לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוצאת לדרך חדשה


מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי: 

בת: 66

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קיטורים קטנוניים על אתר האינטרנט של הבנק


חוזרת ואומרת: אלה באמת קיטורים קטנוניים. אבל אם אתה כבר מציע שירות, למה לא לוודא שהוא עובד?

 

אני עובדת עם אתר האינטרנט של בנק לאומי וגם עם האפליקציה שלהם בטלפון.

בדרך כלל זה עובד מצוין ואין לי תלונות, במיוחד שזה חוסך ממני ב-98% את הצורך לדבר עם הבנק, שזו סאגה בפני עצמה.

בתחילת כל חודש אני עוברת על כל התנועות בחשבון (של החודש האחרון) ומורידה לטבלאות אקסל לפי תחומים: צ'קים שנפדו, העברות שבוצעו, תשלומים וכו.

אני מוודאה שאני יודעת כל הוצאה (וכל הכנסה) על מה היא שולמה ומתייגת לעצמי אותם לפי תחומים (רפואה, תחזוקת הבית, ביגוד, מתנות, משכנתא, רכב, ביטוחים שונים וכו).

יש לי טבלת אקסל (שקיבלתי עוד כשעשיתי את תכנית "נקודת מפנה" באימושיין, שם למדתי אחר כך גם בקורס מאמנים) שאליה אני מכניסה את הסכומים הסופיים מכל סוג מכל תחום, וכך אני רואה כמה אחוזים מתוך סך ההוצאות אני מוציאה על כל דבר ומה מצב ההכנסות שלי לעומת ההוצאות.

בנוסף יש לי אקסל כזה שנתי בו אני רואה את התמונה הגדולה יותר, כמה ההכנסה הממוצעת שלי בשנה, ההוצאות הממוצעות, וכך אני יכולה לתכנן לי את התקציב גם לשנים הבאות.

מה שמקל טכנית על ביצוע הפעולות האלה הוא כאמור היכולת לייצא את הנתונים מאתר הבנק לטבלאות אקסל.

הפעולה הזאת לא עובדת בימים האחרונים, יש תקלה.

אבל חלילה אין סיכוי שתהא על כך הודעה באתר: משהו בסגנון "לקוחות יקרים, קיימת תקלה זמנית בייצוא נתונים לאקסל". מה פתאום, למה שהם יעשו זאת?

טוב, אז יש להם אופציה של פניה במייל לבנקאי לקבלת שירות.

שלחתי פנייה על התקלה.

חיכיתי.

אחרי כשלוש שעות (אולי פחות) קיבלתי סמס שמחכה לי תשובה מהבנקאי.

באתר חיכתה לי תשובה בזו הלשון: אנא פנה לטלפון .....

טוב, את זה יכולתי לעשות מראש, העדפתי במייל.....

בסדר, אז התקשרתי.

ואז נציגת השירות החביבה נופר, אמרה לי שיש תקלה "לא רק לך" היא הסבירה כאילו הייתי ילדה קטנה.

אוקיי, אז לא יכולתם לכתוב לי את זה בתשובה במייל? הייתי צריכה להתקשר בשביל זה?

שאלתי את נופר החביבה מה הצפי לתיקון התקלה.

אין צפי. "אבל זה לא קורה רק לך" היא הדגישה ואמרה. כאילו שזה אמור לנחם אותי.

טוב, מעקב אחר התקציב המשפחתי יתעכב קצת החודש.......או השנה...או לתמיד

 

ואגב כשאני כבר באתר הבנק, יש בצד שמאל למעלה כל מיני הודעות אישיות ללקוח.

שמתי לב שאחת ההודעות אומרת שכתובת המייל שלי לא מעודכנת. נכנסתי לעדכן אותה.

לשמחתי ראיתי שהכתובת מעודכנת להפליא, מספר טלפון אחד לא היה מעודכן אז עדכנתי אותו.

ואז לחצתי "שמור".

המערכת עיבדה את הוראתי ואז הוציאה לי הודעה שזמנית השירות הזה לא עובד.

עכשיו נזכרתי שגם בפעם הקודמת שניסיתי לעשות את זה הוא לא עבד. זמנית. איזה צירוף מקרים!

 

ואז נזכרתי שלפני כמה חודשים הציע לי האתר שירות "ירוק" - קבלת כל דפי הבנק במייל במקום בדואר.

קפצתי בשמחה על המציאה, נרשמתי לשירות.

התחילו להגיע לי למייל הודעות דוא"ל ריקות. ריקות! לא היה בהן שום תוכן.

גם אז פניתי עם תקלה. לא הבינו מה אני רוצה.

ביטלתי את ההרשמה לשירות הירוק. יאללה, לעזאזל כדור הארץ, בזבזו עלי ניירות כל חודש, למה לא?

 

בקיצור - טוב לא ממש בקיצור - אשת המחשבים שבתוכי עדיין חיה ובועטת מתביישת בשם אנשי המחשבים של הבנק הזה, שככה מוציאים מוצר לא לגמרי מבושל או מדובג (מלשון באגים - debug) בלי להניד עפעף.

והלקוחה שאני מקטרת שפעולות קטנות ולכאורה לא ממש מסובכות, בלתי ניתנות לביצוע, וגם לא בוער לאף אחד לתקנן.

 

וגם כאן כמובן 

נכתב על ידי , 2/8/2016 16:51   בקטגוריות אינטרנט, ביקורת, שחרור קיטור  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-4/8/2016 13:04
 



אלה החיים שלנו


השבוע קראתי אצל קורדליה פוסט מרגש ומעורר מחשבה 

קורדליה עוררה תהיות מדוע אנחנו כאן בישרא לא כותבים על הדברים החשובים באמת

על הדברים שכואבים

על מצב המדינה הקטנה האהובה השסועה הכאובה שלנו

כל אחד מבני הקהילה הקטנה שלנו כאן הגבנו לה כאן כמיטב יכולתנו

והזווית שלי היתה: לשנות במיקרו, לשנות מלמטה, אדם אחר אדם

לחיות בעצמנו את מי שהיינו רוצים שכולם יהיו

להיטיב עם עצמנו ועם סביבתנו, לתת, לשפר, לחיות מתוך אופטימיות ולרצות לעשות את השינוי, לחיות את השינוי שהיינו רוצים שיקרה כאן

הבוקר חברה שלי מאמנת (זו שעשיתי לה את ה-clearway לפני שבועיים) פרסמה בפייסבוק את הסרטון הבא: 

"אלה החיים שלנו"

 

 

וכתבה לחבריה:  

עשו תרגיל בתשומת לב לתחושות הגוף הפיזיות שלכם.
ראו את כל הסרטון, ורק הבחינו: מה קורה לכם עכשיו בגוף?

 

 

ועכשיו כמה ציטוטים:
עלינו להיות השינוי שאנו רוצים לראות בעולם. - מהאטמה גנדי
אי שפיות: לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות. - אלברט אינשטיין

 

הלב הוא כמו גן. ניתן לגדל בו חמלה או תיעוב, איבה או אהבה. אילו פרחים תבחר לגדל בו? - גאוטמה בודהה

 

כאשר אני חושבת על המצב - גם כאן וגם בכל העולם כולו - האינסטינקט הראשוני שלי הוא להתייאש, להתכווץ מרוב תסכול

ואז אני נזכרת בדרך שאני בחרתי,

באנשים בהם הקפתי את עצמי - אנשים שלקחו על עצמם להיטיב עם זולתם, עם משפחתם, עם חבריהם ועם שכניהם

בלי להפלות ובלי להבחין בין יהודים לערבים או גויים אחרים, דתיים לחילוניים, אשכנזים ומזרחיים, צברים ועולים חדשים, גברים ונשים,

מבוגרים וילדים.....

כל אחד ברמה ובהיקף שהוא מסוגל, שהוא בוחר

אולי זה קטן

אולי זה לא מספיק

אבל כרגע נראה לי שזו הדרך שלי

נכתב על ידי , 25/12/2015 09:42   בקטגוריות אימון, בלוגיה, החיים הם בית ספר, הקשבה, זמן איכות, חברים/חברות, חפירות, טעם החיים, מערכות יחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-2/1/2016 21:08
 



זהירות - אתר אינטרנט מסוכן


שנים שאנחנו עובדים online - מזמינים טיסות ומלונות וגם שוכרים רכבים ברשת....

עוד אף פעם לא נתקלנו באתר הזה www.travelgenio.com ורק בדיעבד הבנו שהוא כנראה בעייתי - כפי שגיליתי דרך 

ה-scam advisor

 

T טס לארה"ב אתמול וההחלטה על כך נפלה בשבת, כלומר פחות מ-24 שעות לפני הטיסה. הוא והשותף שלו נכנסו לרשת וחיפשו טיסה נוחה וזולה.

באתר travelgenio התגלתה טיסה נוחה של swissair דרך ציריך. המחיר היה $300 פחות מדרך כל אתר אחר, כולל ישירות בחברת התעופה.

T והשותף מילאו את כל הפרטים ושילמו Online עם כרטיס האשראי שלנו, והתקבל מייל אישור מאתר travelgenio .

במייל הופיעו חלק ממספרי הטיסות (סה"כ היו אמורות להיות 4 טיסות - 2 בהלוך ו-2 בחזור), ולא היה מצורך כרטיס אלקטרוני, אבל היה מספר הזמנה. 

במייל היה כתוב שיש צורך להמתין למייל שני בו יכלל האישור מחברת התעופה והכרטיסים האלקטרוניים תוך 24 שעות. 

חיכינו כמה שעות, ולא הגיע כל מייל שני. הטיסה היתה ב-5:20 בבוקר יום ראשון, כך שממילא לא היה להם 24 לחכות.

ניסיתי לעשות Online check in עם מספר ההזמנה (מה שאני עושה בדרך כלל) ואתר swissair טען שלא קיימת לו הזמנה כזאת. 

שלחנו מייל לכתובת התמיכה של האתר, וקיבלנו מענה אוטומטי שנפתחה לנו קריאה, זה מספרה, ובכל פנייה עתידית נא לצרף את מספר הפניה.

לאחר שלא קיבלנו כל תגובה שלחנו מייל נוסף. אותה תגובה. 

התקשרנו למספר הטלפון שהופיע באתר, וענתה לנו מישהי בספרדית  - שידעה רק ספרדית וקצת צרפתית, ולאחר כ-20 דקות המתנה (שיחת לחו"ל, כן?) כאשר T הבין ממנה שההזמנה לא קיימת אצל חברת התעופה, הוא העביר את הטלפון לידיי, לוודא בספרדית (מזל שאני יודעת) שהוא הבין נכון.

נציגת השירות (הלא כל כך שירותית, אבל היא ספרדיה אז זה כנראה מובן מאליו - אוח איזו גזענית אני!) אמרה לי שהיא רואה את כל הפרטים שלהם אבל שהטיסה לא אושרה על ידי חברת התעופה כי כרטיס האשראי נדחה. 

זה נשמע לנו מוזר כי אנחנו משתמשים בכרטיס הזה כל הזמן, וגם הזמנו דרכו את הרכב והמלון, והיא אמרה ברוב טובה שהיא שולחת לנו מייל עם קישור מאובטח לשלם מחדש - את אותו המחיר - כדי לשריין את הטיסות. 

בדקתי תחילה באתר הבנק שהתשלום אכן לא בוצע עדיין, ואז נכנסנו לקישור שהיא שלחה. בשלב זה היא עוד היתה על הקו.

כאשר נכנסנו לקישור המאובטח, קפץ לנו מסך המזהיר אותנו מפני אתר שמנסה לגנוב את פרטי האשראי שלנו. 

כאשר דיווחנו לה על כך היא אמרה שזה לא יכול להיות ושלחה מייל נוסף עם קישור נוסף - למותר לציין שהיה זה אותו קישור שכמובן הוביל לאותו מסך אזהרה.  דרך אגב - כרגע, כאשר ניסיתי להיכנס דרך הקישור ההוא כדי לצלם את מסך האזהרה, הוא לא הופיע. הגעתי ישירות למסך התשלום....אולי יש משהו במחשב של T שמגן עליו יותר מהמחשב שלי....

אני כבר הבנתי את העניין וביקשתי מ-T לרדת מזה ולהזמין ישירות בחברת התעופה. T עדיין לא התייאש (תמים? אופטימי?)

במסך האזהרה היו שתי אפשרויות - להיכנס דרך אתר לא מאובטח ואפשרות שקראו לה advanced. 

T נכנס לקישור advanced ושם קיבל את מסך התשלום הזה

 

כאשר T הכניס את פרטי התשלום חברת כרטיס האשראי דחתה את הפעולה

הוא (תמים? אופטימי?) ניסה עם כרטיס שני וגם שלישי....כולם נדחו.

סוף סוף הוא התייאש, נכנס ישירות לאתר swissair (כמה שעות לפני היציאה לשדה התעופה...) והזמין את אותם כרטיסים ואותן טיסות תמורה $300 יותר פר כרטיס אבל באתר מהימן ומאובטח לגמרי וללא כל בעייה עם כרטיס האשראי שלנו.

מייד קבלנו את הכרטיסים האלקטרוניים שלהם במייל וגם בצעתי online check in עבורם....והכל הסתדר.

 

לא יודעת באמת מה הסיפור של האתר הזה, מקווה שלא נקבל פתאום חיובים  עלומים...

הייתי רק חייבת לשתף את החווייה הזאת....ראו הוזהרתם

 

נכתב על ידי , 3/11/2014 14:18   בקטגוריות אינטרנט, שחרור קיטור, סכנות ברשת  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-6/11/2014 09:41
 




דפים:  
52,446
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תינוקות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לempiarti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על empiarti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)