לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

is this real life?


סתם על החיים שלי. הם לא באמת מעניינים, אבל אני אנסה לגרום לכם לחשוב שכן כדי שתאהבו אותי. זומבים וזונות יוספו רנדומלית לכל סיפור בשביל עניין ומתח, ואיידס.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

logic wins


לעבור במסדרון בקומה, לא זוכר כבר מה המטרה שלך, כי אתה אדם ללא מטרה, לראות בחורה מהצוות במשרד כלשהו מתעסקת עם החלון בקיר שממול לדלת, המפתחות בדלת, בצד החיצוני של הדלת.

הדבר ההגיוני הוא כמובן לסגור את הדלת, ולסובב את המפתחות. אחרי זה אתה הולך לחדר ליד, מבקש ביסקוויטים, וכדי שהבחורה המסכנה לא תרעב, אתה מעביר לה אותם מתחת לדלת.

 

הייתי ברכבת בדרך הביתה. הייתי שקוע בלנסות להבין מה הבחורה מולי קוראת. בדיוק עבר בקרון ילד חרדי חמוד, קאובוי קטן של הדת. שאל אות אם אני רוצה להניח תפילין. אמרתי לו בקול עמוק "כן". עמדתי, הוא הושיט לי את התפילין. נתתי לו מבט עמוק בעיניים, לכמה שניות, בעודי אוחז בתפילין כמו ילדי הרך שהרגע נולד. הנחתי את התפילין על הרצפה, וצעקתי "בום!! הנחתי תפילין!!" תוך כדי תנועות עם הידיים, ועזבתי את הקרון.

אוקי, לא. פשוט אמרתי לילד החמוד לא ואז הצלחתי אחרי כמה שניות לראות מה הבחורה קוראת.

נכתב על ידי לחשובעלכינויטובזהקקה , 20/8/2012 19:57  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  לחשובעלכינויטובזהקקה

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללחשובעלכינויטובזהקקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לחשובעלכינויטובזהקקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)