לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה יהיו תיאורים של רגעים נחמדים ופחות, תיאורים אנונימיים של בנות מעניינות שאני פוגש וסתם תהיות של החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2024

חג ראשון


גם החודש כמו בכל הזמן האחרון, אני בעיקר עובד הרבה.

אני מרוויח כסף, הוא לא הולם את הזמן שאני משקיע, יש ימים שזה משתלם לי, יש ימים אחרים שפחות, אבל המטרה שלי הייתה אחרת.

התייצבתי כלכלית, ממשיך לשמור על זה כדי לא לחזור להיות מודאג. תקופה קצרה ולחוצה הספיקה לי.

אבל לא אצליח לעבוד ככה לאורך זמן, צריך לשחרר לתקופה, או לעשות משהו אחר.

 

החג עבר עלי בבדידות מוחלטת, אבל לפחות הייתי בבית.לא עשיתי שום דבר.

בשבילי לא לעבוד זה כבר מצב טוב, אז מנסה להיות מרוצה בחלקי.

 

נפגשתי במקרה ודיברתי עם האתיופית, היה כיף. היא אדם טוב ונחמדה ממש.

מעניין מה היא חושבת עלי, היא לא אומרת וגם אני לא מקדם את זה, למרות שלשנינו נחמד.

נכון לעכשיו, אני לא חושב שיש לי מישהי קרובה או מתאימה יותר ממנה.

אולי היא בכלל לא חושבת כמוני. אף אחד מאיתנו לא מדבר ואולי זה רק בראש שלי.

 

 

אני מרגיש מאוד עצלן ועייף, מקווה לשנות את זה בחג השני, שלא ארגיש שאני רק בבית.

צריך לקדם את המטרות יותר מהר.

 

נכתב על ידי הבוחן העליון , 26/4/2024 21:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  הבוחן העליון




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבוחן העליון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבוחן העליון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)