לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 
בן: 46

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      



הוסף מסר
זכויות הגבר בישראל - אודות

כפי שסיפרתי בפוסט "רצח חופש הביטוי בבלוגיה של תפוז", ניהלתי בבלוגיה של תפוז במשך 5 שנים בלוג מאוד מצליח שהביא בסה"כ 737,000 כניסות והצליח להגיע לאנשים מכל סוגי האוכלוסייה, מבוגרים וצעירים, נשים וגברים, אקדמאים, סטודנטים, אנשי תקשורת וטלוויזיה ועוד. הבלוג הצליח להשפיע ולתרום לא מעט לחברה הישראלית ובמיוחד לציבור הישראלי שנעשה יותר סקרן, פתוח וצמא למידע.

לצערי הרב עשיתי טעות מאוד גדולה בשנים האחרונות כשנתתי את כל אמוני בגורם עוין שחדר לבלוג רק כדי להרוס אותו מבפנים. חוויתי ואני חווה בחודשים האחרונים מתקפות מאוד אישיות הכוללות עלילות דם, הוצאת לשון הרע ושקרים שלא האמנתי שמוח אדם מסוגל להמציא. מטרת ההתקפות הייתה כפי שהבנתי לצערי רק באיחור גדול מדי (בגלל המצב הבריאותי הקשה שלי ושל הוריי), לשתק, להרוס ולהחריב את הבלוג שהצליח לראשונה בתולדות מדינת ישראל להוות איום רציני על ערפל התעמולה הסמיך והמחניק והצנזורה הכבדה באמצעותם הצליחו הפמיניסטיות להשתלט על המדינה באופן מוחלט בכל מערכת אפשרית: תקשורת, מערכת המשפט, פרקליטות, רווחה, אקדמיה, חינוך, משטרה, צבא, ממשל ועוד. כיום כבר אין תחום בחיים שלנו שלא נשלט ע"י פמיניסטיות שונאות גברים שמאמינות בעליונות האישה ופועלות לדיכוי ונקמה כלפי המין הגברי כולו.


בניתי את הבלוג על פי רעיון של מאגר מידע חופשי ופתוח לכולם שיכלול נתונים, מידע, מאמרים, קישורים ובעיקר פרשנות, ניתוח והתעמקות בכל נושא שיש לו נגיעה במגדר, גברים-נשים והמלחמה האיומה שהפמיניסטיות כופות על כולנו. הבאתי מאמרים ומידע אמין ומהימן ביותר של מיטב המומחים בעולם, גברים ונשים שמצאו מספיק יושר אינטלקטואלי, הגינות ונאמנות מקצועית כדי להילחם לטובת האמת ולא למען תעמולת השקרים הפמיניסטיים. כל טענה שלי וכל נקודה מלווה בדוגמאות, קישורים למקורות מידע מקצועיים והוכחות חותכות, שום דבר לא נאמר "סתם באוויר".


עשיתי זאת כי הבנתי בגיל מאוד צעיר (14) את מה שרוב האנשים כיום רק מתחילים להבין לגבי התנועה הפמיניסטית, לגבי השקרים, חוסר הצדק, השנאה התהומית כלפי גברים ובעיקר ההתנשאות והרצון לשליטה מוחלטת בכל תחומי החיים. רציתי ובמידה לא קטנה הצלחתי להעביר לאנשים רבים, כולל לא מעט נשים, את התובנות שהגעתי אליהן באופן עצמאי ובלתי תלוי, והצלחתי להביא במידה רבה גישה מאוד חדשנית, מרעננת, מקורית ובעיקר הוגנת וצודקת לשם שינוי, כל זאת בחברה מאוד קשה, נוקשה ואגרסיבית שבה מקובל לחשוב על פי מודל ה"ראש קטן", כלומר רוב "פשוטי העם" (ה"אזרח הקטן" כמו שהמגלומנים באמצעי התקשורת נוהגים לומר) לא חושבים הרבה לעומק וממש כמו דגים קטנים שחיים במים מלוכלכים ומזוהמים בתוך אקווריום קטן, בולעים את כל מה שזורקים להם. אני מאוד גאה שהצלחתי לעקוף נטייה חברתית זו, הישג שאף אחד לא יכול לקחת ממני.


ב"ה אני אעביר בהדרגה את כל החומרים ששמרתי מהבלוג הישן לכאן. בינתיים אני מזמין אתכם גם לעבור על הקישורים החשובים הבאים :

אתרים בעברית

אתרים באנגלית


חזרה לבלוג  


20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)