אני יודעת שבשירות לקוחות,העבודה היא לדבר עם אנשים,להסביר להם כל מיני
דברים,ובעיקר להיות להם אוזן קשבת,גם כשיש אנשים שמה לעשות,לא מבינים
הרבה.וצריך סבלנות,הרבה מאוד סבלנות.אבל לצערי,אני לא מהאנשים האלה
שמסוגלים לעשות זאת.מפני שטוב,אני לא דברנית גדולה.אפילו חשבון הפלאפון האחרון (וזה אחרי כמה שנים בהם עשיתי פעם ראשונה ואחרונה יש לציין,חשבון
טלפון של 3 ספרות ואימי איימה עליי לנתק לי אותו אחרת אוי ואבוי לי ולנפשי!) שלי עשה רק סיפרה אחת...ככה שהמשימה הזו כמו שזה נראה,די גדולה עליי.תכל'ס אין לי בעיה לדבר עם אנשים,אני רק לא מאלה שיכולים לדבר שעות על גבי שעות, בלי
להפסיק,אלא אם כן זה משהו מעניין מאוד..אני יותר אוהבת לכתוב או שמכתיבים
לי דברים ובכלל אני אוהבת לעשות דברים על מחשב.גיליתי דווקא שאני טובה בזה.ולא בגלל שהייתי בצבא אלא כי זה פחות מסובך.אני אוהבת להסביר לאנשים אבל לא תמיד אני מצליחה לתת להם תשובה מספקת מבלי לשאול גם מישהו נוסף שמבין יותר ממני..כך שכמו שאתם מבינים אני בבעיה! אז יש איזשהו אלטרנטיבה אחרת בשבילי???
נ.ב - חסמתי לתגובות כי הגיע אליי חדשות טובות,אז עמכם הסליחה! 3>