לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונקציה לא מתאימה


"אשרי האוהב פרח אחד ויחיד."

כינוי:  keren

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

זה לא נקרא אומץ,


אם ידעתי את התשובה מראש. רק לפני כמה ימים באה אליי ההבנה, שזה לא היה אמיץ. שום דבר לא היה אמיץ. פשוט כלום. גורנישט. נאדה. זירו. אפס.

 

אני מרגישה אפס. כזה אפס, עגול. אפילו אנחנו דומים. בדיוק היום דיברתי על זה, שאם אני אהיה עם מישהו, הוא יצטרך להיות מאלה שאוהבים שיש מה לתפוס. כי יש מה לתפוס, באבוא יש (איךכותביםאתהמילההזאת?). לא יותר מידי, נכון. אבל יש. וגם הוספתי שהוא יהיה צריך להיות חתיך. כן. שטחיות זה כיף לפעמים.

אז אם כבר להיות עם מישהו, בדיוק זאת הנקודה- זה לא קורה, ואני די בטוחה שזה לא יקרה בזמן הקרוב. כי אני מרגישה אפס, ולפי החוקים של הסוד הטיפשי, שלא יוצא לי מהראש, אם אפס אני חושבת, אפס נמשך אליי. אז חרא, הלך עליי.

 

סקירה קצרה של הגברים (או שמא, בחורים?) בחיי:

יש אותו. הוא תופס לי את רוב היום במחשבות, אני גם רואה אותו הכי הרבה.

יש אותו. הוא ההיחיד אי פעם שאני מרגישה פספוס אדיר. כי אני יודעת שאם אני נותנת סימן- הופ!- ככה, אנחנו יחד. ואני גם קצת רוצה. אני מאד מחבבת אותו, תמיד חיבבתי ואפילו יותר, רק שאני לא יודעת אם זה מספיק.

ויש אותו, שעליו לא אוכל לומר דבר.

 

עכשיו אני מרגישה עוד יותר אפס. אווסטרגן טהור. אין בי את קמצוץ האומץ שדרוש בשביל ללכת אליו ולהשיג מה שאני רוצה. ומה עוד שכל הזמן אני שומעת שלא אני אמורה לפעול, אלא הוא. איזה קשקוש.

 

 

פוסט מטומטם. לא בא לי לפרסם אותו בכלל. אני מרגישה דחייה מכל הנקודות שפיזרתי כאן. אחת. אחרי. השנייה.

 

 

נכתב על ידי keren , 28/4/2008 23:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)