לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אפקט האקס


אין מישהי שלא ראתה את האקס שלה תקופה אחרי הפרידה מחובק עם מישהי אחרת, ואכלה את עצמה מקנאה. אין מישהי שלא הרגישה מטומטמת באותו הרגע. אין מישהי שלא חוותה את אפקט האקס פעם אחת לפחות. אין מישהי שחוותה אותו כמוני.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 


הוסף מסר
אפקט האקס - אודות

אני? נטע. 14. שיער חום מתולתל, פוני, אוהבת, אמיצה, אנרגטית, אמיתית, אמינה, בוכה, בטוחה בעצמי, גאה בעצמי ובמעשים שלי, דפוקה בראש, דייקנית, דואגת, היסטרית, הורסת, הולכת עם הלב- פחות עם ההגיון, וונאבי. אבל רק לפעמים. זהירה מידי, זורמת עם החיים, חמה, חכמה, חברותית, חולמנית, לא חנפנית, חסרת מעצורים, טועה לפעמים אבל שונאת להודות בזה, טובה לכולם (כל עוד הם טובים אליי), ילדה טובה, יודעת מה אני עושה (לרוב), יפה מבפנים (אתם תקבעו אם מבחוץ), יצירתית, ילדותית כשצריך, כואבת כי מותר לי, לא יכולה בלי אהבה, מוזיקה ומסטיקים, לא שומרת בבטןמתאהבת מהר מידי, מתגברת קצת יותר לאט, מתלהטת בקלות, נשברת & מתאוששת, נעלמת כשבא לי להיות לבד, נופלת כשרע וקמה כשטוב, סטלנית, סלחנית, סקסית כשאני רוצה, סולידית כשבא לי, לפעמים מפספסת משהו, עולה על דברים במהירות, עקשנית, עומדת מאחורי ההחלטות שלי, פרנואידית, פרפקטציוניסטית, פלפלית, פלרטטנית, צוחקת, צעירה לנצח, קופצנית, קרה למי שלא מוצא חן בעיני, רוקדת בכל הזדמנות, רעה, רואה כמה צעדים קדימה, שובבה but שמרנית, שונאת זולות, תחמנית, תמימה, אבל לא יותר מידי.

מדליק אותי: עגיל בגבה, לא מעשנים, שיער אימו, בטוחים בעצמם, ג'נטלמנים, אמיתיים, כנים, שומעים מוזיקה טובה, אינטיליגנטים, מנוסים, גבוהים, בהירים אבל לא לבנים / שחומים אבל לא שחורים, סטייליסטים, קלאברים, אדישים [במידה], ערסים, סקייטרים, ברייקרים, גיטריסטים, מתופפים

מוריד לי: מעשנים, תופסים מעצמם, אדישים מידי, סטוציונרים, קיטשיים, חופרים, מוזיקה מזרחית / מטאל, ערסים מידי, חנונים, מרוכזים בעצמם, אגו-מניאק'ס

 

הם? גבוהים, שחומים, בהירים, שיער שחור חלק או חום קצוץ, מהאזור שלי ואולי גם יותר רחוק, זורמים, פוגעים, זורקים, נזרקים, מקנאים או גורמים לי לאכול את הכובע שהם קנו לי בשנה שעברה. גדולים, קטנים, ספורטאים, נגנים. לא משנה מה הם- בנים.

החבר הרציני הראשון שלי היה בסוף כיתה ז'. מאז אני מנתחת את ה'אפקט האקס'. מה יש בהם שהם גורמים לנו לקנא? למה אנחנו רוצות לרצוח את הבחורה שבזרועותיו כשבעצם אנחנו סיימנו את הקשר? למה אנחנו רוצות שיהיה להם רע והם יהיו לבד, אם בעצם נפרדנו כידידים ואפילו שמרנו על קשר טוב? תשובה עדיין אין. דוגמאות יש אין סוף.

שאלות? סיפורים? דוגמאות משלכם? צרו קשר בתיבת המסרים שבבלוג. אני אדאג לענות על כל דבר. מאוהב


חזרה לבלוג  


Avatarכינוי:  love*girl
בת: 29
תמונה

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

415
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlove*girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על love*girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)