לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


It's interesting, isn't it? The way that when someone expresses something, someone else always shows up to interpret it.

Avatarכינוי:  #Java

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2024    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2024

And do I take you by the hand, and lead you through the land


זה תמיד מצחיק אותי בכל פעם שאומרים לי שמצד אחד אני בן אדם מדהים ומצד שני, להפסיק להלקות את עצמי.

אני רוצה להגיד להם שאני לא הייתי מי שאני אם לא הייתי מחזיקה את עצמי בסטנדרט גבוה.

ואז אני יכולה לדמיין אותך... לא, אני אפסיק להסתכל על עצמי באהבה רק בלהעמיד פנים שאני אדם אחר.

אני יכולה לדמיין את עצמי עונה, כאילו הייתי חברה טובה של עצמי (מי היה מאמין) - לא, את מה שאת כי את עם היד על הדופק, את מחוברת לעצמך.
אבל להיות עם היד על הדופק לא אומר להכות עם היד הזו, רק להצמיד.
וגם את לא חייבת להיות בן אדם מדהים. את לא חייבת להקשיב או יותר נכון, לתת להם את ההרגשה שהקשבת, לכל אחד שאומר וכותב משהו.
וגם אם מישהו מזכיר שפספסת משהו, תזכירי לו שגם לך מותר להוריד את היד מהדופק לפעמים, גם היא צריכה לנוח.
אני מי שאני בגלל מערכת הערכים שבונה אותי לטוב ולרע (תגדירי "ערכים") וכל השאר זו הפרשנות שלי.

 

 

And help me understand the best I can?

 

אני רוצה להזכיר שאצל חלק מהאנשים שאני מכירה כולל אצלי, הכתיבה היא כמו קביים - ברגע שאתה לומד ללכת אתה לא צריך אותם יותר. אל תנהל יומן רק כי מישהו אמר משהו, אתה לא חייב לכתוב אם אתה לא צריך. תחווה את זה כמו שאתה יודע, כמו שאתה רוצה. אם יום אחד תתעייף ותחזור לכתוב, אני אקרא.

נכתב על ידי #Java , 27/1/2024 18:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





19,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#Java אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #Java ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)