לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי לי יש גלידה בגביע


ולכם?

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009


צמרמורות מתוקות.

 

אולי?

נכתב על ידי , 20/9/2009 15:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כמה שאני אוהבת את הקיץ,את השמש הקופחת והבגדים הקצרים והחול הרותח,ארטיקים בלי סוף ושיזוף ואיך אפשר לשכוח את זה שתמיד מרזים.אין כמו החורף.השמיים רק התאפרו להם במעט וכבר עטיתי סוודר על גופי לו רק לשם התחושה.נעשיתי רומנטית,שברירית ורגישה מתמיד,מחויכת.

 

מפחדת לומר את זה ואז לשמוע דפיקות בדלת מסיבות שסותרות,אבל בכל זאת,למה לא?-

טוב לי,עם מה שאני עושה עכשיו,עם איפה שני נמצאת עכשיו,עם מי שאני נמצאת עכשיו,עם איך שאני עכשיו.אני חושבת שההחלטה להישאר בבית ולא לנסוע לאילת בסופש הזה הייתה החלטה מצוינת.שקט פה,רגוע,שלו.יש לי זמן לעצמי ולמחשבות שלי והתנתקות קצת מהכל.לא שלא טוב בבית אבל אם כבר שלוה אז עד הסוף.

נכתב על ידי , 19/9/2009 16:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הנה היא שוב פוצעת,אדישות מובנית שפיתחתי לי.נשק אטומי,פצצת אלימות,מסכת הגנה.אני לא ארצה אותך עכשיו כדי שבחדר לא יעלה הד שברירי ליבי המדמם פיסות פיסות על הרצפה.לא רוצה להישבר,לא רוצה ךהיגמר,אז אני נאטמת.לציפורים שמתדפקות על החלון כל בוקר בנעימות אביב פורח.מגחליליות שמרחפות בחושך,מדליקות את החושך אט אט.לצמרמורות שעולות בי עם תחושת ידך על ידי,או גבי או משהו.לדפיקות הלב המרצדות מתוך כל שריר ושריר בי.

 

אני משקרת לעצמי כדי לא להיפגע,אני בעצם

                                                       קצת אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 19/9/2009 03:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלידת וניל עסיסית. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלידת וניל עסיסית. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)