לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האדם אמנם נולד חופשי, אך בכל מקום הוא אסור באזיקים


it's my life

Avatarכינוי: 

בת: 35

ICQ: 301601343 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

אוקי אוקי אני טיפשה


חשבתי לתומי- שאם כבר עשר שנים המרצה הזה ממחזר מבחנים למה שמשהו ישתנה הסמסטר?

תמיד יש את השמועות על הסטודנטית הקנאית שנכשלה כי לא ידעה שהמבחן ממוחזר וכשכולם קיבלו 90 והיא נכשלה והלכה לאיים על המרצה בדיוח לרשויות או משהו.

אבל מי באמת מתייחס לזה ברצינות?

כנראה שצריך.

לא למדתי כל הסופשבוע בהנחה שהמבחן ממוחזר ואין לי מה לדאוג. והפלא ופלא- שום דבר לא ממוחזר!!!

אז בלי לחפור יותר מידי על קוהלבגר וגליגן, אני חושבת שהצלחתי לא רע.

התפלאתי לגלות שאנשים באים להשוות תשובות איתי. כאילו אני מדד לידע.

''רגע נשאל את דניאלה, דניאלה בטוח יודעת''. קצת מחמיא.

 

זה נחמד. הבנתי בסדנה הזו כמה אני רגילה להלקות את עצמי. להגיד לעצמי שאני מכוערת, שאני שמנה, שאני מגעילה, שאני טפשה ולא שווה כלום שוב ושוב ושוב.

למה בעצם?

אני באמת כזו?

אם אני כזו איך זה שאנשים אוהבים אותי?

אני יודעת שיש אנשים שאוהבים. אבל אני מרגישה כמו ילדה בת 5 ששואלת למה כל הזמן, כדי להבין, כדי לקבל חיזוקים והסברים, כדי להיות בטוחה שזה נכון.

כדי להגיד לעצמי שאני זה לא כל הדברים שאני אומרת עלי.

אולי גם.

אבל שיש עוד דברים חוץ מזה.

יש שיר שהפזמון שלו הולך כך: ''של שעה נשיקה כל שעתיים חיבוק'' וזה חוזר שוב ושוב בתור תרופה לחיים ארוכים. אני חושבת שאני צריכה מרשם כזה. מישהו שבאופן קבוע יזכיר לי שיש מה לאהוב.

אולי אני צריכה לתת לעצמי את ההסברים האלה.

הכריחו אותי בסדנה לכתוב עשרה תחונות טובות שלי. היה לי מביך ומאתגר. בסוף מצאתי.

 

עשרה דברים שטובים בי: 1. אכפת לי מאנשים 2. אני נחמדה 3. אני סבלנית  4.אני מקשיבה 5. אני רגישה (אבל זה לא תמיד טוב) 6. אני יכולה לאהוב 7. אני יכולה להיות משעשעת. אבל לא כולם מבינים את ההומור שלי. 8.אני טובה בבישול 9. אני יצירתית 10. אני נחושה להצילח בלימודים.

אחרי זה כתבתי בגדול ובמודגש עם מארקר צהוב על כל הרשימה שאני חייה בסרט. זה היה מביך זה הרגיש לי שאני ממציאה על עצמי דברים כדי לרצות את המאמנת. ולא כי אני באמת מאמינה בזה. כי אפילו שאני אומרת על עצמי את הדברים האלה. קשה לי שלא לחשוב שבסדר אני רוצה להצליח בלימודים, אבל אני עדיין עם ממוצע 85. ואוקי אני טובה בבישול אבל כל הקטע של הקיצוץ וחיתוך לא ממש מסתדר לי עדיין, וכל התחונות האלה 1-6, כולם הן העצם אותה גברת בשינוי אדרת.

עכשיו אני חושבת לעצמי ששום דבר שאני עושה לא מספיק טוב בשבילי. ואף פעם לא חשבתי על עצמי בתור פרפקציוניסטית. כי אני לא כזו. אולי ביקורתית. קצת כלפי עצמי.

 

 

 

נכתב על ידי , 30/6/2013 21:53   בקטגוריות בריאות, געגועים, כישלון, כעס, לימודים, רגעים, רשימות, שמחה, תובנות, תסכול, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של or@ ב-30/3/2016 10:34
 



וואו ישראבלוג


טוב אני לא יודעת מאיפה להתחיל

חצי שנה זה המון זמן, שבו הבלוג היה חסום. אני לא רוצה לספר למה בינתיים. אבל עכשיו אני פה. יש לי כ''כ הרבה מה להגיד. כ''כ הרבה השתנה. ועכשיו המילים שבדרך כלל כ''כ קלות לי, לא יוצאות.

 

אני בכלל אמורה ללמוד למבחן.

 

אתמול חזרתי מסדנת אימון קבוצתי של שלושה ימים.

אני מטבעי בחורה שלא משתפת כ''כ ולדבר מול אשים? אני? מה?

ובכל זאת זו כבר פעם שניה שאני עושה את הסדנא הזו. הפעם הגעתי בתור מסייעת.

אז קשה להגיד שלא ידעתי לאן אני נכנסת. ולמרות זאת הלכתי.

ואני לא מתכוונת לחפור לכם עכשיו על כמה אני ''מוארת'' או משהו. אבל זה כן תהליך שעברתי. כן דברים שלא חשבתי עליהם עד כה.

אולי אני עדיין מבולבלת, וזה יצא לי עקום. אבל אני מקווה שכן תוכלו להכנס איתי לתוך התהליך ולהבין אותו.

 

בכלל הגאתי לסדנא הזו כי ידעתי שמישהו שספציפי יהיה שם. אחר כך אחרי כמה זמן (בערך 5 דקות מרגע שהתחילה הסדנא) הבנתי כמה לא חכם זה היה. כמה קשה לי להפתח או להתנהג באופן טבעי ליד מישהו שאני רוצה.

אחר כך כבר לא היינו באותה הקבוצה. וזה נרגע.

 

טוב אני באמת חייבת לצאת יש לי מבחן בשעה אחת ולא עברתי על החומר כל הסופשבוע. אבל אני רוצה להמשיך אחר כך. לכתוב לכם, לעצמי כאן את על התובנות שלי. אני חושבת שזה חשוב.

 

 

נכתב על ידי , 30/6/2013 07:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





31,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להארנבת של דוק קספר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הארנבת של דוק קספר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)