לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

מה הקטע של המעשנים-לשעבר?


אתם זוכרים את אחד הפוסטים האחרונים שלי, שנקרא תפסיקו לעשן, אידיוטים?

באותו פוסט יש 51 תגובות. רובן תגובות אוהדות (ו-8 מהן שייכות לאילי-נקודה).
ציפיתי שכמה קוראים מעשנים יעזבו אותי בגללו, ובינתיים אין עדויות לכך שזה קרה. כנראה שהמעשנים התעלמו מאותו פוסט, כי הם רגילים שיורדים עליהם. דווקא מעשנת אדוקה אחת, שהתעצבנה מהפוסטים של הבתולדות (שפרטיה שמורים במערכת, ובכלל מחקה אותי מהMSN שלה), חשבה שהפוסט על המעשנים הוא משעשע.. לכו תבינו. רק מעשנת אחת (שאמורה להגמל) הביעה מורת רוח.

אבל מה מוזר? האנשים שהכי התעצבנו מהפוסט והגיבו בצורה הכי בולטת היו המעשנים לשעבר. דווקא הם, מבין כולם, צריכים הכי לתמוך בי, כי הם עישנו פעם אך התאמצו והפסיקו, כי הם הבינו שלעשן זה חרא.
אבל לא.
אחת ניסתה לשכנע אותי לא להתחייב שאני לעולם לא אעשן, ושניים אחרים מחקו את עצמם מרשימת המנויים שלי (אם כי אני לא ארגיש את ההבדל. במילא הם לא הגיבו כבר הרבה זמן).
אולי הם עדיין מעשנים?

אני אומר לכם, אין הגיון בעולם.
נכתב על ידי קוטר , 2/4/2005 01:33  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שבע ב-13/4/2005 14:21



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)