לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונקציה לא מתאימה


"אשרי האוהב פרח אחד ויחיד."

כינוי:  keren

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

"מופ מופ מופ"


זה זמן קסם. זה יום טוב. יש לי מחשבות בראש. יש לי אהבה בלב. יש לי אהבה בפה. יש לי אהבה בראש. יש לי אוויר בריאות. יש לי נשימה באף. יש לי הרבה אף. יש לי חברים בגוף. יש לי חברים בנפש. יש לי שם לעצמי. יש לי קול. יש לי בית. יש לי ארמון. יש לי טירה. יש לי בקתה. יש לי אוסף צדפים. יש לי גלים באוזניים. יש לי אוניה באופק. יש לי כנפיים בגב. יש לי טבע ברגליים. יש לי תרמיל על הגב. יש לי מפה בתרמיל. יש לי מצפן בתרמיל. יש לי משקפת בתרמיל. יש לי כוכבים במרפסת. יש לי חללית בחורשה ליד הבית. יש לי עץ מול החלון. יש לי פרח ליד החלון. יש לי עציץ לשתול. יש לי גלימת היעלמות לדן. יש לי כישוף לעשות. יש לי נשיקה לתת. יש לי חלום לחלום. יש לי יקיצה לקום אליה. יש לי מציאות אחרי היקציה. יש לי חלום ביקיצה. יש לי מורי דרך. יש לי חכמה. יש לי דרך ארוכה לעבור. יש לי פרשות-דרכים לבחור בהן. יש לי פיתולים לנוע בהם. יש לי קרקס נודד לפגוש. יש לי חבל ללכת עליו. יש לי זברה לרכב עליה. יש לי טרפז להתלות עליו. יש לי בגד צמוד ללבוש. יש לי סנפיר לקבל. יש לי נסיך למצוא. יש לי משאלה לבקש. יש לי יצור-פלא להתפעל. יש לי שיר להמהם. יש לי מנגינה לזמזם. יש לי מנגינה לנגן. יש לי רוח לתפוס. יש לי יד להחזיק. יש לי סוד ללחוש. יש לי אוזן קשבת. יש לי שיר לכתוב. יש לי שיר לקרוא. יש לי סיפור לספר. יש לי ברבורים לברבר. יש לי מלמולים למלמל. יש לי קשקושים לקשקש. יש לי שפות ללמוד. יש לי תובנות להחכים. יש לי מישהו לשכוח. יש לי מישהו לזכור. יש לי אסונות לשיר עליהם קינה. יש לי כאב להאנח. יש לי צעקה לשחרר. יש לי עצב להתגבר. יש לי דמעות למחות. יש לי אוהל להקים. יש לי אימפריה לשלוט. יש לי אימפריה להפיל. יש לי גלות. יש לי נדודים להצדיק. יש לי משפט לזכות. יש לי תחרות להפסיד. יש לי לצאת בכבוד. יש לי רופים לברוח. יש לי שכר להרוויח. יש לי דאגה. יש לי צמאון להרוות. יש לי רעב להשביע. יש לי בישולים להריח. יש לי סיבה לחייך. יש לי נהר להתרחץ. יש לי אגם לצלוח. יש לי הר לטפס. יש לי מים לצלול. יש לי דשא להתגלגל. יש לי דיונות לרוץ. יש לי משטח לזחול. יש לי מישורים לנתר. יש לי שמחה לקפץ. יש לי סביון להעיף. יש לי גרגירים לתפוס. יש לי בועות להפריח. יש לי שממה להפריח. יש לי מדבר להביט. יש לי נשימה להעתיק. יש לי חיים של אחר להפוך לשלי. יש לי חיים שלי לתת לאחר.יש לי מזימה לרקום. יש לי שיקוי לרקוח. יש לי חולי לרפא. יש לי אומנות ליצור. יש לי רושם להותיר. יש לי דעה לגבש. יש לי בדיה לחבר. יש לי יחפנות. יש לי שביל לדרוך. יש לי ספסל לשבת. יש לי חותם להשאיר. יש לי בתולין להעניק. יש לי גלגל לגלגל. יש לי אפור לצבוע. יש לי כבוד להרוויח. יש לי יושר להתנהג. יש לי מכתב לשלוח. יש לי ציור לצייר. יש לי תמונה לצלם. יש לי חיוך לחייך. יש לי צחוק מתגלגל. יש לי עיניים לפקוח. יש לי סמל להמציא. יש לי עולם לגלות. יש לי אוצר לחשוף. יש לי עולם מלא לראות. יש לי מחבוא להסתתר. יש לי פרפר לחקות. יש לי כרית להתכרבל. יש לי מרקם להרגיש. יש לי ריחות להריח. יש לי אדם שחסר. יש לי חוסר להרגיש. יש לי חור לפעור. יש לי בור למלא. יש לי פער להשלים. יש לי רגש למגר. יש לי מחסום לפרוץ. יש לי ידיים לפשוט. יש לי חיבוק להרעיף. יש לי ריצה לרוץ. יש לי יער לחקור. יש לי מוזיקה לשמוע. יש לי שמיים לחדור. יש לי קבוצה להקים. יש לי דמיון. יש לי מרחבים לחצות. יש לי נצח לחוות. יש לי זמן לשהות.

 

אין לי גבולות.

אין לי סיום.

 

 

"להביט לא אחדל ולנשום לא אחדל

ואמות ואוסיף ללכת."

נתן אלתרמן

 

קרן.

נכתב על ידי keren , 9/4/2008 15:50  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)