הטמטום שבין הלידה והמוות

תגובות לקטע: חרוטון מזיין את הרווק + הקרב על הבית הוירטואלי + תנו לכתוב בשקט  הוספת תגובה חדשה


דף 1 מתוך 8 דפים
1 2 3 4 5 6 7 8    לדף הבא   לדף האחרון

משתמש מאומת (האתר שלי) , 17:42 6/6/2006:
לקח לי זמן. לא בגלל הפוסט הזה אלא בגלל שקראתי שוב גם את הפוסט של סבסטיאן ואת כל התגובות הפעם, למרות שהן ארוכות בהרבה מהפוסט.
 
אהבתי את זאת.
 
ומאידך, את זאת שמופנה אליך. ברומא התנהג כרומאי אם אתה רוצה, אבל אל תבכה כשאנשים בטוגות קמים עליך עם סכינים.
אני מצידי חוץ מכמה פניות אומללות בקישורים לא קראתי מעולם אצל הרווק מאז שתייגתי אותו (מה שהיה קל במיוחד, אני חייב לציין).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:59 6/6/2006:
תודה גדולה, אני אוסיף את זה לפוסט...


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:02 6/6/2006:
בעצם אין לי כח ...
אבל תודה בכל זאת


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 18:07 6/6/2006:
אם היה לי מצב רוח נורמלי או לוחמני במיוחד, גם אני הייתי נכנע וכותב איזשהו פוסט על הדבר הזה.
מישהו צריך לקום ולהוציא כפתור "גם אני העליתי לרווק את הרייטינג כשכתבתי עליו פוסט"...
בא לך להוסיף אותי כבר למסנג’ר או מה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:19 6/6/2006:
אני אוסיף אותך בכיף, יותר מאוחר, אני לא מתלבר בנתיים


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:13 8/6/2006:
המסנג’ר שלך לא מופיע בבלוג שלך !


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 20:51 8/6/2006:
יא מעפן, קשה לעשות copy+paste מהאימייל שלי מאחת התגובות?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:07 6/6/2006:
וואי הוא דפוק לגמרי, פעם ראשונה שאני רואה את השרשור הזה.

אהבתי את המשפט

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 18:17 6/6/2006:
גם שלי, גם שלי... אני אכן נדהם, למרות שכבר ראיתי שרשורים דומים, רמה כזאת עוד לא ראיתי.
 
לא שלי, של סבסטיאן, לפחות בחלקו הראשון. אני הוספתי את התבלין של האנשים בטוגות, אבל גם זה לא לגמרי שלי.
קרא לי "משלב מוצלח של דברים גנובים."
ותודה, גם אם המחמאה לא מוצדקת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:44 6/6/2006:
אתה מתכוון לתגובה של הרווק אליי  או שלי אליו?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 10:13 7/6/2006:
יש קישור ישיר לתגובה, לא חשבתי שאפשר להיות יותר ברור מזה.
של הרווק.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:09 7/6/2006:
אתה מגיב בכל כך הרבה התנשאות ועוינות, שאני פשוט המומה.
ואני מתכוונת גם להתכתבות שלך עם אניגמה. ראבק! תנסה להבין גם את הצד השני במקום ללכת עם הראש בקיר.
 
 
יש לי בעיה באקספלורר, אחרת לא הייתי שואלת.
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:15 7/6/2006:
לא הייתי עוין. פשוט תהיתי מה לא מובן אחרי שקראתי 250 תגובות וקישרתי לאחת מיוחדת. את בכלל אוהבת למצוא בדברים שאני כותב כוונות שלא קיימות.
מה שכן, נמאס לי להיות over נחמד. צביעות זה אחד הדברים השנואים עלי, ואני מכיר את הילדה. אני גם מבין את המניעים שלה יותר טוב משאת חושבת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:31 7/6/2006:
"לא חשבתי שאפשר להיות יותר ברור מזה."
המשפט הזה מביע זלזול בי.
אבל, אתה אמרת שאני טועה, ואני מקבלת.
 
אובר נחמד. ממממ... חבל שאני לא נתקלתי באובר נחמדות שלך. כנראה פספסתי אותה בכמה רגעים.
 
ובקשר לאניגמה, לא מצאתי שום סתירה בתגובה שלה. היא בסך הכל אמרה שחרוטון ריגש אותה. מה אתה קופץ עליה ככה? מה הקשר? ברגע שהיא אמרה שהוא ריגש אז זהו? זה אומר שהיא בחרה צד?
אתה כל כך בטוח בדברים שלך, שאפילו לא ניסית לראות את הצד שלה, תוך כדי שהגבת לה בהתנשאות. לא עצרת לרגע, למרות שהיא ביקשה ממך.
עצם היותה בטבעת של הרווק לא סותר את זה שהפוסט של חרוטון נגע בה וריגש אותה. היא יכולה להיות אמפטית לשניהם בו זמנית. אתה בטח מכיר את המשפט: "לכל מטבע שני צדדים." הילדה הגיבה פה בתמימות תוך כדי הבעת רגשות, ואתם תקפתם אותה. שזה בעיניי מגעיל מאוד. מצד שניכם!
 
אתה באמת חושב שזה המקום להוציא הכל?
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:45 7/6/2006:
מוזר, ואני חשבתי שסתם הגבתי בקצרה ולעניין ואת זאת שמוציאה הכל וכותבת תגובות ארוכות מדי ומתייחסת לדיונים שלא קשורים אליך בכלל. אבל בטח גם בזה אני טועה.
לא אמרתי שהייתי over נחמד פה. אמרתי שנמאס לי ולכן התגובות שלי נראות ככה. את לא מכירה את הבלוג שלי או אותי, אז בוודאי בלא נתקלת באופי הרגיל שלי.
את יודעת מה? תשכחי מזה. הניתוח שלך שלי מדויק לגמרי, את צודקת ואני טועה. הכל כדי להפסיק את הדיון חסר הטעם הזה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:55 7/6/2006:
צודק. הגבת בקצרה. לעניין? לא יודעת. התערבתי כי ההתנהגות העוינת והמתנשאת שלך כלפי אניגמה, והיה נדמה שגם אליי, הכעיסה מאוד.
אני דווקא כן מכירה אותך ואת הבלוג שלך.
 
ושוב, אני הגבתי כדי לוודאות לאיזו תגובה התכוונת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:21 7/6/2006:
אם לאניגמה זה היה מפריע, היא ילדה גדולה (פחות או יותר) ויכולה להגיד את זה בעצמה. היא לא צריכה שאת תסנג’רי אותה.
 
חחח.... עכשיו מי מתנשא? תתפלאי עד כמה את לא מכירה אותי. הכי הרבה שאת יכולה להכיר זה את הבלוג, ואם בבלוג שלי לא נתקלת בשום תגובות נחמדות שלי, אז כנראה אפילו אותו את לא מכירה טוב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:16 8/6/2006:
"ואתם תקפתם אותה"

לא הגזמת בכלל !
באמת באמת לא הגזמת ...
ממש לא


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:00 7/6/2006:
מניעים??
 
כנראה שאתה רק חושב שאתה מכיר אותי

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:09 7/6/2006:
לא, כנראה אני מכיר אותך גם יותר טוב ממה שאת חושבת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:10 7/6/2006:
עכשיו אתה באמת מתנשא,
אפילו יותר מבד"כ.
 
אל תהיה פתטי,
אין לך אפילו שמץ של מוזג במה מדובר...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:50 7/6/2006:
אני עוצר את זה עכשיו, לפני שאני אגיד דברים שאת תתחרטי עליהם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:54 7/6/2006:
אתה מאיים עליי?
נו באמת, אל תצחק אותי...
 
אותו דבר אני יכולה להגיד גם לך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:22 8/6/2006:
תרגיעו ...
זה מגעיל


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:25 8/6/2006:
אתה צודק
אבל זה מה שקורה כשאנשים דוחפים את האף למקומות שלא צריך ואין להם מושג במה מדובר...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:07 8/6/2006:

נו באמת, שני המילים הראשונת הספיקו!



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:46 8/6/2006:
סורי...
 
אבל מה אני עז??
למה לכולם מותר ולי אסור?
גם אני רוצה לפרוק קצת עצבים
(ואתה בטח מנחש שלא חסרים לי כאלה בכלל...)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:22 8/6/2006:
אני שמח שעצרת את זה, זה לא היה צריך להגיע לכאן מלכתיכלה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:11 7/6/2006:
*מושג

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 01:49 7/6/2006:

חזק אתה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 09:57 7/6/2006:
הממ, אני חושב ששלחת לי את התגובה בטעות...
אתה מודע לזה שהביקורת כלפי חרוטון מופנית every bit to you as well, אם לא יותר, אפילו?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:37 7/6/2006:
לא טעות.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:18 8/6/2006:
תפרט, כבר קשה לי לעקוב עם כל השרשורים האלה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דפ המופלאה , 17:44 6/6/2006:
יאללה, מתי אתה מזמין אותי לארוחת ערב במסעדה יוקרתית?!
זה מגיע לי, קראתי הכל!
אני מודה שקיבלתי קצת מיגרנה, במיוחד שפוסט שלם זה רק על הרווק.
אני לא אתחיל להגיב על הכל כי יש גבול לכמה הרווק יכול לקבל כבוד, גם ממני. רק אגיד שהוא כן עשה אאוטינג, וחבל שהוא טיפש מדי כדי להבין את זה. אבל נסלח לו, לא?מה אפשר לצפות מסברס ים תיכוני שחלק כמעט כמו השיערות ברגליים שלי.
 
אף פעם לא הייתה לי בעיה איתו, מצדי שידרס ומצדי שיתאהב סוף סוף אבל עד כאן. לכמה רעש הוא גרם, אי אפשר לשמוע ממנו יותר. זה כמעט כמו השיר הזה של הסופרסטאר הזאתי שכולם שמעו עד שנמאס ממנה, כי השיר מסריחול. (אולי גם היא, לך תדע).
 
כפרול, אל תתרגש. כולה ציוץ.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:26 8/6/2006:
הוא לא מחפש את הסליחה שלי ולא פועל למענה ...
אז אין שום סיבה לסלוח

ואיך אני אמור להזמין אותך לארוחת ערב ככה משום מקום בלי שאני יודע כלום עלייך ??
ואם בסוף את בת 12 , הרווק ירשום עליי פוסט שאני פוגש בנות 12 :)
(לא ברצינות)



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דפ המופלאה , 11:18 9/6/2006:
ציפיתי ממך להבין שפשוט רציתי לציין שעשיתי רגליים אחרי שבוע שלא עשיתי. למה להיות קטנוניים?
 
מזל שאני לא בת 12
לאן יוצאים?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:25 9/6/2006:
לאן שתרצי, אני מוכן לריב איתך איתך על זה במסנג’ר

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 17:45 6/6/2006:
די, מסכן, כבר כולם צוחקים עליו אפילו אצלו:)
לא נעים לי להוסיף אבל שכחת את הגימגומים שלו ברדיו שרונית בר שאלה אותו איך היה הסקס איתה והפחדן התחיל לגמגם שם בשידור חי...
ואח"כ הוא עוד בלי בושה הוציא פוסט לקקני עם הכותרת "מקסימה"....  טיפת כנות לקוראים שלו לו נשארה בו.
(ורונית, את באמת כוסית!@1111אבל בינינו, כולם שמעו איך הוא גימגם ושיקר לך בפנים.)
 
ואיפה הלינק לפוסט של הבלוגרית שכתבה עליו והוא התחנן אליה שתמחק את זה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:49 6/6/2006:
היה לי ברור שאתה תרים את הכפפה.
ואתה קורא לי זונה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 19:33 6/6/2006:
שניכם זונות (:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:08 6/6/2006:

אני יודע שאני זונה.
באדי צריך ללמוד את זה שהוא ה-זונה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 02:01 7/6/2006:

נביא, אל תתלהב.
לא לחשוף בפניי שיניים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 01:54 7/6/2006:
תשמע הוא באמת יצא שם מוגבל רציני. כאילו הבנאדם לא מסוגל להיות כנה ולהגיד לבחורה שהוא נהנה איתה.
ומילא היה מחליק את זה בדיפלומטיות הרגילה שהוא עושה קבוע בבלוג... אבל ... זה רק בבלוג שיש לו מספיק זמן לערוך את הכתיבה.... בשידור חי כל המדינה שמעה את הגמגמן :)))

וחצמזה, למי אתה קורא זונה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 01:55 7/6/2006:
שהוא לא נהנה ....

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 07:45 7/6/2006:
לזה שניסה לנשק אותי

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:59 7/6/2006:
זה אתה שעקבת אחרי עם הבנות לשיחים והחננת לראות אותי כמו איזה פקאצ’ה....

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:28 8/6/2006:
אין לינק לתיבת הדואר שלי ... זה אצלי לבנתיים... מתישהו אני אשלח את לזה למישהו כשאני אהיה במצברוח לוחמני ..


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

פנטזיונרית קריזיונריתמשתמש מאומת (האתר שלי) , 17:47 6/6/2006:
זה היה אחד הפוסטים הכי ארוכים שנתקלתי בהם אבל קראתי את כולו מהמילה הראשונה ועד המילה האחרונה מבלי לדלג על אף מילה באמצע.
 
אני מאד מבינה אותך וחושבת שאתה בהחלט צודק.
בנוסף, הופתעתי לטובה מהיכולת כתיבה שלך כשהיא לא הומוריסטית. כל הכבוד לך.
 
אני מקווה שתפסיקו את המלחמה הזאת בנכם. סך הכול ישרא זה רק מקום וירטואלי.
 


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:29 8/6/2006:
המלחמה לא קיימת יותר כי אין לי חלק בה, הוא יכול להלחם עם עצמו ...

ישרא זה מקום וירטואלי, הפרטים שהוא רשם עליהם לא היו פרטים על מקום וירטואלי


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 17:49 6/6/2006:
אני לא רוצה להביע כאן דעה ממש על כל הנעשה.
אני מניחה שאתה כבר יודע מה אני חושבת, ויודע שבעיני המריבות האלה לא מוסיפות כבוד לאף אחד מהצדדים...
 
ובכל זאת, אני מבינה אותך. באמת.
מבינה את הצורך לא לשתוק כשמלכלכים עליך, ולא להיכנע ל"משחק" של בנאדם שכנראה כבר נגמרו לו המשחקים האמיתיים...
 
אז הנה 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:30 8/6/2006:
ברור, לרגע לא חשבתי שכבודי יישאר במקומו אחרי שאשיב...

שמח שאת מבינה אותי :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Kala , 17:50 6/6/2006:
וואו, זה היה מתיש משהו :)
 
אבל בגלל שאני חושבת שצריך להוקיע בלוגרים כמו הרווק הנה מה שאני חושבת:
 
1.בתור אחד ששומר בקנאות על פרטיותו וחושב שאף אחד לא יודע עליו שום פרט אישי, הרווק צריך לזכור שכשמזיינים כל כך הרבה בלוגריות, הכל נחשף - שם, גיל, עיסוק, טלפון כתובת - הכל. כשהרווק מעודד את תרבות האאוטינג, אל לו להתפלא כשיום אחד הוא יהיה הקורבן, בעיקר לאור העובדה שלא מעט בלוגריות שהוא מזיין מאוכזבות מהאיכות (מודה, אישית אני מכירה רק אחת שהייתה איתו, שאין לה מילה טובה אחת להגיד עליו, אבל אני אף פעם לא מתערבבת יותר מדי בבלוגוספירה).
 
2. פעמיים הרווק שלח לי לינק להצטרף לטבעת המלאכיות שלו. טוב שלא התחנן. אני מניחה שבזמנו כשהבלוג שלי התחיל לצבור תאוצה זה היה עושה לו טוב לאגו אם מי שהוא מגדיר כ’פמניסטית מרירה וזקנה’ היתה מצטרפת. פחחח.... in your dreams, baby
 
(המשך למטה)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

Kala , 17:50 6/6/2006:
 
3. למרות שאני לא עונה לרווק בתגובות, בגלל השטנץ האחיד והדמגוגי שלו לתגובות של מי שדעתו שונה משלו, ברור לי שהוא יגיב לתגובה הזו באופן שיכלול כרגיל הערות לגבי (א) מידת האינטליגנציה שלי ו (ב) שיש לי נגדו עבר עשיר ואישי. נכון, זה מאוד אישי. הוא דוחה אותי. מודה, הוא הבנאדם הוירטואלי היחיד שאני מכירה שפשוט כל מהותו והתנהלותו דוחים אותי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:35 7/6/2006:
חזרת?  (אם כן אז זו סיבה טובה להרגיש שקרה משהו טוב היום )

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

kala , 23:57 7/6/2006:
הי לך
לא, לא ממש
חזרו על עצמן הנסיבות של שנה שעברה (מניחה שאתה מבין בלי להרחיב כאן) מה שאומר שאני עם עודף זמן פנוי כדי להתעסק בשטויות

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:32 8/6/2006:
מצטער שהתשתי אותך :)

תודה על התגובה, מסכים עם כולה, אין לי מה להוסיף או לתקן

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

תיתי , 17:51 6/6/2006:
כל הכבוד!!
כפי שאתה יודע אני תמיד קוראת את הפוסטים שלך..ואף פעם לא יוצא לי להגיב (אני פשוט לא אוהבת) אבל הפעם זה היה ממש חיוני...
לילי נתנה לי לקרוא כמה פוסטים שלו וישר היה רושם שהוא בנאדם מסכן ואידיוטי...אנחנו אוהבים אותך הרבה יותר :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

L!lo&stitch (האתר שלי) , 18:02 6/6/2006:
מסכימה עם כל מילה של תית
 
לא רציתי לפתוח פה כי זה ביניכם אבל בתאכלס עוד לפני שכ-ו-ל-ם הכירו את הרווק קראתי אצלו כמה פעמים... ופשוט לא הבנתי מה אנשים כ"כ מוצאים בכתיבה שלו....
טוב אל טעם ועל ריח.. שיהייה
 


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:34 8/6/2006:
תודה
זו לא היתה מריבה על טעם וריח וגם לא על אהבת הקוראים כאן ...

אין מה לפתוח פה יותר :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:35 8/6/2006:
כיף שאת מגיבה....
תודה על התמיכה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

פּירלה (האתר שלי) , 17:53 6/6/2006:
חרוטון תעשה לי איגואנה!!!
אתה מלך!!!


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:36 8/6/2006:
אני לא יודע לעשות איגאונות, אולי תלמדי אותי ? :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:58 6/6/2006:
הרווק לא בריון דוחה... הוא כבר מזמן הפך לאידיוט מעורר רחמים.
 
חאלאס לדבר עליו... באמת... מיצינו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:03 6/6/2006:
עכשיו אני בהחלט מיציתי ...


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:05 6/6/2006:
רוצה סיגריה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:22 6/6/2006:
לא.
לא נהניתי, כם מכאן האמריה שהפסדתי


אהה, ואני לא מעשן :)




הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דואט (האתר שלי) , 18:02 6/6/2006:
אתה יודע שאני אוהבת אותך ושאני בעדך וכו’ וכו’, אבל חוץ מההקדמה לא קראתי ואין בכוונתי לקרוא מילה נוספת. בזבוז משווע של זמן. שניכם מעפנים.
הוא מהסיבות הברורות ואתה כי אתה מזבזב לי את הזמן עליו.

מאידך, בקשר לפיסקה האחרונה (אותה כן נשברתי וקראתי), נשיקות.

ובקשר לפיסקא האמצעית (טוב נו, קראתי בסוף), רק בשל כוונותיך הטובות אני אלנקק.
וגם כי אתה מת עליי, ואני לא רוצה להרוס את זה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:05 6/6/2006:
כנראה שזה באמת בזבוז זמן ... אבל הייתי חייב להוציא את זה לפני שאני ממשיך לרשום את השטויות הרגילות

ואני יאהב אותך גם אם לא תלנקקי, אין קשר בין השניים :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דואט (האתר שלי) , 18:08 6/6/2006:
"אני אוהב אותך". לא "יאהב".
היא נורא מפתיע אותי, העילגות שלך.

ואבוד, אני כבר בשיא.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דואט (האתר שלי) , 19:51 6/6/2006:
נו יאללה, יש לינק! תפרגן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:07 6/6/2006:
מה אגיד ומה אומר. כאב ראש משני חטפתי מכולם.
לא מוצא חן בעיני בכלל מה שהולך פה.
 
שמתי לב להפניה בטבעות. אתה יודע שזה לא בר פעולה. לפעמים יש דברים צריך לעשות כי ככה צריך.
אם אתה רוצה אני מוכנה להסביר לך במסנג’ר למה.
 
למה המקום הזה לא יכול להיות מקום של אנשים שקוראים את מה שהם אוהבים ומגיבים על כך. קשה להפריד בין מציאות לדימיון.
 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 01:58 7/6/2006:
מה זאת אומרת "יש דברים שצריך לעשות כי ככה צריך"? את רומזת שאת בטבעת של הרווק רק מתוך אינטרס אישי?
אני אשמח אם תסבירי גם לי במייל [email protected]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 10:23 7/6/2006:
תרשום באותיות יותר גדולות כי לא ראיתי מה רשמת ....
:)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:36 8/6/2006:
אני עדיין מחכה שתתחברי


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:17 8/6/2006:
התחברתי כבר פעמיים ואתה לא שם !

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:36 9/6/2006:
אני כאן ומנדנד לך


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אירה (האתר שלי) , 18:07 6/6/2006:
אתה מדהים אתה איכשהו תמיד מצליח לכתוב פוסטים, שלא משנה כמה ארוך יהיה הפוסט, אני אגמע את כולו בשקיקה.
 
ועכשיו לעניין - הרווק הוא זונת רייטינג שלא חושב פעמיים על מה שהוא מפרסם וזה מוציא אותו אידיוט וזה לא מוסיף לכבוד שלו.
אני לא כל כך רוצה להתערב במה שקורה בינכם אבל אני מקווה שזה יפתר על הצד הטוב ביותר, ושאולי יותר טוב לשניכם פשוט להתחיל להתעלם זה מזה ולא להזכיר זה את זה בפוסטים.
קראתי את מה שסבסטיאן כתב ואני מסכימה איתו בכל תא בגופי.
הרווק משמיץ נשים ומוציא להן שם רע. יורד עליהן וזאת רק משום היותן "נשים".
גבר שאין לו כבוד לנשים הוא לא גבר לדעתי ופסול אצלי כבר מהתחלה.
אני מקווה שגם אתה, חרוטון, לא תלמד משוביניסט חולה סקס כמו הרווק (אני בטוחה שאתה לא), ותבין שגברים כאלו מצידי בכלל לא יזכו להתייחסות מינמלית אפילו.
 
בכל מיקרה...אני חושבת שהרייטינג שלך בעלייה חדה
 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:39 8/6/2006:
תודה על המחמאה המושקעת !

אין מה לדאוג, אני מכבד נשים וגם גברים ...
אין שום דב רשצריך להפתר אז הכל בסדר :)


הרייטניג בעלייה חדה, אבל זה זמני, הכל יתפוגג אחרי זה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:12 6/6/2006:
מצדד בך,גם בגלל שאתה אחלה וגם בגלל שהרווק פוץ.
וגם בגלל הציטוט של נימלר,זה אחד איכותי.(לא פעם ראשונה שאני נתקל אבל עדיין)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:39 8/6/2006:
תודה :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:13 6/6/2006:
אמממ... לא קצת נסחפנו?
כ"כ לא מתאים לי לתת תגובה בוגרת, אבל, לא חבל על האנרגיות?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:40 8/6/2006:
תפרטי ותנמקי, איפה נסחפתי ?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:07 8/6/2006:
באורך, בזמן, במחשבה, בכמות היחס שאתה נותן לו, ברמה האישית שלקחת את זה...
כאמור, חבל על האנרגיה. הוא דמות וירטואלית, אל תשכח את זה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:41 9/6/2006:
הוא דמות וירטואלית אבל הוא חשף אלמנטים מהחיים הלא וירטואלים שלי ...

ולא, ביום שאאוטינג יהיה משהו שעוברים עליו בשתיקה כאן נוכל כולנו לזרוק את הבלוגים שלנו לפח, אלא אם אנחנו בלוגרים לא אנונימים


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:38 9/6/2006:
אין בעיה שאתה מגיב, השאלה באיזה קנה מידה.
אתה רק מעודד אותו (אני נשמעת כמו מורה בכיתה טיפולית).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 18:15 6/6/2006:

וכל מי שאצלו בטבעות זה בגלל שהוא מציף להם את המייל בהזמנות פניות ותחנונים להצטרפות אז לאף כבר נעים, מרחמים עליו. צריך לתבוע אותו על ספאם!
 
אני שולח לו עכשיו הזמנה להצטרף לטבעת המעריצות שלי :))

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 19:32 6/6/2006:


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:07 7/6/2006:
ומה איתי!?!?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 02:00 7/6/2006:

אני לא עושה "שיווק ספאם" לטבעת שלי. מי שרוצה שתצטרף מרצונה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 08:27 7/6/2006:
אני לא באה לשומקום בלי הזמנה ;-)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:40 8/6/2006:
ולרווק כן ?! זו אפליה !


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:58 7/6/2006:
סלח לי, אבל הטבעת שלך מעוררת בי תחושות דומות מאוד לזו של הרווק, ותתפלא כמה מה"מעריצות" שלך הן גם "מלאכיות", אם אתה לא יודע כבר.
חומר למחשבה. אין לי שום דבר אישי נגדך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:47 7/6/2006:
התחושות שלך מובנות, אבל ההבדל ענק ואני אסביר לך:
1. את הטבעת שלי לעולם הייתי פותח אם הבנות בעצמן לא היו מבקשות ממני שאפתח.
2. "מלאכיות" זה כמו "יפיפיות" או "מתוקות" או כל מילת חנופה אחרת. הוא מלקק ומתחנחן אליהן כבר בעצם שם הטבעת בכדי לשכנע אותן להצטרף.
"מעריצות" זה שחצני וציני . יש בנות שהיו מתות להיות בטבעת שלי ובשביל הפרנציפ והאגו הן לא יצטרפו כדי לא להוריד מכבודן ולהודות שהן מעריצות.
3. הוא לטבעת שלו שולח כל שבועיים הזמנות הצטרפות במיילים מתחננים. אני לא.
4. הבנות כאן מאד נאיביות ותמימות. בגלל זה ישנן כאלו שגם אצלי וגם אצלו. אבל זה לא מעניין אותי, אני בכלל פתחתי את הטבעת סתם בשביל הצחוק והציניות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:05 7/6/2006:
קודם כל, אני שמח שענית לי, כי זה עונה לי על כמה שאלות.
1. בחורות, או כל קורא, שצריך טבעת כדי להוכיח שהוא קורא... בוא לא נתחיל אם זה (ואל תבוא אלי עם "טבעת יום ההולדת של קוויקי" ותקרא לי צבוע, אני מקדים תרופה למכה ואומר שלא אני פתחתי אותה בכלל, אני מנהל אותה מברירת מחדל כי מי שהקימה אותה פרשה,ואני אמחק אותה ברגע שאני ארגיש שיש טבעת שמתאימה לי)
2. בקשר לזה, הבחורות שמצטרפות לטבעת עם שם משפיל... בוא נקרא להן "לא חכמות במיוחד" אם אתה באמת מתכוון לזה, או...
בעצם, בלי "או". בו פשוט נקרא להן "לא חכמות במיוחד" (שוביניסט זה לא מילה גסה, אבל אני מוצא בעיה בנשים שלא מעריכות נשים באופן כללי. אולי זה פאק בחינוך שלי)
3. במקרה בדקתי, כי אני לא אוהב להצהיר דברים שאני לא בודק, ואתה צודק. קשה לקרוא לטבעת בחברים בה 4-5 אנשים טבעת שלוקחת אותה ברצינות (בזו של הרווק יש 40 ככה, לא טרחתי לספור בדיוק)
4. אני לא הייתי מתגאה בקוראים כאלה, אבל, נו טוב...

אני אמשיך ואומר שקיבלתי קישור לבלוג שלך עוד במריבה הראשונה ובשל מחשבותי הפרטיות (שישארו פרטיות) על הרווק די אהבתי

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:07 7/6/2006:
די אהבתי אותו, אבל השאר לא עניין אותי במיוחד ובאמת יצר אווירה שדומה לבלוג של הרווק, ולכן לא קראתי, ונכון לשעה זו עדיין לא קורא (למרות שהמצב אולי ישתנה בקרוב).

אני מוריד בפניך את הכובע ומודה שטעיתי. סמן את היום הזה. זה לא קורה הרבה. שפטתי אותך לא נכון ואני מתנצל.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:55 7/6/2006:
תבוא לקפה ועוגה ;-)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:59 7/6/2006:
אני מעדיף גינס ונאצ’וס, אבל מה שעובד בשבילך...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 18:20 6/6/2006:

אתה יודע מה הכי מעצבן אותי?.. מנטלית, אני עוקפת את הבנאדם בעשור, במקרה הטוב. וסוף סוף מישהו מבין כמה שהבנאדם הזה אדיוט (עד עכשיו היה נראה שרק כמה צדיקות בסדום נוטות לראות את זה..)

הפעמים היחידות שנכנסתי לבלוג שלו היו על מנת לחפש קצת פעילות. אחרי הכל, יצא לו שם לא רע.

אפשר להגיד שמהר מאוד חזרתי לעולם הסקס של ענת..

 

ואפרופו ענייננו, חשבתי שזה אולי יעניין אותך...

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=41474&blogcode=2468557

 

(ואני חייבת להוסיף שדווקא נחמד לראות פה ושם נגיעות אישיות ורציניות. אתה פסדר אתה )



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 00:12 7/6/2006:

וואי, הרגת אותי...
אשכרה להעלות דברים באוב
מגניב!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 01:56 7/6/2006:
היי, מיי פלז’ר
 
 תמיד שמחה לעשיית מצוות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:52 8/6/2006:

הכרתי את זה, אבל תודה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 18:21 6/6/2006:
(אני מלמעלה)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:38 6/6/2006:
משפט שאני לא שומע מספיק


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 20:41 6/6/2006:
טוב.. אני באמת מעדיפה למטה..

בכוונה מתעלם מהתגובה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:46 6/6/2006:
כן, בכוונה ...
אני אגיב להכל כשיהיה לי כח


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 23:36 6/6/2006:
קח תזמן (:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:21 6/6/2006:

הפוסט הזה יפהפה ויצאת גדול. אין לי משהו מועיל להוסיף אבל אני אוסיף בכל זאת:
לגבי פוסט הרווקיזם- בהתחלה היה נראה שזה סתם פוסט סמי-משעשע, אבל בתגובות הצטיירה תמונה אחרת לחלוטין והבנתי למה התרגזתם.
לגבי הפוסט עם ה’אאוטינג’- זה לא מעניינו של אף אחד פה עם מי ומה אתה נפגש או שוכב, אני חושבת שהטעות שלו הייתה תפיסת מוטעית של הבלוג שלך: אולי הוא עדיין חושב שאתה מנסה לחקות אותו וחיי המין שלך הם כספר פתוח כמו אלה שלו. ואולי לא. בכל מקרה זה לא משהו שעושים.
לא חשבתי שתגיב, גם כתבתי לו את זה, כי ממכה נמוכה כזו עדיף להתעלם. אבל אני שמחה שהגבת, כי למדנו משהו עליך. אתה יודע איך זה, רוצים גם להכיר קצת את הליצן האהוב עלינו...
 
[אני לא רואה בתגובה ידידותית כלפיך או כלפיו בפוסטים ניטרליים צביעות מכל סוג- בעיקר כי כשאני מגיבה לפוסט אני מתעלמת מכל השטויות האלה שלא אמורות להיות ענייני. אני מקווה שלא תאלצו את הקוראים לבחור, למרות שאתה בהחלט רשאי לעשות את זה אחרי הפוסט ההוא. בכל מקרה, אתה נהדר. ותפסיקו כבר להתעסק בחרא!]
 
המשך יום נפלא שיהיה לך. הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:34 6/6/2006:
 
דווקא נחמד לראות פה ושם פן אישי שלך...
"אתה חמוד, אתה..."
למרות שכל ברבורי השכל האלה מבזבזים זמן יקר ואת האנרגיות שלך. אני חושבת שהפוסט הזה היה הכרחי...
עכשיו מעניין מה לרווק יש להגיד בנושא. כי הוא בטוח לא יסתום את הפה על כזאת תגובה...
 
 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

, 23:04 6/6/2006:
הלו!
זכויות יוצרים!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:12 7/6/2006:
זכויות יוצרים?!?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 02:03 7/6/2006:
עלי שלוש תגובות למעלה,
נשמע כמעט כאילו ציטטת
 
(אני קצת מתרגשת )

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 02:36 7/6/2006:
שמחה שאת מוחמאת. אבל אני לא נוהגת לעבור על תגובות של אחרים לפני שאני מגיבה...
לפעמים את פוגשת אנשים עם קו מחשבה דומה
אני אוהבת את הקו המחשבה שלך אם כך

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 11:59 7/6/2006:
 זה כבר מספיק לי כדי להיות מוחמאת, לא?
 
כותבת מקסים, אגב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:13 8/6/2006:
 יאפ.
ותודה..אמממ...עכשיו גמני מוחמאת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:58 8/6/2006:
אני עוד רגע מציע לכן אורגיה :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:59 12/6/2006:
וזה אפילו יהיה חוקי...


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:59 8/6/2006:
הוא יסתום, אני בטוח שהוא יסתום ...
הסברים בערוצים פרטיים אם תרצי


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:57 12/6/2006:
טוב לא יודעת אם הוא סתם או לא. לא עקבתי הרבה זמן...
אבל אשמח לקבל הסברים.
איסי. לא מסנג’ר...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:36 6/6/2006:
(אייקון של חיבוק)
חבל שזה היה צריך להגיע לזה, מקווה שזה יסיים את הסאגה המסובכת הזו ותוכל להתעסק בדברים שאתה אוהב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:59 8/6/2006:
זה יסיים אותה, אני בטוח בזה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:40 6/6/2006:

טוב די תשכבו ונגמור עם ההוא אמר היא אמרה, לא תבדוק בעצמך?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:20 7/6/2006:

קרעת אותי מצחוק:::)
 
 
סוף סוף תגובה לעניין!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:38 8/6/2006:
לא הטעם שלי ממש


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:58 6/6/2006:
ואוו!
זה היה ארוך, הכי ארוך שלך שקראתי עד כה.
באמת מעצבן משהו שמישהו עושה עלייך אאוטינג
אני מאוד שומרת על זה
למרות שאנשים יודעים שקוראים לי הדר
וכן אני כותבת על החיים שלי בבלוג
וכמה גם יודעים איפה אני עובדת (אבל לא בגלל שכתבתי על זה בבלוג, למרות שאני כותבת המון על העבודה שלי).
 
לדעתי עצם האאוטינג הזה מעצבן
זה לא משנה מי עשה את זה
כשעושים את זה בלי רשות זה ממש לא במקום
אם אתה היית כותב פוסטסקס זה היה משהו אחר...
 
אין לי הרבה מה לומר על הרווק, יצא לי לדבר איתו פה ושם במסנג’ר אבל לא יותר מזה
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 00:51 9/6/2006:
"אם אתה היית כותב פוסטסקס זה היה משהו אחר..."
האא ??

ותודה על ההבנה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 02:25 9/6/2006:
טוב אני חושבת שהרווק כותב כדי ליצור פרובוקציה
לא שזה לא טוב
אבל לפעמים עובר את גבול הטעם הטוב
 
חוץ מזה מי שרוצה לשמור על פרטיות זכותו
אני יודעת איך קוראים לך
זה עדיין לא אומר שאני אצעק את זה בראש חוצות...
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 19:01 6/6/2006:
אין לי מה להגיד. אני חושבת שאתה צודק.
 
את דעתי כבר אמרתי גם בתגובות לרווק. בין אם זה נכון ובין אם זה לא נכון, זה לא משנה את העובדה שאין לו שום זכות להיות זה שחושף את האינפורמציה הזאת ברחבי הבלוג.
 
וגם אני מקווה שלא יהיה צורך לכתוב פוסטים כאלה ותוכל לחזור להצחיק [למרות שלא נתנגד לשמוע קצת גם עליך!! ]
 
אני לא חושבת שאתה צריך להצדיק את עצמך לא בפניו לא בפני אף אחד אחר [וכן, ברור לי שזה ממש קשה להתאפק]. מי שהסיפורים ו"השמועות" משפיעים על דעתו-שלא יבוא לקרוא. יהיה לך עדיין מספיק קוראים שאוהבים אותך.
 


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 00:56 9/6/2006:
גם אם יהיה צורך לא רואה סיבה שיהיה לי משהו לחדש ...

הרגשתי צורך להסביר את אמות המוסר שלי... אני יודע שלא הייתי חייב






הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

I just wanna jumpמשתמש מאומת (האתר שלי) , 19:13 6/6/2006:
סלח לי?
אבל התפקשש לך.
(רק תשמיטו את הקטע על זה שלא עומד לי),
אין צורך בדמנוזציות וגלוריפיקציות (פוסט כזה ארוך, הייתי חייב לפחות 2 מילים פלצניות)
[גם כשאתה לא רוצה אתה מצחיק]
 
[אגב. אין לי כוח לבדוק אם אמרו לפני]
 
[ואני באמת חושבת שאתה צודק. ואניכ כלכך הולכת לשים קישור]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 00:58 9/6/2006:
כן .. עד שהגעתי לחלק הזה בטקסט נפלט לי ... אבל זה בקטנה, זה לא נחשב..

ותודה רבה :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

התפסנית בשדה השיפון (האתר שלי) , 19:19 6/6/2006:
אני חושבת שאתה מעבר להיונך אמיתי ובוגר..
אתה בנאדם כל כך מדהים.
אין ספק שהפוסט הזה הוציא את כל האמת לאור.
הרווק כבר מזמן לאחור והוא מתקשה להודות בזה כנראה אז הוא פוצח במלחמות כל כך מיותרות.
יהיה טוב! :]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 00:59 9/6/2006:
:) תודה גדולה...

כך או כך, אני מקווה שבלוגרים יחשבו יותר טוב לפני שיפתחו את הפה ובטח לפני שיכתבו פוסט עם מידע על מישהו ...

וכבר טוב, אין צורך לחכות



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

החיים על פי Yמשתמש מאומת (האתר שלי) , 19:25 6/6/2006:
קראתי הכלללללללללללללל
עכשיו אם אני אזדקק למשקפיים זה יהיה בגללך
אין לי מה להגיב...
אז אני כותבת שטויות
חח אבל יהיה טוב=)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 01:01 9/6/2006:
אם אין לך מה להגיב אין לי מה לענות :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 19:28 6/6/2006:
קוקי, אל תקח אותו קשה. אני חושבת שאם לא היית כותב את הפוסט הזה, אף אחד לא היה חושב באמת שאתה מזיין קטינות, הוא יכל לכתוב באותה מידה שאתה מזיין עיזים, אז? נשמע כמו סתם פרובוקציה זולה שלו, לא כאילו הוא כתב את השם שלך או משהו כזה. יש מספיק אנשים טובים ונחמדים בישרא, לא חייבים להסתובב בחברתו ובחברת כל שכמותו, אל תקרא אותו, ומי שרוצה לקרוא אותו שימשיך לקרוא, ושיבושם להם ולרווק

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 01:07 9/6/2006:
את השם שלי פרסמתי כבר, זה לא מידע שאני מגן עליו
הוא הודה שזו פרובקציה - נדמה לי שלא קראת את כל הפוסט

והסברתי בתחילת הפוסט למה אני בכל זאת כותב את הפוסט.

תודה בכל זאת :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 19:31 6/6/2006:
אהבתי.
אהבתי אהבתי אהבתי.
 
את המנוי כבר בטלתי.
ברגעים אלו אני מחפשת איך לצאת מהטבעת.
 
גם אני הזכרתי את השיר המדובר בתגובות לפוסט ההוא של הרווק, בתגובה למישהי ששאלה אותי מה אכפת לי.
 
אוהבת אותך המון המון (:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 02:10 7/6/2006:
 מה הבעיה להתנתק מהטבעת?
להלן התדרוך בשלושה צעדים:
1. את נכנסת אצלך בבלוג לעריכה.
2. לוחצת על איפה שכתוב לך "טבעות".
3. בשורה של הטבעת ממנה את רוצה להתנתק את לוחצת על "התנתק מהטבעת".
 
שמחתי לעזור

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 02:17 7/6/2006:

DONE
 
 
 
thanks (:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מיטל הכוסית (: , 21:00 8/6/2006:
חחחחחחחחח חמוד... (:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 01:08 9/6/2006:
תודה לך :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 01:17 9/6/2006:

anytime sweetheart

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 19:38 6/6/2006:
פשש, איזו השקעה :)
התייחסותי הנדרשת:

1. זה לא אאוטינג- תבדוק מחדש את הגדרת המושג, לא חשפתי שום מידע פרטי עליך. המידע שנמסר הוא פנים בלוגי. אתה יכול לטעון שזה לא אתי אבל...

2. עשית אותו דבר בתגובות שכמובן אותן אתה לא טורח ללנקק.

3. הבלוגרית עם הפוסט שהיא כתבה עלי- אם הוא יצא לאור, אני אאלץ להוציא את האמת לגביה... כמו שאתה ואני יודעים היא תהיה זאת שתפגע הכי הרבה - לי זה לא ממש יזיז.

4. כמו שאתה שיקרת בשביל להוציא מידע, גם אני במסנג’ר ;-) ואתה נפלת למלכודת :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 19:47 6/6/2006:
לחשוף שהוא מזיין קטינות כאילו אין מחר זה לא לחשוף שום מידע פרטי עליו? מעניין.
הבלוגרית כבר פרסמה אצלה מה שאמרת עליה. לא מאיימים אחרי שהסוסים ברחו מהאורווה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 20:29 6/6/2006:
מי הוא אבל? יש לו שם? איפה הוא גר? עובד?
את זה לא כתבתי.

והוא בעצמו עשה לי אותו דבר לפני כן, אז אם אני עשיתי אאוטינג להגדרתך - זה קרה אחריו

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חלאס כבר!! , 19:54 6/6/2006:
תגיד, באיזה סרט אתה חי??
 
אין דבר כזה "מידע פנים בלוגי"!!
יש אך ורק מידע שהרשו לך לחשוף בפני אחרים לעומת מידע שלא קיבלת רשות לחשוף בפני אחרים...ואם בנאדם מספר לך משהו באופן אישי, מבלי לתת לך רשות לחשוף את זה בפני אחרים, ואתה רץ ומספר את זה על גבי בלוג עם חשיפה משמעותית (וגם בלי קשר לכמות הצופים) - זה האמ-אמא של האאוטינגים!! 
 
אתה קולט שאתה לא מפסיק להתרברב בנוכלות ובתככנות שלך (אומר ששיקרת במכוון כדי להפיל אותו בפח שלך...) ועוד מתיימר להציג את עצמך בתור בנאדם ישר??
 
פשוט בהמה דוחה, זה מה שאתה...
בעעעעעעע 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 20:30 6/6/2006:
אותו אדם רץ וסיפר עלי דברים שכתבתי לו בפרטי.

אז כמו שכתבתי מעל, אם זה נקרא אאוטינג- תבואו אליו בטענות לפני כן...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קארין , 09:13 7/6/2006:
חרוטון,
אתה באמת נשמע כמו אדם עם ראש על הכתפיים,
ומה שאתה עושה בזמנך הפרטי הוא העניין שלך ושל הבחורה שאיתה אתה עושה את זה.

הרווק,
המון פעמים רציתי להגיב לך בבלוג,
אבל זה חסום .

זאת לא עוד תגובת נאצה,
אבל אם אתה, אדם בן 30+, מתכחש שהבלוג שלך נועד לפרובוקציות ולהשגת כניסות זה נשמע מופרח .
ואחרי שקראתי את הפוסט הנ"ל אני רק מבינה שבאמת משעמם לך .

זכותו לעשות מה שבא לו, ולא זכותך לרוץ ולספר על זה לכל ישרא כמו ילד בן 4 שרץ לאמא שלו כשמשהו לא מסתדר לו .

It’s a bit stupid I might say .
Siriously, try writing stuff that actually needs a bit of thought, and not "AWWW, HE FUCKS 16 YEAR OLD I WANT SOME TOOOOOO, MOOOOMMMMMMMMYYYY THATS NOT FAIRRRR"

You got the point .

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 09:14 7/6/2006:
*16 year olds

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 09:44 7/6/2006:
ראשית אני עדיין לא 30 אבל בהחלט לא רחוק משם :)

שנית, הבלוג שלי משך תקופה ארוכה היו בו סיפורי הרפתקאות לי ותו לא והוא הפך מאוד פופולארי בלי קשר לפרובוקציות שבאו אח"כ.

שלישית, מטרת הפוסט לגבי חרוטון והקטינות הייתה הדגמת מריבת רשת עם המון רייטינג והיא הושגה בהצלחה. עם זאת לא סתם נטפלתי לחרוטון כמו שהוא מנסה להציג בפוסט הזה- הוא פרסם שמועות מרושעות עלי בתגובות שלו- לכן תקפתי אותו בחזרה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קארין , 13:19 7/6/2006:
אתה עדיין יכול להסכים איתי שזה ילדותי מצד שניכם, נכון?

אני לא מנסה לתקוף אותך ..
וסליחה על העניין של הגיל =] משום מה תמיד חשבתי שאתה בן 30+ O_o
אז אתה בין 27-30 .. חחח מעניין P=

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:48 7/6/2006:
אכן... זה ילדותי משהו :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קארין , 14:40 7/6/2006:

בהחלט חח ..
אתה באמת צריך לשנות את התגובות שלך!
זה מעצבן .
אני קוראת אצלך קבוע,
אבל אין לי בלוג ככה שאני לא יכולה להגיב ..

Aww common, if it doesnt work just put it as it was!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אבי , 03:00 8/6/2006:
הרוק, תמשיך איך שאתה, יש לך בלוג פצצה אני קורא אותו קבוע, וחרטון לפי הסגנון כתיבה שלך, אתה מנסה להראות יותר חכם ממה שאתה, אז כדאי שתדבק למציאות ודחוף, הרוק אין עליך!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 10:48 8/6/2006:
רוק! תפסיק לרשום לעצמך תגובות, רוק!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 03:28 9/6/2006:
זה אולי ילדותי, אבל הופר עקרון חשוב ... לא משהו לשתוק לגביו

ולא פרסמתי כלום הרווק בתגובות, ירדתי עליו ועקצתי אותו, מדובר בשקר



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

gorgeous. , 15:42 8/6/2006:
אה כן,
אני מניחה שמה שאתה מנסה להגיד זה
"נה נה בננה!"

הא רווקוש?:)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 01:11 9/6/2006:
תודה רבה, אבל עדיף פשוט להתעלם ממנו ...
שים לב כמה שתהגובה שלו לא קשורה לעולם ...
"מידע פנים בלוגי" פחחח


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אש"כ מבולבלת (האתר שלי) , 19:41 6/6/2006:
הרווק הוא דמות שאוהבים לשנוא. בכל טלנובלה צריכה להיות אחת כזאת. וכן, עושה רושם שאכן מדובר בפוץ.
אבל איך בדיוק הסתכסכתם שניכם? זאת אומרת, בפוסט שלו מאפריל הוא דווקא ניסה להחמיא לך בדרכו המעוותת, אז... מה בדיוק קרה שם?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אש"כ , 03:48 7/6/2006:
כוונתי- הבנתי שהכל התחיל בפוסט בו כתב הרווק שאתה ועוד כמה בלוגרים כותבים בסגנון שלו, ואיזה יופי שהוא המציא סגנון כתיבה חדש לגמרי, שלא חשבו עליו בכלל לפני כן ועוד כל מיני שטויות כאלה, אבל למה מצאת את זה כל כך מעליב?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:07 7/6/2006:
תחשבי על זה... בן אדם כותב, משקיע בפוסטים, מקבל הרבה פידבק חיובי ואז מישהו בא וטוען שהכל בגללו ושום דבר לא מקורי.
גם אני הייתי נפגע. ובניגוד לחרוטון, הייתי עושה מזה עניין הרבה יותר גדול הרבה קודם. כל מה שאני יכול להגיד לו זה כבוד על האיפוק שהראה עד עכשיו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אש"כ (האתר שלי) , 13:25 7/6/2006:
איך שהבנתי את זה, הרווק לא ממש קרא לו "מעתיקן", הוא סתם החליט שהרבה בלוגרים, ביניהם חרוטון, לוקחים ממנו השראה. שזה מאוד משתחצן ולא נכון, אבל במושגים של הרווק, "אתה כותב כמוני" זו מחמאה.
נדמה לי שאם בלוגר רהוט ושנון יותר היה מחליט שחרוטון והחברה’ מושפעים בסגנון שלהם מהכתיבה שלו, זה היה פחות מקומם.
לא שאני בעד הרווק, אבל עדיין קצת קשה לי להבין על מה פרצה המהומה...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:51 7/6/2006:
אני לא חושב שזה היה משנה מי כתב את זה. כשאתה כותב מקורי ומישהו טוען שהוא התחיל את הכל, זה מעליב ופוגע אם הכתיבה שלך חשובה לך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:52 7/6/2006:
אני המום. הרגע נכנסתי לבלוגך וראיתי שאת בת 20. לא יאומן, איזו נאיביות ותמימות של ילדה בת 6.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אש"כ , 17:13 7/6/2006:
וזה בהכרח דבר רע?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 03:30 9/6/2006:
עקרונית לא

אבל אם מתייחסת לישראבלוג כאל טלנובלה ואל הרווק כאל הדמות הרעה, הרווק יצא מתחום הטלווזיה אל העולם האמיתי והכניס אלמנטים על השחקנים אל תוך הטלנובלה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:45 7/6/2006:
המהומה הקודמת לא אקטואלית כרגע ...
אני רק עובר על התגובות בחפיפניקיות ואין לי זמן לפרט, אני אגיב שוב.
 
המהומה פרצה וזה לא כלכך משנה, מה שמשנה שעשו לי אאוטינג, אם אאוטינג יהיה לגיטמי באזורנו זה שולל את הפואנטה של ישראבלוג
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 01:18 9/6/2006:
הפוסט הזה לא על המריבה הקודמת... הוא על האאוטינג

היחסים התעכרו פעם שעברה שהוא פתח עליי פה, אבל לא הגיעו לידי זה ...
זה לא מעניין אותי למה הוא התכוון, הוא טען שזה נכתב בהומור אבל הגן על הטענות ההומוריסטיות ברציונליות ... לא הולך יחד
בקיצור, עזבי את מה שהיה פעם



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אש"כ , 05:40 9/6/2006:
אאוטינג זה באמת שפל.
יצא לכם להכיר במציאות, שהוא גילה עליך דברים לפרסום?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 07:00 9/6/2006:
אנחנו לא מכירים, זה לא בעיה לגלות עליי דברים, השמירה הקנאית שלי על אנונמיות היא רק במסגרת הכתיבה שלי.
יש לי המון בלוגרים במסנג’ר ואני בקשר עם המון אחרים.
למעשה את חסרה שם



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 19:53 6/6/2006:
אני לא הולך להכנס למלחמה בינך לבין הרווק. מריבות רשת, לפחות בעיני, תמיד נראו מסוג הדברים שהופכים את שני הצדדים למגוחכים, אבל לפחות בנוגע לדבר אחד אני חייב להסכים איתך, אאוטינג, שהוא בהגדרה חשיפת כל פרט על משתמש שאינו גלוי לכלל הגולשים, הוא אחד הדברים הכי מכוערים שאפשר לעשות במריבות רשת. אין לי מושג מי חטא בזה קודם, אתה או הוא וזה גם לא באמת משנה, זה פסול מכל כיוון שלא תסתכל על זה. יותר מזה אני אגיד לך, לטעמי האישי גם העובדה שהוא חשף דברים מסויימים לא מצדיקה את העובדה שאתה עושה לו סוג של אאוטינג כאן (אלא אם כן הפרטים שרשמת היו גלויים עוד קודם, במקרה כזה תתעלם).
 
כך או כך, הרווק ידוע כפרובוקטור ומצהיר על עצמו ככזה, הוא מחפש את המריבות האלו כדי להאדיר את הרייטינג של עצמו, אני באופן אישי לא מבין למה אתה צריך לעזור לו אם אתה כ"כ סולד ממנו, אבל זו כבר החלטה שלך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 01:19 9/6/2006:
אני יורד לרמתו ומשחק במשחק שלו, לכן הודיתי שהפסדתי

למה עשיתי את זה ? הסברתי התחילת הפוסט

תודה על התמיכה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 10:27 9/6/2006:
שמע, יש אנשים שפשוט צריך להתעלם מהם, כל התייחסות שהם מקבלים רק מדרבנת אותם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:00 6/6/2006:
קשה לי עם דבר אחד שכתבת...
 
"תמיד יהיו נשים מטומטמות שירצו לשיםV  על הרווק, אני כבר שם עליו פס."

וגברים מטומטמים?
למה תמיד נשים צריכות להיות הקורבן של מלחמות האגו האלה?
(אל תבין לא נכון, אני מצדדת בך ב-so called "קרב" הזה. לדעתי הבלוג של הרווק הוא אחד הרדודים והשובניסטים ביותר באזור).
אבל קשה לי עם האמרה הזו... נורא מעצבן אותי שבמלחמה הזו שוב הנשים הן רק אובייקט... 

אני מקווה שזה יהיה הסוף של העניין, ושאנשים כמוהו יפסיקו עם האגוצנטריות צרת האופקים שלהם (היי, גם לי מותר להיות פלצנית)
hanyou

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה


 (האתר שלי) , 20:54 6/6/2006:
בצדק, תקראי למטה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:53 6/6/2006:
את צודקת, כתבתי כלכך הרבה וכבר לא חשבתי על כל משפט, האמת שאני גם שופט ואומר עליהן מטומטמות ...
אבל המשפט הזה עדיין מסתדר בצורה מעט סלוגנית ואין לי במה להחליף אותו , סתם נהנתי לשחק עם האמירה שלו שנשים רוצות לעשות עליו V , מדובר בעקיצה...


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

יוספה (האתר שלי) , 20:10 6/6/2006:
אתה חושב שחומוס יעזור?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 01:46 9/6/2006:
אני בטוח שלא

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מיטל הכוסית (: , 20:47 6/6/2006:
איזה מתוק אתה... קראתי הכל!!! אתה והרווק שני בלוגרים שאני מאוד אוהבת לקרוא אצלם.. אבל אני חושבת שזה לא בסדר שהוא פירסם עליך משהו בלי לשאול אותך.
בלי קשר.. לא כיף להיות בכסח עם מישהו, אז אני מקווה שתתנצלו וכל הטקס הזה ;) אבל בלי צביעות, כן?
 
אתה באמת ממש חמוד... חבל שאני לא מכירה אותך במציאות :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:09 7/6/2006:
מי שמדברת על צביעות... זה עושה אותך, מה? צבועה בריבוע?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מיטל הכוסית (: , 15:37 7/6/2006:

אה..? מתי הייתי צבועה? נראה לי שהתבלבלת קצת

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 18:03 7/6/2006:
טוב, אני לא מתחיל את זה שוב...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מיטל הכוסית (: , 19:23 7/6/2006:

אין לי מושג על מה אתה מדבר וגם אין לי מושג מי אתה... ואני גם אשמח להסבר :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 15:29 8/6/2006:
קיבלת תשובה מהבחור עצמו, אני לא יכול להסביר את זה יותר טוב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:15 8/6/2006:
על מה בדיוק יש לי להתנצל ? האמירה שלך מאוד מרגיזה
 
הרי ביקשתי ממנו להצביע לי איפה הפצתי עליו שמועות והוא התחמק מלענות. פשוט כי הוא משקר
 
לא ברור לי על איזה צביעות את מדברת, למרות שקראת את הפוסט כמראה שלא הבנת אותו או שאת לא מבינה מה המשמעות של אאוטינג במקום כמו ישראבלוג
 
מעולם לא פעלת להכיר אותי במציאות אז אין מה לומר ’חבל’
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מיטל הכוסית , 20:24 8/6/2006:
לא הבנת את הכוונה שלי, או שלא הייתי ברורה...
בחיים לא אמרתי שאתה צריך להתנצל...! וגם לא התכוונתי לזה, במיוחד אחרי שאמרתי שהרווק לא יצא בסדר.

וכשאמרתי צביעות התכוונתי שאם כבר תתנצלו מתישהו בעתיד ובאמת תשלימו אחרי כל הריב הזה, אז שלא תהיה ביניכם צביעות.. אבל אם אתה לא רוצה להשלים איתו, אז אין כל קשר לצביעות. הכוונה לצביעות בבזמן שתשלימו, אם תשלימו.
(ו..אני מבינה מה זה אאטינג)

נכון... אני גם לא חושבת שאני אפעל בשביל זה, בכל זאת אתה בן 25 ואני בת 17... אבל אם הייתי מכירה אותך קודם כל בתור בנאדם ואח"כ בתור בלוגר, זה היה יכול להיות נחמד :)

באמת קצת נשמעת כועס, אבל לא התכוונתי להכעיס...אני עדיין חושבת שאתה הבלוגר הכי מצחיק בישרא! תמשיך (:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 01:50 9/6/2006:
התנצלתי עוד לפני התגובה שלך :)
התלהמתי קצת בלי סיבה טובה...
- אני לא הבנתי טוב את התגובה שלך

לא עשית לי כלום ואת מתוקה

(ולא אמרתי שאני לא רוצה להשלים, אמרתי שאין מה להשלים עם מישהו שלא התנצל אחרי עוול שעשה לך)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מיטל הכוסית (: , 20:51 9/6/2006:
העיקר שעכשיו הבנת

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 16:45 8/6/2006:
ואני מתנצל אם נשמעתי לך מתלהם מידי !
נסחפתי לתגובה שלי
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דף 1 מתוך 8 דפים
1 2 3 4 5 6 7 8    לדף הבא   לדף האחרון

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח