לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

אל תהיו בררניות!


יש לי חבר כזה חתיך (זה שאוהב אוסקרים. אבל אל תגידו לו שכתבתי עליו. חחח.. אני מניח שהוא לא יבקר בבלוג הזה יותר), והרבה פעמים בנות מנסות להתחיל איתו.. וגם הוא יכול להתחיל איתן כי הוא חתיך.

אבל מה לעשות, אני סתם דוב אפרורי ושעיר כזה, וזה לא מה שתמיד מושך בנות. ולכן קשה לי יותר עם כמעט כל הבנות בארץ הזאת שמטבען הן סנוביות.. ובררניות.

למה להיות בררניות? זה כל-כך מרושע לסנן כל-כך הרבה בחורים ולהשאיר אותם אומללים ובודדים. ממש כמו שאליטיזם זה רע. וחוץ מזה, בגלל שאתם בררניות אתן גורמות לגברים שכן מתאימים לסטנדרטים שלכן להיות יותר ויותר סנוביים, כי הם מרגישים שהם יחידים במינם וקשה למצוא בנים כמוהם, ואז הם משחקים משחקים, לא משקיעים ובכלל מתנהגים כמו פרות.

אז תפסיקו את זה ורדו אל העם (לא תרתי משמע). אוקיי?


עדכון: איזה כפתור משעשע מצאתי! אני מניח שהקרדיט עליו מגיע לנטע.
נכתב על ידי קוטר , 21/1/2004 20:12   בקטגוריות מה קוטרים רוצים  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-26/4/2006 19:39



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)