לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

על זה שהולך וזה שבא


לאחרונה כל משחק מטקות שלי נגמר רע. בפוסט הקודם תיארתי לכם את פציעת-המטקות שלי, והנה שבוע חלף ומשחק מטקות תמים בחוף ראשון נגמר בלא פחות מאובדן הפלאפון.

איך זה קרה? ובכן, אני מעדיף להאמין שהוא פשוט נפל מהכיס שלי(מי חכם ומשחק מטקות עם פלאפון בכיס?) לים באחד מהזינוקים ההירואיים שלי אחרי הכדור, ומשם נסחף במערבולת אל המצולות. האפשריות הפחות חביבה היא שהוא נפל לי מאותו כיס על החוף עצמו וחיש-מהר נלקח על ידי מישהו שכיבה אותו וכעת מחכה לרגע הנכון כדי להדליק אותו ולהשתמש בו כנגדי. ולא, אני לא מדבר על לעשות שיחות או משהו בסגנון(מה שממילא לא יעלה בידו כי ביטלתי את היוצאות), אני מתכוון לקריאת האסאמסים בקטגוריית "הודעות שמורות" אצלי. מדובר ב-10 הודעות שמצאתי לנכון לשמור לעצמי לימים שחונים, ואופיין הוא כזה שהן יכולות ליצור פסיפס די טוב של מה שאני לא מדבר עליו כאן איתכם, דהיינו חיי המין שלי. וממש לא בא לי שאיזה ערס ראשלצי יקרא את זה.

גם אם הפלאפון נסחף לים ויגיע למשל לקפריסין זה לא מעודד, שכן שם הוא יכול להתגלגל לידיו של פליט לבנוני שיעשה בו שימוש נגד מדינת ישראל, ויש להם שני חיילים חטופים שלנו גם ככה, אנחנו לא רוצים לתת להם גם מכשיר סלולרי כקלף מיקוח. ואם לא פליט לבנוני, סביר להניח שיהיה זה ערס ראשלצי אחר שנופש לו בחופיי איה נאפה. בקיצור, עדיף שיישאר במצולות.

 

אז הפלאפון איננו, אבל אתמול קניתי מסך חדש למחשב. המסך הקודם שימש אותי 9 שנים והוא סיים את חייו כשמידת הבהירות המקסימלית בו מזכירה את מידת הבהירות שיש במפגש בין קופי אנאן לקונדוליסה רייס. המסקנה הראשונה שלי כשהתקנתי את המסך החדש והתחלתי לראות דברים במידת הבהירות הנכונה שלהם היא שהתמונה בכותרת הבלוג שלי ממש מחרידה. איך סבלתם אותה כל הזמן הזה?!

נראה לי שאני אפסיק להיכנס לבלוג הזה.

נכתב על ידי , 11/8/2006 11:23  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




18,985
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArt Vendelay אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Art Vendelay ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)