד 29 הוא מפרט את השקפתו האישית של אדולף היטלר בנושא: "היטלר ראה נשים כיצורים עדינים
שאינם מתאימים לחספוס
ולקשיים שבפוליטיקה". מסקנתו של היטלר היתה שיש להגן על נשים, בין השאר על ידי סגירת דלתות הכניסה לפוליטיקה, לאקדמיה או לעריכת דין.
סליחה, אבל הדמיון בין תפישתו של היטלר ובין תפישתך לא מדליק אצלך כמה נורות אדומות?
"ללא
התייחסות להיטלר, כן, אני חושב שנשים זקוקות להגנה מיוחדת על מנת שיוכלו לחיות ולמלא את תפקידן הביולוגי".
ועם התייחסות להיטלר?
"בעניין
הרייך השלישי יש להפריד בין אגדה למציאות. אני נותן השנה קורס עם ד"ר עודד היילברונר על 'הרייך השלישי בין שפיות
לטירוף'. ברייך השלישי היו אספקטים
שפויים לגמרי והיו אספקטים מטורפים. היחס לנשים הוא בין
האספקטים היותר שפויים".
זה לא מוזר בעיניך שאדם משכיל ותרבותי מוצא את עצמו מסכים עם היטלר ביחס למעמד האישה?
"אני בן
אדם כמו כל אחד אחר. הייתי רוצה הסכמה ופרסום, אבל כאקדמאי אני חושב כמו ניטשה: העובדה שרוב האנשים חושבים משהו, אינה
אומרת דבר לגבי אמיתותו".
בסיכום הספר אתה לועג לפמיניזם וטוען שזו תורה של נשים שלא הצליחו למצוא חתן. לך יש חך שסוע. יכול להיות שגם תפישת עולמך
קשורה לאיך שאתה נראה?
"השאלה
היא לא מיהו פרופסור ון- קרפלד, אלא אם מה שאני כותב הוא נכון או לא. נניח שמחר נגלה שאיינשטיין כתב את תורת היחסות כי היה
מטורף. זה לא אומר דבר על
אמיתות התורה. לכל אחד מאיתנו יש יתרונות וקשיים, אבל צריך
לשפוט אותנו לפי התוצר".
|
נכתב על ידי
,
10/10/2016 11:10
בקטגוריות אפליה, אפליה מתקנת, אקדמיה, בנות, חברה, חיים, חינוך, ילדים, כסף, מגדר, מדיה, מדע, מחקרים, מיגדר, מין, מניפולציות, מעמד, נשים, סקס, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, תקשורת, תרבות, אקטואליה, עבודה, ביקורת, בית ספר, סיפרותי
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
דע את האויב: האבולוציה של הפמיניזם
לפניכם תיאור כללי ומתומצת של
השינויים בדרישותיהן של הפמיניסטיות עם השנים. מבחינה היסטורית, הפמיניזם התפתח
ולמעשה נסוג לאחור בשלושה גלים עיקריים
(ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודל
מלא)

הגל הראשון:
לפני למעלה מ100 שנה - דרישה
לשוויון זכויות בפני החוק, זכות הצבעה והזכות שיתייחסו לנשים כאל בני אדם שווים לכל
דבר
הגל השני:
שנות ה60 עד סוף שנות ה80 של המאה הקודמת - גברים ונשים הם שווים, אין
שום סיבה למנוע מאישה או מגבר למלא תפקיד שנחשב גברי או נשי מדי. ניתן לכנות זאת גם
מלכודת הדבש כי גברים פותו באשלייה ובאחיזת העיניים כאילו בעידן של שוויון בין
המינים, גם גברים כמו הנשים יהיו משוחררים וחופשיים מהגבלות ומגבלות חברתיות
נוקשות. לא היה להם מושג מה הגיע בשלב הבא...
הגל השלישי:
תחילת שנות ה90 ועד היום - גברים ונשים הם שני מגדרים שנמצאים במאבק
כוחות היסטורי נצחי. הגברים תמיד נמצאים בעמדת עליונות מול הנשים (מה שמכונה Male
Privilege) ולכן כדי להגיע לשוויון אמיתי יש להעצים ולחזק את הנשים תוך כדי אפלייה
מתקנת ורמיסה טוטאלית של הגברים, כל סמלי השלטון הגברי "הפטריארכיה", החלפת גברים
בנשים בכל מוקדי הכוח וההשפעה בכל תחומי החברה: תרבות, אקדמיה, אמנות, קולנוע,
תקשורת, משפטים, פילוסופיה, ממשל ופוליטיקה, חיי המשפחה ואפילו במדע!!!
כפי שהסברתי בפוסט נפרד, הפמיניזם כפי שאנחנו רואים אותו היום
הוא בעצם מרקסיזם (ידוע גם
כסוציאליזם וקומוניזם):
|
נכתב על ידי
,
10/6/2016 11:56
בקטגוריות אויב, איומים, אפליה, אפליה מתקנת, אקדמיה, גזענות, בנות, דיון, הסתה, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, כסף, מגדר, מדיה, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, נשים, משפטים, סחיטה, סקס, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שלטון, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, בית ספר, ביקורת, אינטרנט, סיפרותי, פסימי
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
ספר חדש חושף את תופעת עלילות האונס
אני ממליץ לכם בחום
להוריד ולקרוא את הספר "הצד שלו" שכתב
העיתונאי וכתב ערוץ 2 יואב אבן שחושף את תופעת תלונות הכזב בנושא עבירות מין והיקף
התופעה העצום. יואב אבן מדבר על 30 אחוז תלונות כזב בנושא עבירות מין (בניגוד
לשקר הגס והאלים של הארגונים הפמיניסטיים כאילו מדובר ב"אחוז או 2") אך חשוב
לציין ולהדגיש שהתופעה חמורה הרבה יותר בעיקר בגלל אותה
הנחיה
2.5 של עדנה ארבל שנותנת מראש פטור אוטומטי מאחריות פלילית לנשים
שמגישות תלונות כזב!!
ג'ק
קישורים בנושא:
|
נכתב על ידי
,
27/6/2015 16:43
בקטגוריות אונס, אלימות, אפליה, דיון, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מניפולציות, משפט, משפטים, נשים, סחיטה, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, שליטה, סיפרותי
הצג תגובות
הוסף תגובה
1 הפניות לכאן
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
 אתי אנקרי בשליחות הפמיניזם

בתחילת שנות ה90 פרצה הזמרת אתי אנקרי לתודעה
הציבורית כששיריה הפכו ללהיטים מושמעים ביותר בטלוויזיה ובכל תחנות הרדיו. מבחינה מוזיקלית
היא עשתה עבודה טובה אך בבדיקה מעמיקה וניתוח מילות שיריה (שהציקו לי עוד
בתור נער) מתגלה אג'נדה פמיניסטית מאוד קיצונית עד כדי שנאת גברים של ממש.
עבורי אתי אנקרי מסמלת תחילתו של עידן השתלטות
התנועה הפמיניסטית והכתבת מסרים של שנאה ועויינות מיליטנטית כלפי המין הגברי כולו
שמתואר כאשם בכל תחלואי העולם: נשים תמיד טובות, תמימות ומסכנות וגברים תמיד
רעים ורשעים. היא ממש הפכה לזמרת המנונות של הפמיניזם הקיצוני, כפי שתראו:
גם שיר בנאלי ומצחיק כמו
"לך תתרגל איתה" הוא
למעשה שיר עוקצני נגד גבר שבוגד בבת הזוג שלו. בתור נער בן 13 לא ממש הבנתי את
כותרת השיר אבל ברור ושקוף שהמילה "תתרגל" מחליפה קללה גסה ידועה מאוד שאין צורך
אפילו להזכיר.
הוא אמר לי:"איתך אני משתגע, איתה אני רגיל"
תרגום: הוא מצא מישהי שיותר מתאימה לו ממני
השיר
"אני רואה לך בעיניים" הוא שיר על גבר מכה
שכולא את בת הזוג שלו "בין קירות", כפי שהסבירה לי מורה לספרות.
מילות השיר אפילו לא מתארות אלימות או פגיעה פיזית, מילולית או רגשית אלא תחושה
סובייקטיבית של כותבת השיר, "אני רואה לך בעיניים", סוג של משטרת
מחשבות. עובדה, כיום אחרי 20 שנה אנחנו חיים במציאות בה כל אישה יכולה להתקשר
למשטרה, למלמל "אני מרגישה מאויימת" (בייחוד אם היא רוצה להשיג יתרונות
במאבק גירושין מכוער) המשטרה אוטומטית תעצור את הגבר!!
השיר
"לוליטה" מדבר על מפיק נצלן ומנוול שמנצל
מינית נערה צעירה שרוצה להצליח ולהתפרסם (ניתוח
מלא), תוך כדי שהוא גם מרעיב אותה, אחד
המרכיבים המרכזיים של התעמולה הפמיניסטית באותה תקופה כשבארה"ב
פמינסטית בשם נעמי וולף פרסמה בספרה "מיתוס היופי" את הטענה ש"150 אלף נשים מתות
באמריקה כל שנה בגלל אנורקסיה" כשבפועל התברר שהמספר
הוא 150 בלבד. מותו של כל אדם הוא טרגדיה נוראית בפני עצמה אך לניפוח המפלצתי של
המספר פי אלף הייתה מטרה פוליטית ברורה והיא להחדיר את המסר כאילו גברים מרעיבים את הנשים
ורוצים אותן רזות, טענה שאין לה שום בסיס במציאות כי כל גבר ממוצע (כולל אותי) יאמר
שאישה רזה מדי שעצמותיה בולטות רחוקה מאוד מלהיות סקסית או מושכת.
אבל הנה, עובדה שעד היום שטיפת המוח הזאת הצליחה,
ולמרות הסטטיסטיקה השקרית עדיין מדברים על כך שאנורקסיה
"היא בגלל החוקים שגברים מכתיבים". (מעניין מאוד מדוע
הפמיניסטיות לא באות בטענות לכל אותם מעצבי ומעצבות אופנה שרובם הומוסקסואלים או נשים...?)
מסקרן אותי האם לדעת גב' אנקרי גם מדונה, הזמרת הכי
מפורסמת בעולם, הייתה קורבן כשקיימה יחסים עם המפיק שלה בתחילת דרכה...? האם גם
מדונה שהצהירה בתחילת דרכה שהיא "הולכת לכבוש את העולם" הייתה תמימה, מסכנה,
חלשה וחסרת אונים כמו הנערה שהיא מתארת בשיר שלה?
לא נעים להזכיר אבל נשים רבות משתמשות בכלי המגעיל
והמפלצתי הזה של טענות על "ניצול מיני" ו/או "הטרדה מינית" אם הן לא מצליחות להשיג
משהו. לדוגמא, קראתי מאמר או סיפור שכתבה שחקנית שמתארת איך במאי "הטריד אותה מינית": היא
מספרת שהוא הציע ללהק אותה לתפקיד ראשי בסרט שהוא מתכנן לעשות ותוך כדי ניסה להתחיל
איתה. בסוף הוא אמר לה:"כרגע אין לי כסף כדי לעשות את הסרט",
והשחקנית סיכמה את הסיפור ב:"אם אין לך כסף, אז ביי!". אני שואל את
עצמי אם כן היה לו כסף, גם אז הייתה טוענת להטרדה מינית???
השיר
"מיכאל" שממבט ראשון נראה תמים למדי, מלא בתוקפנות פמיניסטית של ילדה שהיא טום-בוי
וכאילו נאבקת ב"עולם של גברים" לשמור לעצמה את שמה הפרטי למרות שהוא נשמע כמו שם של
בן. דרך עדינה לומר "אני שונאת אותו":
"אנ'לא אוהבת שמשנים לי את השם
לא אוהבת גם את בנו של השכן. "
אותי עדיין מאוד מבלבלים שמות של בנות כמו "יובל",
"רוני", "שחר", "אופיר", "דניאל" וכד' שהיו בעבר שמות של בנים. כותבת השיר מכריזה עליי אישית
מלחמה, מצביעה עליי ואומרת לי "אני שונאת אותך!". למה? כי היא רוצה שבנים
ובנות יהיו שווים ולא יהיה שום הבדל ביניהם.
סבבה! נשמע לי רעיון מצויין אבל אני לא
מאמין שנשים באמת רוצות שוויון במיוחד כשזה נוגע לדברים השליליים והלא נעימים.
עובדה: היום יותר מאי פעם הפמיניסטיות דורשות התייחסות מילולית שמדגישה את המין
שלהן (ואני בכוונה לא אומר "מיגדר" כי אני לא מאמין בבולשיט הזה) כמו לומר:"אני
אישה, מגיע לי הרבה יותר!!!" ואין ספק שאין יותר מעצבן ופוגע עבור
אישה שפונים אליה בלשון זכר כי נשים מתחילות להבין שמעמדו של הזכר נחות יותר
מכל חיה, חרק וכל יצור על פני האדמה.
אגב מה שהכי בלתי נסבל לדעתי אצל בנות שהן טום-בוי
(בנות ש"מתנהגות כמו בנים") זה שמצד אחד הן עושות כל מה שהן רוצות ואם מתחשק להן,
מפוצצות בנים במכות. בכיף. אבל אם אותם בנים מעזים להגן על עצמם, אותן בנות "טום בוי"
מתחילות לצרוח "איך אתה לא מתבייש להרים יד על בנות!?!?" וכולם,
ילדים ומבוגרים, הורים ומורים כאחד יתנפלו על אותו ילד אומלל שבסה"כ הגן על עצמו.
קראתי אפילו על מקרה בקנדה שנערה הזמינה משטרה נגד נער רק על זה שצעק לה:"תעזבי
אותי לנפשי!" אחרי שהציקה לו כל הזמן (רמז: היא טענה שהיא הרגישה מאויימת...)

ילדה "טומבוי" בפעולה
לסיכומו של דבר, אתי אנקרי תרמה רבות למלחמת המינים
הנוראית בישראל ולקביעת טרמינולוגיה פמיניסטית - עולם מונחים מיגדרי מיליטנטי שנכפה על כולנו בכל
מקום ובכל הזדמנות. אני לא מכיר אותה אישית כדי לדעת מה השפיע
עליה ומה נתן לה את ההשראה לכתיבת שיריה אבל אני יכול לנחש שכפי שעושים אמנים רבים
היא הושפעה מכותרות העיתונים ומאמרים פמיניסטיים שפורסמו באותה תקופה עם כל מיני
תיאוריות פמיניסטיות הזויות שמתארות גבר כיצור רשע, אלים, סוטה מין, נצלן ואכזרי
שמטבעו רק פגע תמיד בנשים ופועל לדכא אותן ולשלוט בהן.
יעקב
קישורים בנושא:
|
נכתב על ידי
,
12/12/2012 09:52
בקטגוריות אויב, אלימות, אונס, אפליה, בנות, גזענות, הטרדה מינית, הסתה, זוגיות, חברה, ילדים, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, סקס, פסיכולוגיה
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
 "נשים הן עם מטומטם" (סאטירה)

(אזהרה: לפניכם סאטירה מעוררת מחשבה) לקטע המלא...
|
נכתב על ידי
,
16/6/2010 12:31
בקטגוריות איומים, אלימות, גזענות, הוצאת דיבה, הסתה, חברה, מגדר, מין, מניפולציות, משטר, נשים, נשק, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, אינטרנט, סיפרותי, בנות
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
פוליטיקלי קורקט - מתכון קומוניסטי!

הסרט הזה שלפניכם מספק את כל התשובות ומסביר בצורה מסודרת וברורה שפוליטיקלי קורקט זה בעצם מרקסיזם (קומוניזם) מחופש לאידיאולוגיה מודרנית מתקדמת אבל בעצם האמצעים והמטרות זהים לחלוטין: להמריד, להסית, לסכסך, לזרוע הרס ושנאה ולהרוס לגמרי את החברה. זאת למעשה אותה גברת בשינוי אדרת. לקטע המלא...
|
נכתב על ידי
,
9/4/2010 12:18
בקטגוריות גזענות, דת, הסתה, חברה, חוק, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מדע, מניפולציות, משטר, משפחה, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, שמאל, נשק, אהבה ויחסים, בית ספר, סיפרותי
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
 תפסיקו להתיר את דמם של הגברים!!!

"עלילת דם" היא מושג שקיים בעקבות עלילה אנטישמית עתיקה מימי הביניים שגרסה שהיהודים שחטו ילדים כדי לעשות מצות עם הדם שלהם. פרופסור יהודי בשם אריאל טואף מאוניברסיטת בר אילן גרם לסערה ענקית לאחר שכתב ספר שטוען שהיה בסיס מוצדק לעלילות הדם נגד היהודים.
בעקבות הסערה שעורר פרופ' אריאל טואף בקרב היהודים בארץ ובעולם, בעיקר באירופה, הוא החליט בסופו של להקפיא את הוצאתו לאור של ספרו, וטוב שכך.
בינתיים קיימת 'עלילת דם' מסוג אחר שמתפרסמת ויוצאת לאור בלי שום הפרעה, בלי שום ביקורת, התנגדות או פיקוח כבר קרוב ל40 שנה והפכה לחומר קריאה חובה בקרב לימודי נשים/מגדר באוניברסיטאות בעולם המערבי. הכוונה לספר מניפסט החלאה של הרוצחת הפמיניסטית וולרי סולואנס משנת 1967 שתורגם והגיע לארץ לפני 5 שנים: לקטע המלא...
|
נכתב על ידי
,
1/3/2010 11:36
בקטגוריות איומים, אלימות, גזענות, בנות, הוצאת דיבה, הסתה, חברה, חינוך, מגדר, מדע, מחקרים, מניפולציות, נשים, עיתונות, עלילה, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, סיפרותי, ביקורת, תרבות
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
מכונת התעמולה הפמיניסטית:סילוף ושיכתוב

מדהים כיצד מסוגלות הפמיניסטיות לקחת יצירה ספרותית כל-כך יפה ומקסימה כמו פארק מנספילד ולהרוס אותה כליל. כך עשתה יוצרת הסרט "מנספילד פארק", פטריסיה רוזמה, בשנת 1999 (שיתוף פעולה בריטי-אמריקני הרסני ומחריד). למזלי ראיתי את הסידרה בת 6 פרקים שצולמה בשנת 1983 על ידי הBBC כך שהייתה לי פרספקטיבה רחבה יותר להבחין בשינויים המחרידים והפערים המזעזעים שבין העיבוד המקורי לסידרת הטלווזיה לעומת הסרט שצולם בסוף שנות ה90 והוא כל-כך טיפוסי לתכתיבי פוליטיקלי קורקט שרירותיים ופמיניזם קיצוני שהשתלט על עולם התרבות ומנסה כל הזמן לשכנע את הנשים ש"גברים היו תמיד האויב הכי אכזר של הנשים". לקטע המלא...
|
נכתב על ידי
,
10/12/2009 11:24
בקטגוריות גזענות, הסתה, חברה, מגדר, מניפולציות, נשים, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
גם שנאת גברים היא גזענות מסוכנת

שנאת הגברים והדמוניזציה נגדם היא מציאות בלתי נסבלת שנכפית על כולנו באמצעות הפצצה שיטתית, מרוכזת ועקבית מאוד של תעמולת הסתה והפצת שנאה כלפי גברים ע"י הפמיניסטיות בכל ערוץ אפשרי: אמצעי תקשורת, מערכת החינוך, סרטים, ספרים, עיתונים ועוד. בעשורים האחרונים הפמיניסטיות גם משתמשות במדע כדי להוכיח כביכול את "הנחיתות הגנטית והביולוגית של הגברים" וזה מזעזע למדי שנשים, כמו פרופ' מארי דלי למשל, מסוגלות להשקיע כל-כך הרבה מאמץ כל חייהן ולהגיע לעמדות כוח באקדמיה רק כדי שהן תוכלנה להשפיל את הגברים ולפעול להשמדתם הרוחנית, מוראלית, חברתית ופסיכולוגית. לקטע המלא...
| |
|