לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

תפסיקו לעשן, אידיוטים!


קיימת אצלי כל כך הרבה שנאה לסיגריות ולמעשנים, שקשה לי להעביר אותה. אבל אני אשתדל.

אני שונא אתכם, המעשנים.

אני לא יודע מה יכול לגרום לאדם שפוי לרצות לקחת גליל בוער ולשאוף את העשן המסרטן שבתוכו. הגוף כל כך סובל מזה ומנסה בכל כוחו להיפטר מהפסולת שהמעשן שואף. אז למה לעשות את זה?

זה לא נורמלי.

אתם לא צריכים להיות גאים בזה שאתם מעשנים.

אתם צריכים להתבייש על כך שרכשתם את ההתמכרות חסרת התועלת הזו.

אתם צריכים להתבייש בסירחון שאתם מפיצים בסביבה שלכם.

אתם צריכים להתבייש בשיניים הצהובות שלכם, בקמטים שמופיעים לכם מסביב לפה ובריח שנודף מהפה שלכם אחרי כל מקלון-סרטן שאתם צורכים – ריח של משרפה.

אתם צריכים להתבייש בזה שאתם מפרנסים את יצרני הסיגריות, שמרוויחים הון תועפות על מפעל המוות שהם מייצרים בזכות טיפשים כמוכם.

אתם צריכים להתבייש בכך שאנשים אחרים, חלשי אופי כמוכם, עלולים לראות אתכם מעשנים ולחשוב שזה בסדר, ואז להתחיל לעשן בעצמם.

אתם צריכים לירוק על עצמכם בבוז, בגלל שאתם כל כך אידיוטים.



אני לעולם לא אעשן.



כמה קוראים אתם חושבים שאני אאבד בעקבות הפוסט הזה? אני רואה שכבר איבדתי מנוי אחד, אבל במקומו באה מישהי אחרת (רק חבל שהיא טקסטואלית-בלבד)
(פוסט זה מוקדש לשירה, שצריכה להירשם לסדנת גמילה)
נכתב על ידי קוטר , 28/3/2005 16:52   בקטגוריות הדפס ותלה  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-24/9/2006 16:00



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)