הטמטום שבין הלידה והמוות

תגובות לקטע: חרוטון מזיין את הרווק + הקרב על הבית הוירטואלי + תנו לכתוב בשקט  הוספת תגובה חדשה


דף 3 מתוך 8 דפים
לדף הראשון   לדף הקודם    1 2 3 4 5 6 7 8    לדף הבא   לדף האחרון

משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:13 7/6/2006:
התנהגות של בן אדם קטן מצידו האמת שלא הייתי מצפה ממנו לדבר כזה אבל אני לא נוהגת לשפוט בן אדם לפי מקרה אחד או שניים למרת שכמובן הפוסט הזה הוא לא לטובתו בכלל.
 
איך הוא בכלל הגיע לחיים הפרטיים שלך?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

חרוטון (האתר שלי) , 18:30 8/6/2006:
לא חסרות שמועות שמסתובבות כאן, וכל מי שרואה אותי מגיב בכל מיני בלוגים גם יכול לנחש דברים, אני לא שומר על הדיסקרטיות שלי בקנאות בחלון התגובות. כמו שאמרתי, אני לא מתבייש או משהו ועומד מאחורי מעשיי
 
סיכוי לא רע שהוא ניחש, מאחר שהייתי עם קטינה אחת אין לי אפשרות להכחיש - זה מיותר וזה לא משנה
גם אם הוא היה טועה - הנזק היה גדול יותר וגם אם הוא היה טוב ומפרסם התנצלות זה כבר היה אחרי שלאנשים נכנס משהו לתודעה
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:14 7/6/2006:

חרוטון יקירי,

קראתי כל מילה.
יש לי תגובה רצינית עבורך,
לצערי אני כרגע בעבודה...

בהקדם אוסיף את תגובתי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 12:08 8/6/2006:

במקום כלשהו אני שמחה על כך שלא הספקתי להגיב אתמול; ניתן לי זמן איכות לחקור מעט את שורש הנתק בינך לבין הרווק. אז נכון, עדיין אין לי מושג איך קרה שמעקיצות קלות הפכתם לסוג של אוייבים וירטואלים, אך ניתנה לי ההזדמנות הלא מצויינת בכלל, לגלות צדדים בשניכם שלא הכרתי. צדדים לא מחמיאים במיוחד.
 
התגובה הראשונה שלי לאור הפוסט שלך היתה סוג של תדהמה; אני זוכרת את פוסט הקטינות של הרווק המתייחס אליך, ממבט אובייקטיבי שלי מדובר בעקיצה הומוריסטית לא מזיקה, ממש כפי שכתב הרווק על בלוגרים אחרים הקוראים אצלו כי הם "עושים בלוגריות על ימין ועל שמאל", כאלו שידעו לקחת את הדברים בהומור הראוי לו ולכל היותר הצהירו כי מדובר בבדיות.
 
ההרגשה שלי אז היתה שמדובר בסך הכל בבדיחה שלא הבנת, בהומור סמי-שחור שלקחת קשה מדי...
 
אבל אז החלטתי להתעמק במה שהגדרת "אאוטינג".
 
[המשך...]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:13 8/6/2006:
טרחתי וחזרתי לפוסט ההוא, חיפשתי את התגובה המדוברת והנה מול עיני התגלה צד קצת ילדותי, אולי אפילו קטנוני של הרווק. אין לי ספק שלא היתה כל הצדקה באאוטינג ההוא ועל העניין הזה הרווק מחוייב לדעתי להתנצל.
 
אני מכירה את הרווק, למען הגילוי הנאות אני גם מאוד מחבבת אותו כאדם, מעבר לכל המדמנה הבלוגריסטית הזאת; אני גם מאמינה שלא היתה לו כל כוונה רעה באאוטינג שבוצע לך, הוא לקח את העניין בהומור, בקלילות וקצת פספס את הקו הדק העובר בין מריבת בלוגרים קלילה לחשיפת פרטים אישיים שלא נועדו לחשיפה של האדם מולו. אין לי ספק שברגע שהוא יבין את זה הוא גם יתנצל ויחזור בו.
 
ומצד שני - אתה, חרוטון.
 
[המשך...]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:22 8/6/2006:
אודה ואתוודה כאן כי גם אותך אני מחבבת לא מעט ואין בי ספק שאתה אחד הבלוגרים המוכשרים בישרא; בדיוק מהסיבה הזאת הפוסט הזה אכזב אותי מאוד, כמו גם ההיסחפות שלך למריבה הקולנית (במונחים וירטואלים) הזאת עם בלוגר שכלל לא מאיים על הנישה שלך.
 
ממש כפי שלא היית רוצה (ובצדק) שהרווק יבצע בך אאוטינג על דפי הבלוג, כך אני לא רואה סיבה שתוציא לפועל פוסט כזה. אני מבינה את הצורך במענה, אני מבינה את הצורך להשיב מלחמה, אך גם אם החלטת לכתוב על מעשה ספציפי לא הוגן שבוצע בך על-ידי הרווק, ביטויים והתייחסויות רבות בפוסט הזה הם הרבה מתחת לגבול הטעם הטוב.
 
להשוות, ולו בעקיפין, פעולותיו של הרווק לנאציזם, אין לה מקום כאן בעיני. לזלזל בכל בחורה שקשורה לרווק, להתייחס לפרשות ישנות (כמו הפוסט עליו שנמחק לפי בקשתו או שלא לפי בקשתו, מה זה משנה? כמה פוסטים הוא מחק על בלוגריות לפי בקשתן?), לקלל אותו, להשפיל אותו אבל מעל הכל -
 
[המשך...]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:30 8/6/2006:

לקרוא לקוראים ולקוראות להחרים אותו?!! להתנתק מטבעות שלו? לא להיכנס לבלוג שלו??... כאן מדובר כבר בשלב שמעבר למלחמה, לדעתי. העניין הזה נמצא היכנשהו באיזור האפור של החוקים הלא רשומים של ישרא. שניכם בעלי רייטינג אדיר והכרזה שכזאת מטרתה אחת - לגרוע מהבלוג של הרווק את כמות הקוראים האדירה שלך, להכריח אותם, למעשה, לבחור ביניכם.
 
בוא נגיד שישרא היה מקום שליו ונחמד עד עכשיו, למה להפוך אותו למקום מפוצל בו הקוראים צריכים לבחור מחנות ביניהם?
 
לך ולרווק יש אחריות מסויימת! אני יודעת שזה נשמע פלצני ומנופח, אך אלפי קוראים נכנסים אליך ואליו מידי יום ומידי שבוע, למה להכניס אווירה כעורה שכזאת ביניהם? אז נכון, על קוראים כמוני הרי זה לא ישפיע, אך אל לנו לשכוח כי קהל היעד שלך ושל הרווק הוא בנות עשרה קצת פחות מגובשות והתגובות הרבות כאן של ילדות המכריזות כי הן לא יכנסו שוב לבלוג של הרווק אומרות דרשני.
 
[המשך...]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:31 8/6/2006:
פעם היה כאן את בן דובר, אני לא יודעת אם אתה זוכר; היה לו "ריב" מאוד מתוקשר עם בלוגרית מצליחה. עם כל הרגשות השליליים שהיו לי עבורו על הדרך בה הוא ניהל את המאבק מולה, לא היתה פעם אחת שהוא הכריז באופן מפורש על חרם נגדה; ברור היה שדבר כזה היה הורס אותה ועד יומו האחרון בישרא לא נשמע מפיו דבר כזה.
 
חשבתי אותך לבוגר וחכם מזה.
 
 
[ולסיכום...]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:39 8/6/2006:
הרווק ואתה, מהיכרות ווירטואלית די טובה עם שניכם, מייצגים את הטוב והרע אחד אצל השני; לכן, אני מאמינה, ההתנגשויות בינכם כל כך גדולות. כשנקב הרווק בשמות של בלוגרים המחקים אותו לא הבנתי למה אתה ביניהם, בעיני אין כל דמיון בין הבלוגים של שניכם - גם הבעתי בפני הרווק את חוסר הבנתי את העניין הזה, הוא מסתבר חשב אחרת.
 
אתם מכירים אותי - איני נוהגת לקרוא פוסטים ארוכים כל-כך (אני מאמינה שזה היה הפוסט הארוך הראשון שקראתי במלואו, וסליחתי כאן כלפי הארנב הרוסי) ובטח שאיני נוהגת להגיב באריכות רבה שכזו, אך שניכם באמת שיקרים לי וחבל לי על הריב המכוער שהתנפח כאן לממדים מפלצתיים ממש.
 
שניכם אנשים בוגרים שמתעסקים בשטויות, ביננו, לכל אחד מכם עיסוקים חשובים בהרבה מישרא ומדובר לכל היותר בתחביב; למה להרוס אחד את השני בדרך?...
 
[אחרון החביב...]

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:40 8/6/2006:
אני מתנצלת כלפיכם, הרווק וחרוטון, אם מי מכם נפגע מהתגובה הכנה שכתבתי כאן. היא נכתבה מתוך כאב ואהבה רבה לשניכם. הכוונות שלי טובות ואני מקווה שהצלחתי להאיר לפחות בקצת את האבסורדיות של הריב המיותר הזה בינכם.
 
התהיו מוכנים לסולחה?... אשמח ללבן את הכל בינכם ולפתור דברים, חבל שתמשיכו במסלול ההרסני הזה בינכם, טוב לא יצא מכאן.
 
כל טוב.
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:12 8/6/2006:
סליחה שאני מתערבת כאן בתגובה, אבל הייתי חייבת להגיד משהו.
זה שמדובר במשהו מכוער זה ברור. ואכן חבל שהמצב הגיע לנקודה זאת.  ואני בטוחה שלשניהם יש עיסוקים חשובים יותר לעסוק בהם  מלבד הבלוגים. אבל הנקודה היא שבעיני הרווק אכן עבר את הגבול. וגם בפוסט הקודם, שהוא כתב שמדובר בחקיינים שלו, הבנתי שמדובר בציניות ובהומור, אך מכשקראתי את התגובות לאותו פוסט ותגובותיהם בפוסטים אחרים, הבנתי שאין זה המצב. אבל כשנעשה שימוש במידע שהושג בדרך פרטית, והוא פורסם בצורה פומבית?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:12 8/6/2006:
האם את באמת יכולה להגיד בכנות גמורה שאם היו נכתבות עליך השמצות ברחבי הבלוגספירה, דברים שאת לא היית רוצה שידעו, דברים שמשפיעים על קהל הקוראים [והרי את בעצמך אמרת שרוב הקוראים הינם צעירים, עד דעה שיכולה לנוע לכל אחד מהצדדים], האם את היית עוברת על כך בשתיקה? לא היית מנסה להגן על שמך? לא היית מצפה שמידע שאת בעצמך לא חשבת לנכון לעדכן בו את הוקריאם, יופץ בדרכים אחרות?
בעיני זה היה מעשה שפל ומלוכלך, ואמרתי זאת גם לרווק.
אולי המעשה הנכון מצד חרוטון היה לא להגיב לרווק, אבל אני מניחה שאם הייתי במקומו, גם אני לא הייתי מצליחה לשמור על איפוק ולהבליג.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:23 8/6/2006:
אני מבינה את התגובה שלך, אמרת למעשה מה שאמרתי אני רק במילים אחרות. לעניין התגובה האישית שלי למקרה דומה - היה לי מקרה הרבה יותר גרוע מאשר מה שהיה בין שני אלו. היה בלוגר שנקרא DjKiko שלמעשה פתח בלוג השמצות נגדי, זה היה מוזר ונוראי. הוא היה משקר במצח נחושה, הפך אותי למפלצת, המציא שטויות כאילו הוא קנה לי רכב ומתנות יקרות ואני רק לקחתי אותן ונפנפתי אותו (מיותר לציין שהקשר בין זה למציאות קלוש ביותר, מי הכיר אותו בכלל?)... היו בלוגרים רבים, טוב בואי נדייק - בלוגריות קטינות רבות שממש שנאו אותי בגלל השקרים שהוא הפיץ עליי.
 
את מוזמנת לעבור על הבלוג הקודם שלי (זה קרה בתקופה ההיא) - לא היה לי אפילו פוסט תגובה אחד כלפיו, העניין דעך כאשר הקוראים חשפו את השקרים שלו והוא ירד למחתרת.
 
המקרה ביניהם הוא שונה, אני מבינה את זה, אבל יש דרכים רבות להתמודד עם השמצות. לדעתי התעלמות היתה גורמת לריב הזה לדעוך; לצערי ההתייחסות הגורפת של שניהם אחד לשני וההשמצות גורמות לקרע המיותר הזה רק לגדול.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:28 8/6/2006:
אם כך, את חזקה הרבה יותר ממני, וכנראה, הרבה יותר משאר האנשים.
לא רבים יכולים לעבור על כך בשתיקה.
ואולי הסיבה שהפעם זה קשה יותר נעוצה בכך שלא מדובר בשקר. זה יותר קל להתעלם משקרים מאשר להתלעם ממשהו אמיתי שאכן עשית, אך לא אתה זה שפירסמת אותו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:32 8/6/2006:
אני מבינה את זה וחבל לי ששניהם ירדו לרמה כזאת של "אאוטינג" מכוון, במיוחד כשמדובר על נושא רגיש כל-כך כמו סקס עם קטינות. מה גם שכנראה מדובר גם בבלוגריות, מעניין מה הן חושבות על כל העניין הזה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:45 8/6/2006:
האמת, אני לא זוכרת מתי חרוטון עשה אאוטינג על הרווק.
אבל אני לא קוראת בכזה הרבה בלוגים בשביל לדעת.
 
תראי, אני לא נכנסת לנושא הסקס עם קטינות כי הוא ביקש לא לדון בזה כרגע. זה עניין אחר.
ולצורך העניין השני, זה לא משנה עם האאוטינג היה על סקס או על השם שלו או כל דבר אחר. מדובר בהפרה של מעין קוד לא כתוב.
הרבה נאשים מכירים פה אחד את השני גם מחוץ לרחבי הבלוגוספירה, אבל עדיין, כולם יוצאים מנקודת הנחה שיש דברים שהם "אוף לימיט". ונכון שיש הרבה שעדיין עוברים על זה, ומשתמשים במידע שהשיגו או מרכילות ששמעו בשביל להכפיש אדם אחר. אבל זאת בדיוק הבעיה. ציפיתי מהרווק ליותר ולכן התאכזבתי. לא מדובר בילד בן 17-18 שלא יודע מה הוא עושה ומה ההשלכות של מעשיו. מדובר באדם בוגר. אז בעוד שלפוסט הרשון עוד הבלגתי, לעניין הזה כבר לא יכולתי שלא להתייחס.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:03 8/6/2006:
ואם אוכיח לך שהוא ביצע סוג כזה של "אאוטינג" הרבה לפני הפוסט שלי תקחי את ההאשמות שלך לכיוון שלו?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 16:04 8/6/2006:
אם תוכיח לי שהוא עשה לך אאוטינג אני אאשים אותו בצביעות  ושקר, ואותך בילדותיות איומה על זה שאתה אומר "הוא התחיל, אז מותר לי!"
אני נמנע בדרך כלל מלהגיב לך, אין לי יותר מדי חשק להגיע לתגובות בסגנון אלה שלך והארנב הרוסי, כי שניכם יוצאים משם מעוררי רחמים לדעתי, ובטח לא לתגובות בסגנון שלך וסבסטיאן שמשום מה אתה בטוח שמשם יצאת גבר.
אם תוכיח לי אני בהחלט אכעס על חרוטון, אבל זה לא ישנה את הדעה שלי עליך אפילו קצת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:03 8/6/2006:
אתה יודע יפה מאוד שלא פעם ולא פעמיים יצאתי בעדך בבלוגים כאל הואחרים, וזה כי תמיד האמנתי במה שאני אומרת.
 
אני לא האשמתי אף אחד, אלא אמרתי את דעתי.
אני בספק שחרוטון עשה לך אאוטינג כמו שאתה עשית לו, אבל יודע מה, אם אכן זה נעשה כמו שאתה אומר, הוא יקבל את אותה "הביקורת".
זה לא מופנה אליך מדעות קדומות שלי לעך, מי כמוך צריך לדעת את זה.
אבל חצית קו. חצית אותו כבר בפוסט הקודם. יותר נכון, אם בפוסט זה עוד היה גבולי, אז בתגובות כבר השארת את הגבול הרבה מאחורה. ולכן התאכזבתי אז והתאכזבתי סופית בפוסט האחרון.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 18:26 8/6/2006:
שניהם ?! על סמך מה את אומרת שעשיתי אווטינג ?!
 
זה רק מעיד שאת מגיבה ללא העבודות!! אני מציע לך לבדוק את דברייך
 
 
(עדיין לא סיימתי, יהיו המשכים יותר מאוחר)
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 00:05 9/6/2006:
לעשות מעצמך טיפש זה לא אופייני...

ה"אאוטינג" שעשית עם המייל לבייבי גירל - מידע פרטי שנמסר לך.

ה"אאוטינג" לשיחת המסנג’ר שלנו.

שתי הדוגמאות באו אומנם אחרי פרסום שלי שאתה מזיין קטינות ובכל זאת לפי אותו משקל שתיהן "אאוטינג".

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:19 9/6/2006:
איבדתי סבלנות ...
איתך הסליחה, את התשובות למירב הטענות שלך את יכולה למצוא בגוף הפוסט..


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:11 9/6/2006:
א. לרווק יש רייטניג גבוה בהרבה משלי וזה יישאר ככה
ב. לא רשמתי שום דבר לא נכון, לא הצגתי את האמת כמו שהיא והצגתי מה המעשה החמור שנעשה, מי שלא יירצה לקרוא אותו אחרי זה כנראה פשוט שישראבלוג חשובה לו
ג. לא הכרזתי על חרם, להפך, עודדתי אנשים לחשוב ולהחליט לבדם


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 18:21 8/6/2006:

(עוד לא מגיב על הכל)
דמוגגיה זולה !
לא השוויתי לרגע את מעשי הרווק לנאציזם !! אמרתי שאני מקצין והקדמתי והסברתי - דיברתי על הרעיון של לשנוא את X בגלל מעשה שנעשה ל Y !!
 
אל תכניסי לי מילים לפה בבקשה, אם התגובה שם לא ברורה מספיק לטעמך אני אשמח לגלול חזרה למעלה ולחדד אותה
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:16 8/6/2006:
לשם הבהרה: לא אני התחלתי בסוג של ה"אאוטינג" הזה,
אדון חרוטון פרסם עלי "אאוטינג" דומה, מה חבל שהטיעון המרכזי שהוא טוען מולי- הוא למעשה זה שהתחיל בו. על כן התנצלות שלי תבוא מייד אחרי התנצלותו. מנסיון העבר הוא לא נוטה להתנצל.

עם זאת אני מסכים איתך שהעניין הפך ילדותי וקטנוני ולא אמשיך במלחמת המי עשה קודם למי הזאת.

קראתי את כל תגובותייך ואני מסכים איתך. גם הקטע של החרם הזה נובע מרגשי נחיתות שלו, זו הסיבה היחידה הנראית לעין.

ונק’ נוספת: חרוטון הוזכר בפוסט הרווקיזם לא כי הוא כותב כמוני, ממש לא, אלא כי ההתנהלות שלו בתגובות מאוד דומה לשלי, הפלרטוטים עם כל דבר שזז, עם קטינות ששמות תמונות וכו’.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:33 8/6/2006:
איזה אאוטינג חרוטון עשה לך? היכן?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:40 8/6/2006:
הוא רשם שמועות שקריות לגבי בתגובות לפוסטים, ניסיתי לחפש את זה קצת ולא מצאתי, מה גם שאני לא מעוניין לתת לזה במה שוב.

אם את מתעקשת אני מוכן לחפש ולשלוח לך את זה אישית.

ייתכן מאוד כי אני לא מוצא את זה כי מישהי דאג למחוק את זה...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:24 9/6/2006:
אולי כי הוא לא כתב כלום, הא? ואתה סתם ממציא... (ובדרך, גם מוציא דיבה שכביכול "מישהו דאג למחוק את זה", לא?) כבר מכירים אותך, ולא רק אני, גם אחרים שפירטת כבר יפה אצלך.
 
כהרגלך אתה מסלף, משכתב, ומוחק כל מה שלא מתאים לך לתיאורית ההאדרה העצמית שלך ועוד מתבכיין שצועקים שאתה עירום? (טוב, אם אתה עירום אני יכול להבין את הצרחות...).
 
ואל תבוא אליי בטענה שאני ממציא לך דברים, כל מי שיעקוב אחריך תקופה מסויימת כבר יראה בדיוק את מנהגיך לבד. מ.ש.ל.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 19:27 9/6/2006:
הוא כתב והוא יודע את זה.

כל מי שמאמין לו בלי לבדוק את זה - הוא למעשה מכור מראש שבכל מקרה לא היה בצד שלי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:09 9/6/2006:
שמע, מהיכרות זו או אחרת עם חרוטון, הוא נאמן עליי יותר ממך, שלא הייתי מקבל ממך בחינם אפילו שטרות של מזומן אם היית מציע לי. כבר ראיתי את זעקות הקוזק הנגזל שלך, ביחד עם עוד רבים וטובים אחרים (ואחרות), שזו הסיבה בעצם שאני לא מכור מראש, אלא מכור לאחר הוכחות.
 
אני מצטער, לא הכל ניתן לקנייה...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:31 8/6/2006:
שימי לב לתשובות שלו ... את השאלה שאת שואלת אני שאלתי הרבה לפני פרסום הפוסט ..
אם הייתי חושב שיש עילה להתנצלות מצידי הייתי מביע אותה, אם תקפצי רגע למעלה לתגובה ש quicksand לינקק תראי שכשזה התקרב לאיזור האאוטינג מייד נזפתי במי שהיה נכון לנזוף בו, למרות אי האהבה ששרר ביני לבינו באותה תקופה
 
קראתי רק חלק מהתגבות שלך ואני אשמח להגיב אחרי שאקרא את הכל , נורא לא נח לי בחלון הזה
יש סיכוי שכתבת הכל בWORD קודם ואני אוכל לקרוא את זה שם ?
 
חוץ מזה, ללא קשר לתוכן, תודה על ההשקעה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:00 10/6/2006:
בחיי
אפילו לא לא מגיבים ככה כבר
לא מאז שעברת על הבלוג שלי

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:44 10/6/2006:

אפילו לא לא מה?!!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:15 11/6/2006:
את רודפת פרסום זה הכל
לילה טוב

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קרן?משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:45 7/6/2006:
אני מתחילה לפחד שמה שאתה כותב נכון=\

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

חרוטון (האתר שלי) , 18:17 8/6/2006:
אין לך מה לפחד, מה שאני כותב נכון
גם אם תשימי לב הוא לא מכחיש שום דבר בתגובות כאן...
 
ואל תפחדי, פשוט תסיקי מסקנות
 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קרן?משתמש מאומת (האתר שלי) , 18:20 8/6/2006:
למה ההיא כ"כ פוחדת לפרסם את הפוסט שלה עליו?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 18:40 8/6/2006:
היא לא פוחדת, הפוסט אצלי במייל ...
היא פרסמה אותו כבר ומחקה, היו המון אנשים שראו אותה ..
אל תדאגי, הפוסט לא הוסר כי פחדה לחייה או משהו ...
 
בכל אופן, בנתיים הוא נשאר במייל שלי

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קרן?משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:11 9/6/2006:
אין מצב לראות אותו נכון?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:33 9/6/2006:
לא נראה לי, אני רוצה לקבור את הנושא - לא לפתוח מחדש


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 16:13 9/6/2006:
אבל בלי קשר זה אולי יעניין אותך:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=74996&blogcode=4131033

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קרן?משתמש מאומת (האתר שלי) , 20:02 9/6/2006:
בהחלט עניין.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:45 7/6/2006:
אני מתנצלת להתערב בעניין שאינני, ואינני רוצה גם, להיות קשורה בו כול כך,
אני רק חושבת שמאחורי מסך המחשב לאנשים גדלות הביצים למימדי ענק וכול הוואי הישראבלוג הזה הופך למציאות מדומה, מזוייפת ואיומה.
הויכוחים הללו חסרי תועלת וטעם, בעיניי,
הרי בכול יום אני פוגשת חברות שלי, בנות 16-17-18,
ששוכבות או עושות דברים אחרים עם גברים בני 20+, זהו איננו דבר חדש,
ואין לייחס לעניין חשיבות רבה כול כך. בחורות בנות 16 עשויות להיות בוגרות בהרבה יותר מבחורות בנות 22, ואפילו גם מבחורים בני 22.
 
המלחמה הקטנה שהייתה לך ולשלל אנשים עם הרווק, בעיניי, היא מלחמת אגו מעט מטופשת.
אני חושבת באמת ובתמים שאתה צודק ושאין לך להתבייש בשום פעולה, מעשה או מציצה שקיבלת מבת 16,17 או בכול גיל אשר תהיה,
אבל זה מתחת לכבודך, בעיניי, ומתחת לכבודם של הרבה אנשים,
לרדת לרמה הזו.
למשחקים הללו.
כול הכבוד על פרסום הפוסט.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:20 9/6/2006:
תודה רבה

(מצטער שאני לא מרחיב, התעייפתי מעט מהתגובות כאן)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:05 7/6/2006:
אין ספק בכלל שאני אוהבת אותך יותר.
ישר כוח, ידידי!
אם הייתי חברה בטבעות שלו, הייתי יוצאת ממנה בשנייה זו, נשבעת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:06 7/6/2006:
אהמ, סליחה על הניסוח העילג.
אם הייתי חברה בטבעות שלו, הייתי יוצאת מהן.
אם הייתי חברה בטבעת שלו, הייתי יוצאת ממנה.
(מחר את המיותר).
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:23 9/6/2006:
:)
הניסוח העילג היה יותר כייפי

תודה רבה!


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

*פרג (האתר שלי) , 23:47 7/6/2006:
אחחח... היכן הימים היפים והרגועים של ישרא? ~מבט חולמני~
מרגיש כאילו האפוקליפסה, גרסת הבלוגים, מתקרבת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 06:50 9/6/2006:
ימים יפים ורגועים, למה לא ?
באלאגאן קטן, עובר


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

נסיכה סוכר (האתר שלי) , 00:17 8/6/2006:
לא קראתי הכל.
ואני מצטערת מראש אם לא אגיד דברים "נכונים" בעקבות ההמשך  של פוסט-אולי הצגת בצורה אחרת את הדברים. (וזה לא משהו אישי, פשוט לא ראיתי טעם להמשיך לקרוא משהו שכבר מיצה את עצמו)
 
אני מסכימה עם דעתך בנוגע לסקס עם קטינות.
ואני גם אוסיף שזאת מחמאה לצאת עם קטינות.. במידה ואתה "מבוגר" ל"קטינות" (אתה אמור להראות טוב לגילך, שיהיה לך כסף ושתדע "לקנות" אותן לא רק בכסף.. אפילו אפשר לוותר על משהו אם יש לך משהו מהשלושה)
 
אבל מאחר והצגת את הקטע עם הרייטינג זה נשמע לי קצת בולשיט. וביכלל לדעתי אם הייתם מספיק בוגרים, כדי להשיג רייטינג שלא בצורה הזאת לא הייתם ניכנסים לסיכסוך הילדותי הזה.
 
וגם.. תאמינו לי שאם לא היה את החוק הזה על "לא לצאת עם קטינות" לא הייתם מנחמים את עצמכם (הגברים) שאתם לא יוצאים איתנו ביגלל הגיל.. או ביגלל שאנחנו לא מספיק בוגרות..

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

נסיכה סוכר (האתר שלי) , 00:17 8/6/2006:
"מאוד חשוב שתקראו את הפוסט עד סופו ותביעו את עמדתכם."  
תיקו לשניכם: 0:0

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

נסיכה סוכר (האתר שלי) , 01:57 8/6/2006:
הא ועוד משהו... אני בספק אם זה לא רק בשביל הרייטינג, ז"א שאתם שניכם משתפי פעולה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:48 8/6/2006:
זה לא הצחיק אותי אפילו קצת
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:54 8/6/2006:
ותסיימי לקרוא את הפוסט בבקשה, אני אגיב לך ברצינות אחריזה
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 06:49 9/6/2006:
טוב, חבל שלא קראת את כל הפוסט, הוא עוסק במשהו חשוב מאוד, ההתעקשות שלך לא לקרוא אותו חסרת פואנטה, אני שמח שאת מסכימה איתי אבל סקס עם קטינות זה לא נושא הפוסט.
לא הצגתי שום רייטינג ואני לא מבין על מה את מדברת, אני מציע שתסיימי את הקריאה בשביל להגיב לעניין ולא לירות מהמותן ששנינו לא בוגרים בגלל שאנחנו בסכסוך

יום טוב שיהיה לך


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 01:25 8/6/2006:

ושי סיבה טובה לזה שהוא ה -רווק....מי תרצהה אותו בכלל..בעע על כזהה...קקי בריבוע עליו..
ואם תריך לקחת צד....אני כבר בחרתי צד !!
חרוטון חרוטון חרוטון !!!
תחזור לפוסטים המצחיקים.... צ’אוווווווווו

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 01:29 8/6/2006:

*צריך

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 10:22 8/6/2006:
כבר אמרתי במסנג’ר שאני לצידך.
(אני לא ניכנסת לאזור הביתה בכלל בכלל)

 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:23 9/6/2006:
תודה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

girlinaboxמשתמש מאומת (האתר שלי) , 10:26 8/6/2006:
היי
וואי קשה לי לדעת מה לומר אחרי פוסט כזה
אני קוראת אצל הרווק
ואכן קראתי את הפוסט המדובר
אבל לא ידעתי את כל העבר שלכם

עוד לא ממש יצא לי לקרוא את הבלוג שלך
אז קשה לי לעמוד על האופי שלך
אבל אני חושבת שכל מי שקורא ומגיב אצל הרווק, הנביא, סברס ושו"ת יודע ומבין את סוג הפוסטים שנכתבים שם
ואתה לא צריך להרגיש רע עם מה שנאמר שם
כי מי שחשוב זה מי שקורא את הבלוג שלך
מי שמכיר אותך דרכו

וזהו



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:25 9/6/2006:
מה עבר קשור למשהו ?!
זה הפוסט היחיד שנגעתי במריבה וזה רק בגלל שנחצו קווים אדומים, פרטים איישים פורסמו .. תארי לך שהייתי עושה עכשיו פוסט עם תמונה של הרווק ? זה נשמע לך הגיוני ?

שיהיה לך סופ"ש נהדר


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

girlinaboxמשתמש מאומת (האתר שלי) , 19:31 9/6/2006:
אתה בהחלט צודק
לעבור לפסים אישיים זה לא בסדר
במיוחד כשאתה לא ממש מעביר את מי שאתה
זה נשמע לי מאוד לא הגיוני ומאוד לא בסדר
שיהיה לך סופ"ש מקסים

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 11:19 8/6/2006:
אני מניחה שהריב הזה מתנהל כבר לא מעט זמן ובכל זאת לא ראיתי שום עדות,יכול להיות שזה כי אני לא ממש בתוך ה’חבורה’ שלכם (אתם בני 20+ ואני רק 16).
בכל אופן,מהפוסט שלך שקראתי אני חייבת להגיד לך כל הכבוד, כל הכבוד שאתה לא מכחיש את עלילות הזיונים שלך. כל מה שאתה עושה או לא עושה זה עניניך בלבד. לפי ראות עיניי אתה צודק בהחלט, זה לא שאתה מזיין את עצמך,יש צד שני ואם היא מסכימה ומודעת לכל ההשלכות שבדבר, פאנן לכם תהנו (:
הרווק (אפשר להבין למה הוא קורא לעצמו ’הרווק’) מתח את הגבולות ואת הקו האדום וירד ברמה והפר חוקים אתיים שלא מפרים. אבל השאלה שלי היא-איך הוא יודע על חיי המין שלך? אתם מכירים מחוץ לישרא-בלוג? ובין אם ספרת לו או לא אין לו שום זכות לפרסם עליך פרטים אישיים שהוא מודע לעובדה שאתה לא רוצה שידעו.
 
בהצלחה בכל הריב הזה (אלא אם כן הוא כבר נגמר ואני פשוט לא יודעת) וסופ"ש מהנה (: 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:28 9/6/2006:
הריב נגמר מצידי :) לפחות בבלוג שלי

אני לא מסתתר מאחורי מסך אנונימיות, הוא מדבר עם הרבה בלוגריות ודוגרי הוא יכל גם לנחש, זה לא ממש משנה.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 22:46 9/6/2006:
כל הכבוד,בוגר מצידך (:
איך הוא יכול לנחש בדיוק ת’דברים הנכונים? קצת מוזר לא? תבדוק את זה..
אנונימיות זה לא דבר רע.. (: לא כולם חייבים להזדהות.
 
לילה טוב (:
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:43 8/6/2006:
אוף
אני לא רוצה להכנס ולהתבשבש בבוץ הזה או אנערף.
אבל יש לך את תמיכתי
ולי יש את הספה
להללהלהלהלהלה
 


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:29 9/6/2006:



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 14:36 8/6/2006:
אממ אוקיי.. קראתי את כל הפוסטים שלך ממתי שפתחת את הבלוג, ונהניתי, משום מה בחרתי שלא להגיב.
אבל הפעם הייתי חייבת...
כל הריב הזה כ"כ מטופש שזה משהו מטורף ששני גברים בגילכם נסחפים בכלל למצב כזה, לריב שכזה.
ומצד שני, איך שהוא פתח את הנושא של הקטינות, ופירסם דברים עליך שלא מעניינו של אפחד לדעת זה היה באמת מוגזם ולא במקום, החיים הפרטיים שלך צריכים להישאר פרטיים אם ככה בחרת, ואם תבחר לזיין בנות 80 או בנות 16 זה לא עניינו של אף אחד..
אני חושבת שאולי חוסר תגובה לנושא הזה ולקטנוניות של הרווק היו גורמות לריב להתפוגג מהר, אבל אני מבינה לגמרי את הסיבות שבגללן כתבת את הפוסט הזה ומניחה שהייתי עושה בדיוק אותו דבר..
בכל אופן, אני מניחה ומקווה שבפוסט הזה יסתיים הסכסוך הקטנוני הזה..

שיהיה בהצלחה, תמשיך להצחיק אותנו, אתה עושה את זה מצויין :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:30 9/6/2006:
אני אמשיך! תודה גדולה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 14:42 8/6/2006:
טוב זה שהרווק הוא גועל נפש- כל מי שמעל גיל 16 בבלוגריה יודע- אבל מה שמדאיג שהרווק הזה הוא לא איזו תופעה חולפת, הוא מייצג זן שלם של גברים ישראךיים שאני ךא הולכת להכנס כאן להכללות גזעניות סוציואקונומיות וכו’- אבל קבוצה מאד גדולה שמזלזלת בנשים חד משמעית.
אני לא מבינה למה אתה מנסה להבין אותו, אני לא מבינה למה הוא כ"כ צמא לאהבה ומנסה למשוך את אהדת המגיבים (עיין למעלה) לכיוון שלו. למה אתה מבזבז את זמנך? לך וחפש לך אהבה אמיתית (אפשר להציע את עצמי?)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

חרוטון (האתר שלי) , 18:15 8/6/2006:
תמיד רציתי לצאת עם בחורה ללא שם !!!
מתי קובעים ? :)
(אם את רצינית יש מייל ואני אשמח לדבר איתך שם)
 
 
למה את חושבת שניסיתי להבין אותו ?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

not such an innocent girl (האתר שלי) , 15:02 8/6/2006:
את האמת כל העניין הזה קצת מצחיק אותי..אוייבים וירטואליים...זה כבר מוגזם....

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:31 9/6/2006:
לצחוק זה טוב, עוזר לעששת


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:18 8/6/2006:
מוזר איך בוויכוח בין2 בלוגרים כל האתר מתערב ויש לך 16 הפניות,16!
 
בכל אופן, הוא יצא טיפש כזה מהוויכוחים בתגובות ,כאילו נסיון נואש "להחזיר" בשנינות אבל הוא סתם מתחמק ממה שמאשימים אותו.
יצא גיי בקיצר.
 
ופעם ראשונה שאני מגיבה וזה, אבל אתה משעשע מאן =)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 15:29 8/6/2006:
את מוכנה להפסיק להשתמש בגיי בתור כינוי גנאי?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 16:52 8/6/2006:
לא נראה לי שזה נאמר ברוע ...
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 17:59 8/6/2006:
הוא יצא טיפש כזה מהוויכוחים בתגובות ,כאילו נסיון נואש "להחזיר" בשנינות אבל הוא סתם מתחמק ממה שמאשימים אותו.
יצא גיי בקיצר.

ז"א לצאת טיפש ולהתחמק ולצאת דפוק זה בקיצור לצאת גיי.
אני מאמין ומקווה שזה לא נאמר מרוע אלא מתוך חוסר ידיעה או חוסר מחשבה או במקרה הגרוע טיפשות. זה לא הופך את זה לבסדר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 18:09 8/6/2006:
קודם כל זו "היא"
 
נכון שזה לא הופך את זה לבסדר, אבל כולנו חוטאים באמירות כאלה: פרסי, זקן, מפגר, ג.יפית, ’איזה ביצים’ (כשנאמר לאישה)..
נדמה לי שכדאי להבין את רוח הדברים מאשר להתווכח על סמנטיות ...
 
מבין את הבעיה שלך עם זה, ואתה לחלוטין צודק. השאלה אם זה לא בזבוז אנרגיה במקרה כזה
 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 18:15 8/6/2006:
הציטוט בהתחלה היה ציטוט מהתגובה.

כולנו? אני לא, אולי אם נפלט לי משהו כזה פעם ב. אני משתדל מאוד שלא יפלט לי.

יש לי הרגשה שאם הומוסקסואל היה קורא את זה הוא לא היה קורא לזה סמנטיקה גם אם הוא מבין את רוח הדברים, ושאם בזכות ההודעות האלה היא לא תשתמש במונח גיי בתור מילת גנאי יותר, או לפחות תשים לב ותהיה מודעת, זה לא היה בזבוז אנרגיה בכלל.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:05 9/6/2006:
צודק
:)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Zvoovמשתמש מאומת (האתר שלי) , 15:23 8/6/2006:
אני ממש לא מבין למה.
חרוטון, אני מבין את עניין הרייטינג.
הייתי כביכול "מחויב" לפרסם פוסט תגובה.
אבל.

זו המתנה הכי גדולה שאתה יכול לתת לרווק.
עוד רייטינג.
הרווק הוא שקוף, ברור שאין לו תכנית גלובלית ללמד את אנשי ישרא על רייטינג, פשוט אחרי כל פליטת פה שהוא מנסה לטאטא מתחת לשטיח ללא הצלחה, הוא מביא שוב את ה"הצדקה" למחדל בצורת שיעור רייטינג.
הוא בן אדם נואש שזקוק לתשומת לב.
אבל למה אתה נכנס לכל העסק? הבנתי שהוא גרר אותך ל-XYZ, אבל בפוסט הזה אתה ירדת לרמה שלו (לרגע) כדי לבוא ולומר שאתה לא ברמה שלו. חבל.
כל עוד תהיה צד במלחמה, המלחמה תמשיך. תזכור.
ועכשיו אתה רק ממשיך את החזית.
מה שעשית בפוסט הזה, ועוד בשימוש בציטוט כל מצדיק מוסרית, כביכול, זה לא "להגיד משהו", או "למחות" כנגד התנהגות הרווק. מה שעשית היה לשחק לידיים שלו.
הרווק תמיד ייצא מטומטם מול קוראים מסויימים בישרא, ותמיד ייצא פופולרי אצל קוראים אחרים. אתה לא צריך להראות את הטימטום שלו לעולם. זה לא מוכיח כלום.
הוא דואג לזה לבד.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

Zvoovמשתמש מאומת (האתר שלי) , 15:29 8/6/2006:
אני לא מבין, אגב, מה יש לך ולדומיך לחפש בבלוג שלו ולהגיב שם בקביעות, כמו שעשית, הוא לא משעשע, ולרוב, משעמם. למה שלא תוביל מהלך הפוך מתגובה? וזו תהיה התשובה הניצחת. ככל שבישרא ימשיכו ללכלך עליו ולהילחם נגדו, תופעת הרווקיזם רק תגדל! אבל אם תנצל את הכוח שיש לך בתור בלוג עם הרבה כניסות והרבה מעריצים (סחתיין), תוכל להוביל מהלך של התעלמות טוטאלית. אל תחשוב על היצרים בך שקוראים לך להשיב מלחמה. תחשוב על התוצאה הרצויה מבחינתך. אתה רוצה להמשיך את ההתנצחות הזו? הרווק ימשיך להפיץ עלייך שמועות שיקריות ואתה תמשיך להצטרך להגיב על זה ולהסביר. בשביל מה?

הדבר היחיד שהרווק מפחד ממנו הוא התעלמות. ירידת הבלוג שלו מרשימת הפופולאריים. חוסר תגובה. שקט.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:11 9/6/2006:
הפוסט שלי קורא להתעלמות טוטאלית וגם הצהרתי שאני לא הולך להמשיך את ההתנצחות
(אתה בטוח שקראת את כל הפוסט ? כמעט לכל הנקודות שלך התייחסתי בפוסט)

תודה בכל זאת התגובות


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:51 9/6/2006:
התכוונתי לומר שבכל זאת - תודה על התגובה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:06 9/6/2006:
לתגובה הזו עניתי בפסקאות הראשונות

יש דברים יותר חשובים מרייטניג, אני לא באמת מאמין שיראבלוג יכול להתקיים אם אנשים יעשו אאוטינג אחד לשני

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 16:58 8/6/2006:
yo man.
GET A FUCKING LIFE
באמת. צא קצת מהבית.
לא להאמין איזו השקעה והשקעה הדדית על עולם וירטואלי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:14 9/6/2006:
אל דאגה, רב הזמן שאני מקדיש לנושא הוא מהעבודה או במקום טלווזיה או משהו לא מרגש אחר

חוץ מזה, נמאס מהמונדיאל



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:44 8/6/2006:
מה אני רואה כל החברי’ה פה.
לא ידעתי שככה זה בביצה, טוב לדעת.
 
חבל שאנשים יורדים לרמה כזאת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:15 9/6/2006:
כן, כולם באו לבקר :)

בהחלט חבל


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^


חרוטון (האתר שלי) , 19:30 8/6/2006:
לא הבנתי ...
שלח לינק ישיר, שלחת אותי אותי לעמוד מלא פוסטים, עם איזה פרודייה על הרווק או משהו , לא ממש הבנתי
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 20:14 8/6/2006:
אני מאמינה לך. כלומר, אני עכשיו הולכת לראות על מה הייתה על המהומה, אבל מה שכתבת פה הוא ענייני ואנושי. ואני אוהבת אנשים ענייניים ואנושיים שלא מיישבים סכסוכים ע"י פעולות דביליות (ע"ע - אאוטינג). זה לא פעם ראשונה שזה קורה, וזה מרגיז אותי כל פעם מחדש.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:16 9/6/2006:
אין הרבה מה לראות

אני דווקא לא מכיר יותר מידי אאוטיניגים שעשו כאן ...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:34 8/6/2006:
וואו. טקסט ארוך וטעון וקצת קשה לי להגיב בגלל כאב ראש כבר.
יש לך את תמיכתי המלאה והסכמתי עם כל מה שאמרת. הרווק אידיוט והוכיח זאת רבות.חוץ משיקוץ אחד, כל הבלוגרים שאיכשהו יצא לי לדבר איתם על הרווק הסכימו איתי שהוא אידיוט ורב עם אנשים כמו ילד קטן וכבר לא מעניין אף אחד. הוא כתב לי דברי נאצה בתגובות כולל לקרוא לי "שרמוטה" , ועוד הוסיף ואיים לפתוח בלוג נוסף כדי לזיין אותי ולספר לכל ישרא (בדיוק כמו שאמרת)... עצוב לי לשמוע שהוא הצליח לפגוע בך.
חיבוק (ואפילו "חיבוק ציצים" - כינוי ששמעתי שהמצאת בהפגנה בכיכר רבין ואימצתי)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:17 9/6/2006:
זה בסדר :) האושר שלי רחוק מלהפגע בגלל וירטואליה קלה, אני תמיד יכול לסגור את הבלוג אם משהו כאן באמת יפגע בי


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Abandoned Girlמשתמש מאומת (האתר שלי) , 21:42 9/6/2006:
 חסר לך

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:43 9/6/2006:
אין לי שום כוונה נכון לעכשיו, אבל הבלוג פחות חשוב לי מעצמי


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

יעלי , 01:21 9/6/2006:
חרוטון, אני איתך. מה שהוא עשה זה גועל נפש, וזו אכן הפרה של איזשהו קוד אתי בלתי רשום בין בלוגרים, ואם לומר את האמת, בניגוד להרבה אנשים כאן שחושבים שהדבר ה"נכון" וה"חכם" מצידך היה פשוט להתעלם, אני דוקא לא סבורה כך. אני חושבת שיש פעמים שדוקא כן צריך לקום ולומר משהו, להביע דיעה נחרצת ובלתי מתפשרת שמעשים כאלה לא יתקבלו בהבנה בשום אופן. התעלמות היתה מאפשרת לעניין להישכח, אבל השאלה הנשאלת היא האם צריך לשתוק נוכח כזה דבר? האם צריך לאפשר לו לצאת ממצב כזה, בלי למתוח שום ביקורת? אני(אישית) לא סבורה ככה, ולכן טוב שפרסמת את הפוסט. עוד דבר שיש לי לומר, וזו אולי הערה "אסטרטגית", אני לא חושבת שהיית בכלל צריך להכניס לפוסט הזה שום מידע לגבי קטינה/קטינות שכן או לא היית איתן. מדוע אני סבורה כך? מהסיבה הפשוטה שזה לא רלוונטי (מדובר בעסק הפרטי שלך, ואין שום סיבה שבגלל הבריונות הוירטואלית שלו אתה תאלץ לדסקס על פרטים אישיים מתוך כורח נסיבות) , ואפשר לומר (לפחות ממה שראיתי בחלק מהתגובות) שזה גם מסיט את הדיון מהנושא החשוב שהעלת בו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

Zvoovמשתמש מאומת (האתר שלי) , 11:34 9/6/2006:
זה יפה מאוד מה שאת אומרת, לקום, להגיד משהו, לא לשתוק נוכח הדבר הזה, להביע דיעה נחרצת וכו’...
אבל יש הבדל גדול בין להביע דיעה לבין "להחזיר" לרווק בחשיפת פרטים נכונים או לא על תפקודו המיני. זה יורד בדיוק לאותה רמה, ובעצם לא מוחה אלא מצטרף לאותו זרם.
אני אמנם תומך בחרוטון, אבל איך אף אחד אחר פה לא שם לב שחרוטון לא היסס להפר גם הוא כל קוד אתי קיים בפירסומו חלק מהמידע על הרווק בפוסט הזה? האם מפני שהרווק שבר את הקוד נוצרה לגיטימציה לעשות זאת? איזה היגיון אתי יש כאן? חבל שזה מוריד מהעוקץ של הפוסט הזה. אם זה היה עוסק בעובדות המקרה הזה בלבד זה היה מספיק.
אז זה לא רק העניין האתי. בנוסף נוצר פה ויכוח מאצ’ואיסטי של "מי יותר גבר" ו"למי יש יותר גדול"?
תפסיקו להסוות את זה תחת צידוק מוסרי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:52 9/6/2006:
אני לא יכול לחלוק עליך ועל דברים שאמרת - אולי להסביר:

כן, ירדתי לרמתו העלובה והראיתי כמה עלוב אתה כשאתה מפר את הכללים (לא בדיוק הפרתי, רק שיחקתי בתוך מסגרת הכללים החדשה שהוא יצר, עשיתי זאת טוב ממנו והשפלתי אותו, במסגרת זה שילמתי את המחיר של לצאת עלוב ודביל כמוהו. (ולכן גם הפסדתי ברמה האישית) )

יכולתי לחיות נפלא ללא זה, תהיה בטוח, אגו בכל מה שנוגע לפוליטיקה, ויכוחים, בלוגים וכו’ לא חסר לי.

אבל, הבאתי כאן נקודות למחשבה והעליתי את נושא המוסר, פוסט שכל עניינו מוסר לא היה צובר את הרייטניג שהפוסט הזה צבר. ניצלתי ויצרתי ספין נוסף כדי להגדיל את החשיפה והאהדה.

לא הייתי עושה את זה אחרת אם הייתי חוזר בזמן ללפני הפוסט



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Zvoovמשתמש מאומת (האתר שלי) , 01:18 10/6/2006:
כן, זה נכון שהצהרת על כך שאתה מפסיק את ההתכתשות הזו כאן ועכשיו ועל כך ח"ח. כמו כן, באמת קראת לקוראים להתעלמות מהרווק, פשוט העלת את הנקודה כדרך אגב, במהלך הדברים, ולא כמטרה רשמית של הפוסט, מה שלדעתי היה תורם יותר, לא רק כנגדו, אלא למען חופש במרחב הבלוגיסטי כאן. ודבר אחרון באמת, אתה אומר "מסגרת הכללים החדשה שהוא יצר" ואני שואל למה מישהו אחר מכתיב לך את הקודים המוסריים לפיהם אתה פועל? וזאת לא באמת שאלה שעליה אני מצפה לתגובה, אבל לדעתי תשובה ניצחת ללא האלמנט הנוסף הזה, אמנם עטור הרייטינג, אך חסר העכבות, היה משפיע יותר על אנשים בעלי חוש חשיבה מינימלי. ואלה בכל מקרה הקהל שאתה פונה אליו, לא?
 
לסיכום, אומר שאני יותר מבין עכשיו מה עבר/עובר עלייך ומה גרם לך לפעול בצורה שבה פעלת. אני מאחל לך שהאגו לא ישתלט עלייך ובאמת תעמוד במילתך בעניין ההימנעות מעימותים כאלה, כי זה באמת מסית את תשומת הלב מהעניין העיקרי כאן בישרא. יישר כוח על שלא שתקת. אני מצטרף לעצומה בלתי כתובה להתעלמות מהבלוג של הרווק, וזו חתימתי.
 
יום טוב חרוטון.
יום טוב לכולם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:52 9/6/2006:
את צודקת, זה אכן הסיט. אבל רציתי להתייחס לכל הנקודות שהמקרה יצר

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

~Dragon's-Flamez~משתמש מאומת (האתר שלי) , 03:18 9/6/2006:
המ...יודע מה אני חושבת?עם כל טעם הכנות?שקודם כל חשוב להיות אמיתי ולהרגיש טוב עם עצמך ואז עם אחרים.
כל עוד אתה אתה ולא מדמה להיות אחר הכל סבבע.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 22:52 9/6/2006:
תודה, לא הכי קשור לפוסט אבל תודה :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

לורנהמשתמש מאומת (האתר שלי) , 10:23 9/6/2006:
לא שמתי לב למריבה במלואה, כי איני נוהגת לקרוא בבלוגים האלו הרבה.
אך אגיב כאן וגם אצל הרווק הגבתי- חבל שאתם מוצאים את הזמן לריב עד קללות וקרבות השפלה קטנים במקום להתפנות לכשרון הכתיבה שלכם, שעושה טוב לכל קוראיכם הנאמנים(לא סתם אתם נמצאים ברשימת הבלוגים המובילים).
בכל זאת העובדה שממשיכים לדון בזה ולעקוץ בלוגר אחד את השני בתגובות ובשת’’פ של בלוגרים אחרים כבר נשמע לי מגוחך. הביצה שדיברתם עליה חבר’ה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

לורנהמשתמש מאומת (האתר שלי) , 10:54 9/6/2006:
אגב, מהיכן הסמכות לשפוט את התנהוגותו של הרווק או הוא את שלך ואת סגנון כתיבתכם? הוא מזיין בלוגריות וכותב על כך, אתה דבק בהומור. ואתם לבד בזה, למה צריכות להיווצר קבוצות או דיונים שטחיים(לדוגמא הרווק ואל באנדי הזה למעלה), העובדה של כל ישרא הפך לחבר מושבעים או סניגורים למיניהם משכיח את מהות הוויכוח. טבעי שיווצר וויכוח ולא משנה מהוא הנושא, אך טפשי שתירקם על זה מלחמה ווירטואלית(לא מצאתי מילה אחרת) שכזו. וכמובן השאלה שמתעוררת בעקבות: עד כמה מגיע לשניכם ולשאר הבלוגרים השותפים את הפרסום הזה שקיבלתם על התנהגות והתנהלות מצחינה שכזו. אהבתי את הפוסט יקירי, הוא צודק ונכון להיעשות, מלבד הסתה מעטה נגדו(תקן אותי אם אני טועה). יהיה נחמד לדעת שבלוגרים נאהבים כמוכם לא יירדו לרמת שפיטה והשוואות באיכויות הכתיבה וההתנהלות- זוהי דרכו של כל אחד.מקווה שהסכסוך (שהפך ל-) מגוחך זה ייגמר במהרה ועם הסקנת מסקנות נכונות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:01 9/6/2006:
הוא רחוק מלהיות נאהב, אם הוא לא היה מוחק תגובות הייתי שולח אותך לקרוא .. הקוראים שלו מגיעים אליו מאותה סיבה שמסתכלים על חתול דרוס בכביש, זה מגעיל, לא רוצים לראות - אבל יש צורך פסיכולוגי להסתכל

מעבר לזה, את מתעלמת מזה שהוא מעולם רצה ליצור ויכוח, הוא רק רצה להדגים מלחמת רייטניג, אני הסתטי את הדיון למקום של מוסר והתנגות הגיונית

לגבי "ההסתה" וההתנהגות המצחינה מצידי, אני אעתיק את התגובה שלי מלמעלה קצת:

ירדתי לרמתו העלובה של הרווק והראיתי כמה עלוב אתה כשאתה מפר את הכללים (לא בדיוק הפרתי, רק שיחקתי בתוך מסגרת הכללים החדשה שהוא יצר, עשיתי זאת טוב ממנו והשפלתי אותו, במסגרת זה שילמתי את המחיר של לצאת עלוב ודביל כמוהו. (ולכן גם הפסדתי ברמה האישית) )

יכולתי לחיות נפלא ללא זה, אגו בכל מה שנוגע לפוליטיקה, ויכוחים, בלוגים וכו’ לא חסר לי.

אבל, הבאתי כאן נקודות למחשבה והעליתי את נושא המוסר, פוסט שכל עניינו מוסר לא היה צובר את הרייטניג שהפוסט הזה צבר. ניצלתי ויצרתי ספין נוסף כדי להגדיל את החשיפה והאהדה.

לא הייתי עושה את זה אחרת אם הייתי חוזר בזמן ללפני הפוסט


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

לורנהמשתמש מאומת (האתר שלי) , 17:08 11/6/2006:
וודאי, צודק ולא סתם אמרתי שהעלית כאן נקודה ומצויינת.
 
אבל אני שוב אומרת, חבל שהגיע המצב לכך שנשכחה תכלית הויכוח והעקרון לא הפך ליהות לחשוב כלל. אלא רק מלחמת כוחות.
 
 
ואם הוא נאהב או לא נאהב. אסכים איתך ברמה מסויימת בקשר לחתול הדרוס. אבל עדיין מי אנו הבודדוים שנשפוט, לך תדע איך מסתכלים עליך חלק מהקוראים.(ואין כאן רמיזה חלילה =]]).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:29 9/6/2006:
אני לא חושבת שיש דבר יותר דוחה מאדם שמנסה לנצל את הכח שלו לרעה כנגד אחרים ולהסתכסך.
רייטינג זול זה דבר מאוד מסריח במיוחד כשזה בא על חשבונך.
חבל שיש כאלו שמוכנים לרדת לרמות שפלות כל כך בשם "הפופולאריות".
אני מאחלת לך ולכולנו ימים טובים יותר.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:03 9/6/2006:
אני בטוח שימים טובים יותר בדרך :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 11:39 9/6/2006:
חרוטון ידידי,
אני לא מנוי פה בעיקר כי יש לי הפרעת ריכוז שמונעת ממני לקרוא פוסטים ארוכים דוגמת זה שעכשיו לקח לי רבע שעה לקרוא.
 
מה אני אגיד לך,
אני תמיד סלדתי מה"ביצה", והשפעותיה על הנוכחים פה. אני מבין כשאתה אומר שאתה לא יכול להתעלם ולא לקחת את זה ללב אבל זה עדיין עצוב לי לראות את זה. אני את הרווק לא קורא כי בעיניי הוא שטחי ומשעמם. לגביי תוכן המריבה הנוכחית - חבל. זה מה שיש לי להגיד. חבל שנגררתם לזה, כי עכשיו לא תראו את הסוף של זה.
 
שבת שלום, לוטקה הדיסלקט.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:09 9/6/2006:
לוטקה היקר ,
אי היותך מנוי פה נוגעת לליבי, דווקא למעט פוסט זה טרחתי לקצר את פוסטיי וכו’
אני חוזר לשפה נורמלית כי קשה לי ככה

הפוסט לא נכתב כדי "להחזיר" לרווק
הפוסט נכתב כי נעשה כאן אווטינג, החוק הכי בסיסי שבלעדיו ישרא יהיה מקום שיהיו בו רק בלוגרים שכולם יודעים מי הם ואיך הם נראים ..

יכולתי באותה מידה לעשות פוסט עם תמונות לא מחמיאות של הרווק, וויתרתי על התענוג השפל

(אין צורך להתנצל שאתה לא מנוי !! אם זה גורם לך להרגיש יותר טוב גם אני לא מנוי שלך ולי אפילו אין תירוץ טוב, למעשה אני אשתדל לבוא לקרוא לעיתים יותר קרובות ולגייס לעצמי תירוץ יותר איכותי)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 11:19 11/6/2006:
אני לא נוקט עמדה כדי לא להתלכלך בבוץ, וגם כי לא קראתי מספיק לא פה ולא אצל הרווק.
 
אני נגד אאוטינג מכל סוג שהוא ולכן עניין אותי במיוחד הפוסט הזה ושלל התגובות שהוא קיבל.
 
תרוצים יש רק ברבנות!!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 11:21 11/6/2006:
גם רבנים יש רק ברבנות !
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 11:23 11/6/2006:

רבנים זה סוג של דג? (וגם אותם אוכלים?!?)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:31 9/6/2006:
מה אני יכולה להגיד?
אתה צודק. ב100%.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:13 9/6/2006:
זה גם חשוב להגיד :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:44 9/6/2006:
אחרון מגיב המון (תגובה 600)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:13 9/6/2006:
טמבל :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:02 10/6/2006:

אתה עוד פה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Heibi (האתר שלי) , 15:43 9/6/2006:
אומנם לא קראתי את הפוסט המדובר של הרווק (באופן כללי, אני לא קוראת אצל הרווק).. רק רציתי לומר שהפוסט שלך ריגש אותי
יש אצלי געגועים לימים שישרא היה ביצה, אבל ביצה קטנה.. בלי לכלוכים.. בלי אנשים שמכירים אנשים וחושפים עליהם פרטים..
שהיה אפשר לכתוב בשקט.. (אני אוהבת את הבלוג שלי, אני חושבת שזו אחת הסיבות שאני אוהבת את הבלוג שלי קטן ושקט ולא מפורסם..)
אל תיתן למילים של אנשים אחרים לפגוע, כל כך הרבה שטויות מוקלדות על כל כך הרבה מקלדות, מי שתרצה להכיר אותך באמת לא תתרשם מפוסטים שמישהו כתב, אלא תחפש את האדם האמיתי ובנתיים תמשיך לכתוב בשביל להצחיק, בשביל לעשות לעצמך טוב...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:15 9/6/2006:
ברור, הסברתי כבר הבפוסט למה הוא נכתב

תודה, כיף שהגבת


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אישה. , 16:52 9/6/2006:
אמנם איני מתרגשת בקלות, אבל הפוסט הזה סחט ממני שמץ התרגשות.

הרווק ודומיו הינם אווילים נורמלים לחלוטין. לצערי ולצערו כנראה הוא אינו היחיד מבין הכסילים שמתגוננים כשמותקפים על ידי אלו שהם בעצמם תקפו.

אני לא מופתעת ולא קונה שום תגובה שלו, שום מילה שלו. אני אפילו בספק מאוד גדול אם רוב הבלוג מציאותי. הוא יכול להגיב "יפה", בנעימות, או לחילופין בהתגוננות שמובעת בסוג של ניסיון להרגה ("בצחוק אחי..."),
אבל כולם שמים לב לפרצוף האמיתי שלו, ומי שלא, הוא העיוור שבאדם.

יצא לי להגיע לבלוג שלו דיי בטעות (לינק, כשלא ידעתי על י מדובר), קראתי קצת, נגעלתי מהכתיבה עצמה ומהסנוביות חסרת הסיבה. כמובן שלא הגבתי לו, לא מצאתי את מקומי בין מאות האווילים שמוחאים לו כפיים כל עוד -הם- לא הנתקפים.

הוא פשוט מעורר רחמים. פתטי במידת מה.
ואני לא מוצאת לנכון להרחיב את הדיבור על הכלום הזה, ועל כל דומיו.

שיהיה יום טוב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:17 9/6/2006:
התגובה שלך כלכ מושקעת שקצת לא נעים לי שכל מה שיש לי להגיד זה ’תודה’

לצערי הייתי בין מאות האוולים שמחאו לו כפיים, האמת שפעם גם הוא היה יותר מתעסק בכתיבה מאשר בבלאגאן


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

עמית מעוזמשתמש מאומת (האתר שלי) , 17:07 9/6/2006:
טוב, השתכנעתי שמגיעה לך תגובה אמיתית לפוסט הזה, שבאמת תתייחס לפוסט הזה.
אז הנה

אתה obviously בנאדם עם עומק. בכל זאת, כתבת פוסט לא קטן, מעין פוסט תגובה, וסקרת את הנושא מכל הכיוונים, לא פספסת הרבה דברים.
אפשר גם לראות את זה בפוסטים של הנימפומנית ושל צ’ר (הפוסטמה, אני מחוייב לכתוב), הן מאוד מעריכות אותך בתור בנאדם.
אתה גם מנסה לעשות הפרדה בין הפוסטים שלך לבין החיים האמיתיים שלך. הפרדה שעובדת אולי בראש שלך, אבל רק שם.
כי בכל זאת.
אם השקעת זמן רב בפוסט אחד, זה מקיש על ההשקעה שלך בבלוג שלך, על החשיבות שלו, על החלק שלו בחייך.
אם אתה נפגש עם בלוגריות, הבלוג שלך משפיע על החיים שלך באופן הכי ישיר שיכול להיות.
גם אם אתה נפגש עם בלוגרית ויוצר איתה "בועה" שלא קשורה לחיים שלך.
החיים הם לא מספר בועות נפרדות.
הבועות פוגשות ופוגעות אחת בשניה.
אתה לא תדע מה אותנטי ומה לא.
נגמרים לי התווים, ואני לא מתכוון לכתוב לך כרגע יותר מאלף מהם.
אז נעבור לפיסקה על הסקס של הרווק.
מה אכפת לך? למה להגיב כמו ילד? "הוא אמר לי שאני מזיין קטינות אז אני אומר שהוא לא יודע לזיין"
חלא

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:25 9/6/2006:
ה"פוסטמה" היה הכי מיותר שיש

ישראבלוג ללא ספק השפיע על החיים שלי ובהחלט נתתי לו מקום די חשוב בחיים, זה החיית מחמד הנוכחית שלי ואני אוהב אותה.
לכן גם חשוב לי האתיקה בתוך המקום, אל תדאג לבועות שלי, הבלוגרים שפגשתי ואהבתי במיוחד לא חלק משום בועה נפרדת, הם חלק מהחיים שלי ומכירים את החברים הרגילים שלי ואני גם אזמין אותם לאירועים לא בלוגסיטיים
הנסיון שלי להפריד בין הבלוג לחיים הוא זכותי, וכשאכשל זו תהיה אשמתי, לא אשמת מישהו אחר שיתחיל לספר עליי

לגבי פסקת הסקס עם הרווק:
ירדתי לרמתו העלובה והראיתי כמה עלוב אתה כשאתה מפר את הכללים (לא בדיוק הפרתי, רק שיחקתי בתוך מסגרת הכללים החדשה שהוא יצר, עשיתי זאת טוב ממנו והשפלתי אותו, במסגרת זה שילמתי את המחיר של לצאת עלוב ודביל כמוהו. (ולכן גם הפסדתי ברמה האישית) )

יכולתי לחיות נפלא ללא זה, תהיה בטוח, אגו בכל מה שנוגע לפוליטיקה, ויכוחים, בלוגים וכו’ לא חסר לי.

אבל, הבאתי כאן נקודות למחשבה והעליתי את נושא המוסר, פוסט שכל עניינו מוסר לא היה צובר את הרייטניג שהפוסט הזה צבר. ניצלתי ויצרתי ספין נוסף כדי להגדיל את החשיפה והאהדה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

עמית מעוזמשתמש מאומת (האתר שלי) , 05:19 10/6/2006:
מצד אחד האתיקה והמוסר חשובים לך, מצד שני ביקשת לא להגיב בסוגיית הקטינות.
לגבי הבועות, אני לא בא להזהיר אותך או משהו כזה, אני בטוח שאתה מודע.
רק תבין שזה לא עניין של "מישהו יספר עליי".
כל עוד אתה מודע למעשייך ולהשלכות שלהם, אין סיבה שתיכשל.

לגבי הפיסקה על הרווק, אין שום סיבה שתצא מופסד.
לדעתי לא היית צריך לכתוב עליו.
לא קראתי מה הוא כתב עליך, אבל אין סיבה להמשיך במעגל הזה.
אנשים באים לקרוא פה עליך, ולא על אחרים.
תכתוב בשקט.
אני אחזור ואקרא פוסטים אחרים שלך, שתכתוב מתוך ה"שקט" הזה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

יעל , 20:23 9/6/2006:
רק משפט אחד בנוגע לקטינות - חלק מתהליך גיבוש הזהות העצמית שלהן יכול להיות גם קשור בבחורים מבוגרים, וזאת לא פגיעה בהן בשום דרך. גם להן יש פה, ומי שלא רוצה יכולה להגיד לא.

וואו, לא ידעתי שיש קליקה בישראבלוג :] מוזר...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:26 9/6/2006:
בכל מקום יש קליקות, לא ?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:53 9/6/2006:
אני מרגיש קצת מעאפן כשאני רואה שכל ישרא ואחותם כבר הגיבו ואני לא אבל אעשה את המיטב למרות זאת.
לא יוצא לי לקרוא אותך הרבה, לרב אני מתוודע אליך רק בתגובות ואתה בהחלט בחור משעשע.
לא אהבתי את ה"אאוטינג" שהרווק ביצע אבל אני בהחלט מרגיש שיש פה קצת רגישות יתר. הוא לפעמים מתנהג כמו ילד קטן (ומשעשע) וכותב פוסטים נמוכים, אבל אם לא היית מתייחס לכך ההד השלילי שספגת היה יוצא הרבה יותר נמוך.
אני לא חושב שהוא ביריון ופה ככה"נ הגזמת, אני לא חושב שישרא מהווה ביצה ואני מאד אשמח אם זה לא יגיע לכך (ולכן אני לא אוהב מריבות בישרא) אבל אני בהחלט לא אהבתי את האאוטינג ההוא והעברתי לו מסר בנדון. אמשיך לקרוא אותו כי הוא משעשע ואני מציע שתיקח את החיים טיפה יותר בקלילות כי חבל סתם להיפגע...
בכל מקרה, מקווה שלא נגרם לך נזק מאאוטינג...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:34 9/6/2006:
לא נגרם לי נזק מהאאוטינג, ממש לא
אם לא הייתי מתייחס הוא היה אולי יוצא הרבה יותר נמוך אבל עדייין מעשה ה"אאוטינג" לא מקבל את מרכז הבמה, רק שפלותו. את שוכח כמה חושב זה כאן שכל אחד לא יחשוף פרטים מהחיים של אחר

שאתה תגיד לי לקחת את החיים בקלילות זה קצת מוזר, אתה לא מכיר אותי, אני לוקח הרב בקלילות, הפוסט הזה מנומק מכל הבחינות, אתה רשאי לשמור על דיעה שונה משלי
ואתה גם תמשיך לספוג את את היחס שלו אליך בתגובות, כדאי שתשים לב איך דברים נראים לפעמים.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 05:15 10/6/2006:
אין לי בעיה עם יחסו כלפי, הוא נחמד אלי.
ואני בהחלט מבין את דרישתך המוצדקת לשמור על פרטיותך. הוא טעה פה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם (האתר שלי) , 23:45 9/6/2006:
אשרי המאמין, אשכרה כמו מכות בין שני ילדי בני 4 בארגז החול הוירטואלי שלהם. אם זה לא היה מצחיק כל כך, זה היה פתטי.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 00:12 10/6/2006:
אם צחקת גם טוב, שמחתי לעזור

ויש לי הרגשה שקראת מעט מאוד מהפוסט


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

בלוגרית מתפוז , 02:21 10/6/2006:
שלום
לדעתי כל הדיאלוג הזה שאתם מנהלים על דפי האינטרנט הוא עלוב.
כל אחד כותב כמה בנות זיין, בנות כמה ואיפה.
זה מה שיש לכם לכתוב? על הזיונים שלכם?
אויש, זה כ"כ עלוב ולא משנה בכלל שהוא התחיל (או שכן?) כך או כך, למישהי מהצד כמוני זה פשוט נראה מכוער.
כנראה שבאמת נגמר לו על מה לכתוב.
אני מבינה את הצורך שלך להחזיר לו, אולי גם אני הייתי נוהגת כמוך אבל כל הטררם הזה פשוט נראה רע ורק מחזק אצלי את הבחירה שעשיתי כשפתחתי בלוג בתפוז ולא בישרא.
בתפוז שקט ונעים, נכון - אין 700 תגובות אבל יש מגיבים נעימים, אוירה כיפית.
מה זה פה? באמת ביצה.
אתה יודע כמה פעמים אני ניתקלת בכותרת של בלוג חדש ששמה: "ברחתי מישראבלוג לתפוז"? המון פעמים
וכנראה שבאמת יש לזה סיבה.
אאוטינג זה באמת הפרה בוטה של הכללים האתים. ביזיון, איך הוא מסתכל על עצמו במראה?
לא פחות ביזיוני לדעתי זה לזיין ילדה בת 17 (אתה הגדרת אותה כאישה, אפילו בחורה היא לא.. בוא ניתפשר על נערה)
אבל אלו באמת באמת החיים האישיים שלך ומה שמרגיש לך נכון, ונכון שזו לא עבירה על החוק אז באמת.. שיהיה לך בכיף.
זהו.
אני שמחה שאני בתפוז.
כל ט

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

חרוטון (האתר שלי) , 11:57 11/6/2006:
למעשה זה לא מה שיש לי לכתוב ומעולם לא כתבתי את זה, את מוזמנת לעיין אחרוה, הייתי צריך לעצור ולהתעסק בדברים כאלה בגלל מישהו אחר.
בתפוז דברים לא ייראו אחרת כשהרייטניג יעלה, הפלטפורמה עליה נכתבים הבלוגים זה לא מה שמכתיב את האווירה שנוצרת, אני מכיר לא מעט סיפורים מכוערים מתפוז.
 
האנשים שבורחים מישרא לתפוס פשוט מחליפים את הביצה את הביצה שהם שוחים בה לביצה יותר צעירה ופחות מזוהמת (בנתיים). הרעיון הוא לנסות לנקות את הביצה ולא לברוח ממנה.
 
על עניין הקטינות אני אשמח לדון במקום אחר, זה לא נושא הפוסט, הסברתי את עמדותיי ואני אשמח להגן עליהן, אני אדם קשוב ואם תעלי טיעונים משכנעים יש סיכוי טוב מאוד שאשתכנע
 
 
נ.ב.
סגנון התגובה שלך ממש תוקפני וחבל
 
נ.ב.ב.
מה עם לינק לבלוג שלך ?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

איתי() , 16:48 11/6/2006:
שאלה, בשוליים של השוליים של התגובות לפוסט שלך (וסליחה שאני לא מתייחס למה שכתבת. פשוט נראה לי שכבר כתבת הכל - כולל ביקורת עצמית נוקבת, שזה דבר יפה מאד בעיני - בפוסט שלך):
אולי אתה יודע למה מונה הכניסות בתפוז כל כך גבוה? הרי ברור שאין להם רייטינג יותר גבוה מישרא, ועדיין אנשים שם מקבלים מספר כניסות מאד גדול.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 17:25 11/6/2006:
האמת שאני לא בטוח... אני לא מתמצא מספיק, אולי כן יש להם רינטינג יותר גבוה... או פושט רייטניג ביחס לכמות בלוגים ... לא יודע


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

איתי() , 17:52 11/6/2006:
טוב, ממילא פתחתי את הדיון כדי להסתיר את קנאתי הלוהטת בך על שעשית את "האישה" בת ה-17 ההיא. שא צרור ברכות!
הכרתי פעם גבר שלא אהב נמשך לקטינות. לדעתי זאת ממש סטיה!  ואגב, התנהלותו המינית של אותו בחור הוכיחה שהוא סוטה גמור.
הבעיה היחידה עם בנות 17 שהן כבר קצת מעבר לשיא ליבלובן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 16:18 13/6/2006:
ומה הבעיה שלך עם בנות 17? לפחות לרובן יש יותר מבגרות ממה שיש לך ואני משערת שאת בת 20+?
כי את מתיימרת להיות כלכך חכמה וצודקת כשאת לא.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:02 10/6/2006:
טוב
חקרתי קצת
ובאמת שלא חסר שמועות בביצה
ואני באמת לא רוצה לשקוע בה יותר
אני מעדיף לעשות דברים שונים לגמרי עכשיו
אבל...
וזה אבל קטן, כן
תעזוב את זה
כל פוסט על הרווק הוא ביזבוז ביטים יקרים
אז גם עלי הוא כתב שטויות
נו אז? למה לקחת אותו ברצינות בכלל?
 
בוא נודה בזה
שאילו הרווק היה יודע את האמת הוא היה הופך ירוק, סוגר את הבלוג ובורח לפרו לגדל לאמות.
 
נ.ב
אתה מנסה לעבור את התגובות שלי במשטחה הא?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

חרוטון (האתר שלי) , 11:58 11/6/2006:
תודה על התגובה, אל תחשוב שאני מזלזל או משהו, אני שמח שהבעת את דעתך, את דעתי אתה יכול לקרוא בתוכן הפוסט...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:13 11/6/2006:
אכן
ראיתי את דעתך
ואני ראיתי עוד כמה בלוגים עם פוסטים דומים
משום מה הועלתה בקשה למצוא איזו מישהי שהיה לה לא טוב עם הרווק ושהיא תפרסם זאת
 
כעת לתהייה שלי
יש מישהי שהיה לה כן טוב עם הרווק?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 12:18 11/6/2006:
איפה ראית את הבקשה ?
 
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=74996&blogcode=4131033

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:25 11/6/2006:
כמודמני אצל אל באנדי
קראיתי את הרווק בעברי
לא מספיק מה שהוא כותב כדי להבין שהוא גרוע בתחום?
 
וצ’ר גם חביבה
היא עשתה כמה טעויות בעברה
כבר הרבצתי לה על כך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:06 11/6/2006:
שמע ידידי אתה מתחיל להתלכלך יותר מידי

שאני לא אוציא פוסט עם השמועות עליך שאתה שולח ידיים וספק מטריד מינית על בחורה ועוד אחר כך מתרץ את זה בכך שאתה "אוהב לגעת"...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:42 11/6/2006:
חחחחח
שאני אבין
אתה מאיים עלי בפוסט?
אהיה עדין איתך
כי כנראה אתה יותר טיפש ממש שאתה מציג את עצמך
 
אל תאיים על יונה ביין.
 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^


חרוטון (האתר שלי) , 14:25 11/6/2006:
שולת
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:16 11/6/2006:
ליאור נגד מריבות, אבל היא תגיב כי היא מתה עלייך.
אני לא זוכרת אם אמרתי את זה לך או לאריק, אבל בכל "הביצה" הזו, יש 3-4 בלוגרים שאני אוהבת, אתה אחד מהם.
 
בכל אופן, מריבות זה עניין טיפשי. שנאת חינם זה עניין טיפשי.
במיוחד בגלל ששניכם וירטואלים זה כלפי זה שבכלל לא מכירים זה את זה.
 
אני מסכימה איתך מאוד לגבי כל מה שאמרת על קטינות. באמת.
אנשים נותנים קצת יותר מדי ייחוס לעניין הגיל, הם שוכחים שילדה בת 16, היא לא ילדה בת 4.
אתה יודע מה הצחיק אותי? בדקתי לא מזמן (כעניין של סקרנות), מדוע לקטינים מתחת לגיל 18 אסור לראות סרטי פורנו וכו’.
ענו לי שזה בגלל שאנשים בגיל הזה עוד לא יודעים לפרש טוב את כל מה שהם רואים, הם למשל חושבים שאורגזמה כל כך טובה והיא מרקיעה את האדמה תחתם, מה שלא נכון במציאות (לטענתם בלבד) ויגרום לבלבול אצל הצעירים ולהבנה בלתי נכונה של המציאות.
את הסרט פורנו הראשון ראיתי בגיל 12 אני חושבת. המציאות נראית לי בסדר גמור,סקס מעולם לא גרם לי לטרגדיות כלשהן או טראומות עתידיות.
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:17 11/6/2006:
אם אתה שואל אותי, צריך להגביל את הגיל רק בגלל שילדות בנות 16 לא תמיד עובדות, אז אין להן כסף לקנות קונדומים, ותינוקות זה באמת בעייה רצינית:)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 16:20 11/6/2006:
למה גוף שלישי ?

מריבות זה עניין טיפשי, אבל אאוטינג זה עניין בעייתי... חשבתי שדווקא תתייחסי לזה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 02:53 12/6/2006:
תקשיב, אם הייתי נגד אאוטינג, איך הייתי יכולה להיות חשפנית?
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חרוטון (האתר שלי) , 10:55 12/6/2006:
אבל את לא הולכת להיות חשפנית באמת!!
אפילו תמונות עירום שלך אין להשיג !

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:35 12/6/2006:
חחח החוצפן דורש אה?
קיבלת מספיק דארלינג.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:45 11/6/2006:
חרוטון זה אתה שזיינת את הרמיוני?!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה


 (האתר שלי) , 23:15 12/6/2006:
איך כל פעם כשמדברים על סקס ועל הרווק באותה נשימה, הכל מקבל תחושה של גועל?
הבנאדם דביל, אני באמת לא מצליחה להבין איך יש לו כזו פופולריות. זה רק מראה כמה אנחנו טיפשים (כן, כולל אותי, ש"זכיתי" להיכנס ל"דיון" עם הדביל, ורק אחרי בזבוז של דיי הרבה אנרגיות הבנתי מול מי אני עומדת).
 
ובלי לפתוח את הדיון מחדש- מסכימה איתך. יש ילדות בנות 30, ונשים בנות 17.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:34 13/6/2006:
 
וואו.
 
פתאום מרגיש לי נורא נחמד וטוב עם הבלוג הצנום והאינטימי שלי
 
(אני לא מכירה את הרווק ומעולם לא קראתי אצלו - לאחר הקריאה כאן גם לא מתכוונת - אבל אם כמות כזו של אנשים מוקיעה בלוגר שנחשב פופולרי כל כך - אני לא בטוחה שאני רוצה להיות בלוגרית פופולרית...)
 
*רצה להתחבא* 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 07:57 14/7/2012:
vDqjKL Im obliged for the article post.Really thank you! Really Cool.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 14:05 8/8/2012:
UTNLsT Thanks so much for the article post.Thanks Again. Great.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 05:17 7/11/2012:
gtMFTH otagcnmwlgzb, [url=http://pnihtyvpsgqa.com/]pnihtyvpsgqa[/url], [link=http://lropapskzkqc.com/]lropapskzkqc[/link], http://ozsflyrxqdqi.com/

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:38 8/11/2012:
TwsVfI Very good blog article.Really thank you! Really Cool.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 08:55 9/11/2012:
As you guessed that is all thanks to her well proportioned body along with the sexiest and teresa palmer sex video long legs. moreover you should know that being jealous is kendra wilkinson fakes a very big sin and you shouldnג€™t do that ever. Donג€™t you just love watching Olivia Munn kelly brook fakes nude and her gorgeous body in negligee? Of course you do. I would jessica biel nude pictures like to be the one who would hold her on her hand every time she walks somewhere for the first time. Now, with your kelly brook naked allowance I want to introduce you some very interesting information about her. There is also kate beckinsale nake photos this image where Katie seats on the floor with a lifted up shirt so her boobs are out. You will have to do your best to find them

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 21:29 9/11/2012:
And she is sort of trying to hayden panettiere fakes look at her ass with a question Well, how is it? Is it that good? I donג€™t see it Some of these pictures of Salma Hayek nude are probably fake ones but shakira naked pictures this doesnג€™t make any difference for me as her face is on all of them. Well, actually I am but the fact that they are not that big but so elastic make go here me feel confused a bit. I know that a lucy liu naked pics lot of women wonג€™t agree with me and Iג€™m not sure if there is an equal amount of men and women that donג€™t like to do any kind of sports. Anyway, letג€™s fantasize a bit about what we can see on this photo and make it jami gertz naked million times hotter. I know she is 29 and that was really long time ago, but thatג€™s the kind of fact I thought you should הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 07:46 10/11/2012:
For those that still want to see some spicy stuff I want you to kacey barnfield butt take a trip with me and see what kind of things I have about Miley and what people including me think about her. If you were popular and the kim kardashian sex video whole world knew you, would you say your tits are fake ones even if this was a truth? I donג€™t think so. It seems to me that she does some kind of sports back in high school however on she was saying she wasnג€™t popular in high school which decreases her chances on victoria justice sex tape being an athlete. That photo nicole eggert nude pictures shoot was doing right on some street and this is probably New York because I was a very familiar corner there. Without sex symbols it would be sandra bullock nipple slip pretty hard to live and not interesting at all. After such exciting

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

eWOcnpxBPu (האתר שלי) , 12:26 15/11/2012:
soma online carisoprodol 175 mg - soma online ticketing

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

kpUaLnULoY (האתר שלי) , 02:41 18/11/2012:
carisoprodol 350 mg what is carisoprodol 350mg - carisoprodol for sleep

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

uAjZrDGneE (האתר שלי) , 13:08 20/11/2012:
buy tramadol with paypal buy tramadol texas - buy tramadol er

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

TiNVuuVgYx (האתר שלי) , 23:42 20/11/2012:
buy tramadol online tramadol to buy online - tramadol high buzz

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

yKNXLnTCDN (האתר שלי) , 03:20 21/11/2012:
buy xanax generic xanax time release - dosage for xanax for anxiety

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

rJbVAaZRwl (האתר שלי) , 03:48 21/11/2012:
buy tramadol online cod order tramadol online us pharmacy - tramadol 50mg dogs

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

wLayVJcJsh (האתר שלי) , 06:58 21/11/2012:
xanax pill generic xanax alprazolam - xanax 1 mg and weed

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

EIJvJMYSvW (האתר שלי) , 07:24 21/11/2012:
buy tramadol online 200 tramadol buy - tramadol 50mg vs. lortab 10mg

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

hbycFiNJSo (האתר שלי) , 10:30 21/11/2012:
buy xanax buy xanax malaysia - xanax 93833

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

aLmgBZBAAA (האתר שלי) , 10:58 21/11/2012:
generic tramadol order tramadol from the uk - can you buy tramadol online no prescription

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

cHXdYbjABe (האתר שלי) , 13:42 21/11/2012:
buy xanax generic xanax interactions - what will 1mg of xanax do to you

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

BRAEfEDbPI (האתר שלי) , 14:10 21/11/2012:
buy tramadol online order tramadol - tramadol for anxiety

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

GlPVPCpIqF (האתר שלי) , 16:58 21/11/2012:
buy xanax xanax overdose how many mg - xanax dosage in bar

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

juIlLCyvam (האתר שלי) , 17:28 21/11/2012:
buy tramadol online tramadol 93 58 oval - buy tramadol online no prescription cod

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

LVsnlZzbiz (האתר שלי) , 21:01 21/11/2012:
buy tramadol tablets tramadol vs oxycodone high - buy tramadol 24x7

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

jkKdGBhxpl (האתר שלי) , 21:08 21/11/2012:
order alprazolam no prescription xanax pills treatment - generic xanax medications

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

DReZHyIbGg (האתר שלי) , 00:55 22/11/2012:
tramadol online cod buy tramadol online reviews - order tramadol overnight delivery

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

nMvGygkhGy (האתר שלי) , 00:57 22/11/2012:
buying xanax online no prescription can mixing xanax and alcohol kill you - xanax for anxiety daily

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

eFozThkUwO (האתר שלי) , 04:36 22/11/2012:
buy tramadol no rx tramadol online - buy tramadol montreal

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

JwPzpXhCoB (האתר שלי) , 04:37 22/11/2012:
buy xanax blue xanax pills generic - buy xanax online us pharmacy

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

rXtMFFoWPI (האתר שלי) , 08:10 22/11/2012:
buy xanax 1mg xanax withdrawal what to do - xanax withdrawal gas

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

uxHVxJuUMT (האתר שלי) , 08:11 22/11/2012:
buy tramadol mastercard legal purchase tramadol online - buy tramadol europe

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

PDrDDouxHH (האתר שלי) , 11:31 22/11/2012:
xanax antidepressant xanax xr overdose - xanax and alcohol addiction

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

XgixkndBBC (האתר שלי) , 12:02 22/11/2012:
buy generic tramadol online legal buy tramadol online canada - tramadol 50mg hcl high

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

vCFEtgMStD (האתר שלי) , 15:05 22/11/2012:
buy xanax online cheap buy xanax online uk - cheap xanax pills

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

roUNriJMaJ (האתר שלי) , 15:42 22/11/2012:
buy tramadol cod online buy tramadol generic ultram - can you buy tramadol

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

UBKpnBriuG (האתר שלי) , 18:16 22/11/2012:
buy alprazolam online without prescription is it safe to buy xanax online - xanax 1.5 mg

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

TRdDtommat (האתר שלי) , 18:55 22/11/2012:
buy tramadol online buy tramadol 50mg uk - tramadol 50mg max dosage

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

naaUrrcPOb (האתר שלי) , 22:01 22/11/2012:
tramadol buy tramadol online free shipping - tramadol dosage for dogs 50mg

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

qefKcXRrVe (האתר שלי) , 23:02 22/11/2012:
buy tramadol 100mg online buy tramadol cash on delivery - tramadol online cod

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

NnQFkIFyaL (האתר שלי) , 23:19 22/11/2012:
ambien 10 mg 8 ambien - ambien side effects sweating

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

VydVKQdWSo (האתר שלי) , 01:07 23/11/2012:
buy tramadol online buy tramadol ship to florida - tramadol 37.5/325 dosage

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

rwlHgvtLVd (האתר שלי) , 02:02 23/11/2012:
buy tramadol cod next day delivery tramadol 50mg withdrawal - tramadol veterinary

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

rwFVVQmGIh (האתר שלי) , 02:20 23/11/2012:
buy ambien online no rx ambien withdrawal seizures - mixing ambien cr xanax

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

דף 3 מתוך 8 דפים
לדף הראשון   לדף הקודם    1 2 3 4 5 6 7 8    לדף הבא   לדף האחרון

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח