לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים מנקודת מבט שונה

סיפורו המרגש של נער לקוי ראייה המתמודד עם החיים. נא לקרוא את הפוסטים על המלחמה (צד ימין).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

וואי, עבר מלא זמן...


היי אנשים, הרבה זמן לא עידכנתי אותכם במה שקורה איתי..

נתחיל עם העין-המצב ממש רע ורק הולך ומידרדר. כרגע אני מצליח לראות צללים וכתמים מעורפלים. אפשר לעשות ניתוח אבל הוא מסובך ואפשר לאבד בו את מה שיש כרגע.. אז בנתיים אני לא עושה אותו.

בסוף עברתי לירושלים לפרוייקט הזה של העיוורים והתחלתי ללמוד לפסיכומטרי. חוץ מזה אני גם לומד כתב בראייל, טאי צ'י, ניידות, בישול, יש לי חוג נגרות ועוד כל מיני דברים..

מסתבר שאפשר לחיות עם העיוורון.

אני כבר נייד, אני נוסע לאוניברסיטה לבד, הולך ברחוב ממקום למקום לבד, עולה על אוטובוסים לבד-הכל אפשרי :) אני נעזר קצת באנשים אבל אין בזה פסול.

הקטע של המתמטיקה בפסיכומטרי ממש קשה כי אני צריך לעשות הכל בראש ואני לא יכול לכתוב על טיוטה (בגלל הראייה כמובן) אני מקווה שיהיה בסדר..

 

זה הכל להפעם..

אני מקווה שאני אוכל לכתוב פה שוב..

היו שלום :)

נכתב על ידי , 13/1/2006 18:06  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 38

ICQ: 92023065 



תמונה




1,446
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHand of God אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hand of God ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)