לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


זיוני שכל עד הגיוס זה כאן. או משהו.

כינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006


אז, בהחלט ניתן להגדיר את זה כ'הפגישה הכי גרועה ever'.

הכשלון נבע בעיקר מאילוצים טכניים [שגרמו לפגישה לארוך כרבע שעה בלבד] ומהעובדה שהבחור דפק את המכונית מספר דקות לפני כן, אבל זה מבאס אול דה סיים.

מכל מקום, סיכום קצר של הדברים-

כמה נקודות לעצמי:

-כשבחור טורח לנהוג עד כפר-סבא הרחוקה [פחח] כדי לפגוש אותך, דעי לכוון אותו.
-כשאת מדברת* עם מר בחור, דאגי להסיט את מבטך מידייך אל עבר עיניו.
-כשאת נכנסת לקשר עם חייל קרבי, צאי ממנו. ומהר.
 *דאגי גם לזה.
 
וכמה נקודות לזכותו של הבחור:

-פרל ג'אם הוא שמה של הלהקה שאלבומה נוגן במכונית. וזה לא היה Ten.

-הוא עדיין יפה.

 

הא, כן, הוא גם הרגיש אשם על שטרטר אותי ואף הציע לבוא שוב השבוע. אחרית הימים ממש, הא?

טוב, לא ממש. המשך הפוסט נכתב [ולא פורסם] ביום שלישי, והיום יום חמישי, למעשה כבר שישי, ואת ההמשך אתם יכולים לנחש.

יש לי הרבה דברים לכתוב ועוד יותר שעות שינה להשלים. מוזר, החשק הזה שוב פתאום.

לילה טוב.

 

נ"ב- כותרות סאק.

נכתב על ידי , 31/7/2006 23:55  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




-אז מה, מה עכשיו?

-אני לא יודע. זה תלוי בך.

-אתה הולך לשכוח ממנה?

-אני לא יודע.

-אתה רוצה לשכוח ממנה?

-אני לא יודע, אני לא בטוח.

-..אתה הולך לחזור אליה?

- אני לא יודע.

 

אז, בשורה התחתונה- אין שורה תחתונה. העיקר שהבחור החלטי.

 

אתם יודעים, העניין הזה בהחלט השפיע עלי יותר מדי. לרעה, ד'אט איז. הפכתי להיות כמוהו, כמעט. לא התמודדתי עם כלום.

וכשאני אומרת שלא התמודדתי, אני מתכוונת גם לניתוק זמני של קשרים למיניהם [כולם חוץ מאחד, בעצם], ולו רק כדי לא לשמוע את ה"אמרתי לך" הזה. אני מצטערת על זה, באמת. [אפרת, את שמה לב מה קורה כאן?]

אני חושבת שהתחלתי לחזור לעצמי, ד'ואו. כנראה שארבע שיחות טלפון ארוכות וזימון אחד הם שעשו את העבודה.

הם והזמן, וגם אפרת. ותודה.


 

עוד כשעה ורבע אצעד לעבר.. [איפה קבענו בכלל?] לפגישה עם הבנות שמטרתה העקרית היא, וול, החלפת חוויות מהצבא.

מעולם לא הרגשתי כל כך תקועה מאחור.

מאוחר יותר, בתקווה, אפגוש אותו. אני הולכת להתקשר אליו ולסיים את הפוסט הזה עכשיו.

 

נוסף בעריכה-

שמתי לב שהבלוג בן שנה וחצי היום. 

אני מניחה שזה לא משנה כלום חוץ מלהעיד על כך שהזדקנתי בשנה וחצי, ללא הצלחה להתנתק מהמקום הזה. ממ.

אגב, הבחור לא התקשר. ואם כבר אז כבר- מדובר באותו בחור שאולי הוזכר כאן בעקיפין, אי שם בתחילת דרכו של הבלוג.

 

החיים מתחילים בצבא, מה?  

 

עריכה אחרונה [למה אני ממשיכה לעשות את זה?]- נפגשים מחר, איי גס. היאח-הידד.

נכתב על ידי , 29/7/2006 13:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אלוהים ישמור. החלומות שלי מדרדרים מלילה ללילה.

אם בליל חמישי התנשקתי אתו ולפתע הוחלפתי במישהי אחרת [כאילו, מה אני, סוג של נביאה?], והיום מישהו כמעט ואנס אותי לפני שהתעוררתי בבהלה [8:37, לעזאזל], זה אומר שאני צריכה להפסיק לטייל לבדי בלילות?

באותו חלום, אגב, מור ואני מחפשות ברחבי ת"א חנות שמוכרים בה מיץ תפוזים [אין אף אחת!]. בשלב כלשהו אנחנו מגיעות לסופר מוזר כלשהו, שם הקופאית מדברת עם מור בצרפתית אבל רק אני מבינה- היא שולחת אותנו למטה לחפש בחור בשם טים [?!]. שתינו יורדות חזרה לרחוב וממשיכות ללכת, עד שתופסים אותנו מאחור שני נערים ש.. כן.
תמוה.




מזל טוב לנו, ארבעה חודשים [טלפוניים]. אדיוט, אדיוט, אדיוט.
נכתב על ידי , 25/7/2006 15:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,457
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFritha אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fritha ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)