לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

אני שונא תאים קוליים של טלפונים סלולריים!


(בהמשך לפוסט הזה)
בהתחלה הופיע התא הקולי של בזק, הרבה לפני הסלולריים, והוא היה חביב. אמנם צריך לשלם איזה 10 שקלים, ואי אפשר לסנן שיחות איתו כמו שאפשר עם משיבון אמיתי, אבל הוא לא תופס מקום, וגם לא עולה כסף לשמוע את ההודעות שהשאירו.

ואז באו הטלפונים הסלולריים, וגילו שאפשר להשתמש בתא הקולי בתור מסחטת כספים דו כיוונית:
מהצד של המנוי: עולה זמן אוויר לבדוק הודעות. בניגוד לתא הקולי של בזק! פעם גם זה היה כרוך בתשלום חודשי אבל ביטלו אותו, כי במילא משלמים כל-כך הרבה.
מהצד של מי שמתקשר: אם האדם כיבה את הטלפון שלו או שהוא לא זמין, אז מי שמתקשר יחוייב אוטומטית. ומה אם אני רוצה לדבר עם מישהו חדש ואני לא רוצה להשאיר הודעה? אני מחוייב בכל זאת!
אצל בזק זה לא קורה. אם האדם לא עונה, אז יש כמה צלצולים עד שמופנים לתא הקולי. ואם לאדם עונה הקו הקולי כשתפוס, אז הוא שומע הקלטה לפני זה: "קו הטלפון תפוס כרגע, אתם מופנים לתא הקולי להשארת הודעה", ואם מנתקים בזמן הזה אז לא מחוייבים.


אז למה אנשים מסכימים להשתמש בתא הקולי הסלולרי? כי הם ישראלים פראיירים בתור ברירת מחדל. אבל לא צריך תא קולי. אם האדם זמין הוא יראה שהתקשרתי ויחזור אלי כשהוא יוכל (זה מה שאני מצפה מאנשים, לפחות), ואם הוא לא זמין אפשר לשלוח SMS, גם מהאינטרנט, ואז לא יעלה לי כסף להשאיר הודעה ולא יעלה לו כסף לראות שהשארתי לו הודעה.

(כן, יש אנשים שלא יודעים לשלוח SMSים. אז תלמדו אותם, והם הם לא מוכנים ללמוד, שילכו לעזאזל!)

אז קדימה אנשים - הצטרפו אלי במאבק נגד התאים הקוליים. העיפו אותם קיביבימט מהטלפון שלכם ועשו את המתקשרים אליכם הרבה יותר מאושרים. לי לא היה תא קולי באף אחד מהסלולריים שלי, כבר מההתחלה.
נכתב על ידי קוטר , 30/12/2003 23:26   בקטגוריות הדפס ותלה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-25/1/2005 22:57



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)