לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטרופולין עיצובים


בלוג עיצובים ועוד כל מני דברים טעימים..... 3:

כינוי:  קינקי

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

החתימות ל- princess + מבצע.


היי כולם,

הנה ההזמנה של "הנסיכה", למרות שהכנתי את החתימות כבר בצהריים אני מעלה עכשיו כי לא היה לי כח;)

אזזז בקשה, הנה החתימות כפי שביקשת:

 

 

מקווה שאהבת, לא לשכוח ללנקק אצלך ברשימות ובפוסט בגודל 24 Bold.

ה-2 הראשונים שמגיבים תגובת סמיילי- מלונקקים בגודל 18 בולד בפוסט הזה=]

ואפשר להמשיך להזמין, בינתיים אני עובדת על עיצוב חדשP:

 

קינקי

נכתב על ידי קינקי , 24/6/2007 20:47  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קינקי ב-26/6/2007 14:07
 



הראשון שמגיב מקבל עיצוב לבלוג!!


כןכן חזרתי לעדכן אחרי כמה חודשים שלא עידכנתי כלום (למעט "עוד שבועיים אני אעדכן שוב.." וכאלה).

אז הייתה לי היום בגרות בלשון היה סבבה...

ועכשיו אני פנויה לדברים באמת חשובים כמו לבלוג או לעיצובים, וכמובן שלחיים, משפחה וחברים.

 

אז..

הראשון שמגיב , אני מכינה לו עיצוב קיצי לבלוג או כל סוג של עיצוב, אבל לא לשכוח לכתוב הזמנה וסגנון של תמונה.

 

בהצלחה,

 ושיהיה לכולם חופש מעולההההההההההההה!!!!

 

קינקי.

נכתב על ידי קינקי , 24/6/2007 15:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קינקי ב-24/6/2007 15:49
 



עידכון . ? ! .++ @@ה-3 הראשונים מלונקקים.


עידכון  P:

הרבה זמן לא עידכנתי..

נו בגרויות, עומס וכאלה..

אז היי?!

 

ה- 3 הראשונים שמגיבים מלונקקים בהמלצה :]

333>,

קינקי.

נכתב על ידי קינקי , 18/6/2007 21:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Princess ב-18/6/2007 21:31
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

52,545
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)