לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט, אני.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2024


חשבתי שדווקא אראה אותך יותר,

אבל זה לא המצב.

-

אני מותשת לאחרונה...

נכתב על ידי goals , 30/4/2024 21:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




באחד מימי הכיפורים לפני מעל לעשור,

ישנתי כל כך הרבה כדי לנסות לחלום אותך של אז

 

מצחיק לחשוב שאותן שיטות מטופשות של ילדה ננקטות גם עכשיו,

בימים שאני מרגישה בהם לבד

רק ה"אותך" השתנה

נכתב על ידי goals , 29/4/2024 12:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




3>

 

בעצם לא, זה לא כוון אליי.

3/>

נכתב על ידי goals , 28/4/2024 21:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כאילו זימנתי אתכם,

חלמתי עליך ועלייך, שמעולם עוד לא חלמתי.

חלמתי שאת עדיין כאן... אני מצטערת... ומאוחר מכדי לתקן.

היית כמו שאני זוכרת אותך, אצילית, שלווה כלפי חוץ גם אם נסערת מבפנים.

והחיוך הזה, השקט.

__

אתה שוכב מעלי, כנראה שבחוץ היכנשהו, לבושים לגמרי,

מסתכל ישירות בעיניים, ושואל את אותה השאלה שאני שוב ושוב שואלת כאן,

אם גם אני חושבת עליך ככה לפעמים.

אני עונה שכן, ואתה ממשיך ושואל איך אני מתמודדת עם זה?

עונה שאני מתעלמת, מרגיעה את עצמי, הולכת הביתה להתקלח.

ובזאת זה נגמר.

__

אתה דומה לו קצת, אני חושבת שבשני דברים עיקריים - ובעצם כשבאתי לכתוב אותם כנראה שאחד מהם מאוד שגוי כי אני לא באמת מכירה אותך ככה.

חיצונית יש מעט דמיון,

והשני - פלרטטנות עם מלא נשים. הוא היה מפלרטט מלא, גם איתי וכך זה בעצם התחיל, אבל זה ממש לא מה שקורה אצלנו.

נכתב על ידי goals , 28/4/2024 09:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יומיים ברצף? מרגישה שצריכה למלא לוטו...

 

מרגישה פתטית לפעמים, מחכה לוי הכחול.

צריכה להקפיד יותר על הטיפול הרפואי שהוגדר באופן יומיומי, אני קצת מחפפת (אל תספרו)

 

יותר מדי יצרים לא ממומשים לאחרונה, אולי מכאן התסכול?

ומנגד, התפללתי היום, הלוואי שיתגשם...

 

יש בי המון ניגודים, ובחג הזה זה מורגש במיוחד.

 

מעניין אם תחפש לראות אותי מחר.

נכתב על ידי goals , 24/4/2024 22:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  goals

מין: נקבה

תמונה




4,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoals אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goals ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)