לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונקציה לא מתאימה


"אשרי האוהב פרח אחד ויחיד."

כינוי:  keren

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

כל כך נעים לי עכשיו.


אני יושבת כאן מול המחשב, וכל מה שאני מרגישה זה את הפוך שמסביבי. קשה לי להסביר מה עובר עלי בזמן האחרון, לעצמי יותר מלכולם. זה נורא מוזר, איך פתאום אנשים מנסים לדבר איתי, לראות מה עובר עליי. אני לא רגילה לזה. אני גם לא יודעת בדיוק מה אני חושבת על זה. קצת נמאס לי, בכל אופן, להסביר לכולם אותו הדבר, ועוד לפעמים זה בכלל אנשים שלא הייתי כל כך רוצה שידעו את זה.

 

 

זה שלי.

 

 

 

הנה, גם לי יש תקופה.

 

 

 

 

 

הרהורים מחשבות תהיות שאלות עצב שמחה זעזוע כעס עצבים התרגשות פרפרים גלגולים ידיים נשיקות בחילה גועל נפש עיזבון התאחדות יאוש ציפייה אכזבה מעצמי וממנו. כ א ו ס .

 

זה מצחיק, אבל דווקא כשאני לבד, גם אם אני מוקפת באנשים, אני מרגישה טוב יותר. זמן אחר משתלט עליי ואני נכנסת לתוכו, בוהה לא מקשיבה ובוחנת עננים ומטוסים, חולמת. לא מספרת מה אני חולמת. זה שלי. אבל איכשהו, אתם תמיד מצליחים לקרוא אותי (או הפוך).

 

 

 

 

 

 

די. לא יודעת אם אני אוהבת אותך. "את מכאיבה לעצמך", אני יודעת אני יודעת אני יודעת לא שולטת במחשבות שלי מנסה לגרש ולא הולכות להפך רק תוקפות יותר חזק אתה מבלבל אותי למה אתה חיב לשבת מולי בכל מקום ואז לבהות ואז אני בוהה בחזרה ופתאום קולטת וזזה מהר כי אני מתביישת וכולן מסביבי כל כך מצליחות ואני לא ואני לא מבינה. למה בנים מרגישים כאילו אני אחד מהחבר'ה שלהם למה אף אחד מהם לא רואה (או מראה) קצת יותר. ואיך אתן מצליחות לנשק בחורים זה לא דבר קל  כל כך אולי זה לא קל כשיש לי מה להפסיד. יש לי מה להפסיד.

 

בלילה
ביצוע: צליל מכוון
מילים: אברהם חלפי
לחן: שם טוב לוי
 

בלילה נפלו ציפורים מן הקן,           
                                                                    
 
ועצים רעדו בלילה.
והחיים הגדולים נהיו קטנים
ובכו לחיות.

אולי לא היה עוד דבר ברקיע.
אולי מעולם לא היה ברקיע דבר.
ורק מישהו,
כציפור שנפלה מן הקן,
דימה למצוא ברקיע דבר.

ולבכי היה טוב כי עודנו בכי,
וטוב לדמעות - כי דמעות הן
בלילה,
תמיד בלילה,
שואג סער איתן
ומכה על לב הענפים.
ונזכרים הענפים כי ליבם כואב.
ומישהו כציפור שנפלה מן הקן
וכענף שבור,
שאינו יודע מי הוא, מי הוא-
נופל גם הוא

ולבכי היה טוב כי עודנו בכי,...

בלילה נפלו ציפורים מן הקן,
ועצים רעדו בלילה.

 

                                             

 

גם החלון שלי רעד בלילה, והתעוררתי. ואני יודעת מה לחשתי לעצמי ולשמיכה לפני שנרדמתי.

 

קרן.

 


 

 

נכתב על ידי keren , 14/3/2008 02:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)