לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Secret Sins


ואלו הם חיי בשלוש מילים: אמוציונליות חסרת פרופורציות.

Avatarכינוי:  פגום

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

איך להתמודד עם בעיה של פגיעה עצמית בקרב ילדינו?


דוקטור רות מסבירה כיצד להתמודד עם בעיה של פגיעה עצמית ומדוע חשוב כל כך להתעלם ולעצום עיניים.

(יש טעם לציין שזה בציניות? אני בסה"כ מלגלגת כאן על הסטיגמה שאני בטוחה שגם חלקכם לוקחים בה חלק, אז פאק יו אתם על הזין שלי)

 

 

 

 

 

 

אני לא זוכרת אם סיפרתי או לא, אבל התחלתי רכיבה טיפולית על סוסים לאחרונה, זה ממש כיף אבל היום בפעם הראשונה זה גם היה מציף, מכמה סיבות

א': אני מרגישה שמנה וזה מלווה אותי בכל צעד, אני בטוחה שהסוס יפול כי אני כבדה לו וגם אם המדריכה אומרת לי שהוא יכול לסחוב יותר ממאה קילו קשה לי להאמין, ואני כל הזמן חושבת לי, בזוית הזאת שהיא מסתכלת עלי מלמטה אני בטח ממש שמנה ובטח יש לי סנטר כפול. ההפרעת אכילה שלי ממש החמירה לאחרונה. למרות שזה עדיין בשליטה מה שנקרא. אני יודעת גם שזה קשור לעובדה שהOCD החמיר שוב בטירוף, זה ממש מטריף אותי ומעיק עלי. אז הפסיכיאטרית העלתה אותי בחזרה לשישים מג רסיטל {המינון המקסימלי} נקווה שזה יעזור.

ב': היה איזה רגע, שעמדנו בחוץ ליד הסוסים בשמש, והמדריכה חיבקה אותי והסתכלה עלי לכמה שניות וחשבתי לעצמי: "בא לי לנשק אותה". ואז ממש ממש נבהלתי. אין מצב שאני מתאהבת גם בה עכשיו אין מצב פשוט אסור אני לא יכולה להרשות לעצמי את זה. אני ממש מפחדת להמשיך ולבוא כי אני מפחדת שאני אתאהב בה ואין לי כוח לזה, לא שוב!!! עדיין לא התגברתי על א' ועכשיו עוד אחת???

אבל אני לא יכולה להתחבא לנצח בבית, לנתק קשר עם כל הגברים כי אני מפחדת מהם ועם כל הנשים כי אני מפחדת להתאהב בהן. כנראה שחייבים להתמודד עם זה איכשהו, אבל אין לי מושג איך.

אני חייבת לציין שכבר כמה זמן שאני אוכלת ממש בסדר, דיאטה מאוזנת ובריאה, וגם עושה ספורט כל יום, ואני די גאה בעצמי. אני יודעת שיקח לי זמן לרדת אבל יש לי זמן לא לחוץ. אני מנסה להוריד באחוזי שומן אז אני אוכלת מעט מאד שומנים וג'אנק, ובמקביל עושה תרגילי חיטוב ועולה רקקק במדרגות. לפעמים אני חושבת לעצמי שאם לא הייתי יודעת שאני יכולה לרדת במשקל כבר הייתי מתאבדת. מה הטעם לחיות בעולם הזה אם אתה שמן? אין טעם.

 

מעלה תמונה מהחווה - הפיהוק הכי מפחיד שראיתי בחיים:

 


 

פאק איט אני מצלמת טוב :)

 

 

נכתב על ידי פגום , 16/1/2014 19:01  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכוכבת שלי {פוסתמונות}


*

*
*
*
*
נכתב על ידי פגום , 15/1/2014 14:39  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב


(טוב לי הבוקר.)

 

But hey
Where
Have you
Been

if you go I will surely die
 

We're chained

 



 



 



 

 

 


נכתב על ידי פגום , 15/1/2014 10:54  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

22,367
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפגום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פגום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)