לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוסף את הצדפים של החיים

כינוי: 

בן: 57

MSN:  The Moose





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2004

עיניים



אני מנסה לראות את עצמי דרך העיניים שלך.


אתה אומר לי שאני יפה, מדהימה -  אתה אומר. כשאני מסתכלת במראה אני מנסה לראות את המדהימוּת שלי. מה אתה רואה כשאתה מסתכל עלי במבט האוהב הזה שלך במבט החודר בגווני חתול?


למה אני לא רואה את מה שאתה רואה.?


אני רואה את הפגמים שלי ואתה רואה את השלמות שלי.


אתה רואה את הנשמה, את האהבה, את הלב.


אתה רואה מעבר לגוף.


לא סתם נאמר שיופי הוא בעיני המתבונן.


נכון, מכשף יפה שלי?



נכתב על ידי , 19/5/2004 20:20   בקטגוריות המכושפת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Moose אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Moose ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)