לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

good friday



כינוי:  א. ס. פושקין

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פאלקור אנד פִיקל* ריליישיונשיפס.


*- כמו Fickle, לא Pickle. למרות שהאלטרנטיבה הרבה יותר מצחיקה.

__

 

מערכות היחסים שלי הן יצורים מיתיים עטויי קרניים ופרסות הנעים כחצי מטר מעל האדמה בעולם השברירי הסובב אותי.

עד כדי כך שנראה לי שאשאיר אותן מחוץ לדפי הבלוג הוירטואליים הללו, כמו שהקב"ה ייעד אותן.

זוכרים את הפוסט הקודם?

לא תקף.

 

עזבו, יש דברים שיותר כיף לעשות מאשר לנסות להסביר.

 

לדוגמה,

להסתכל על הנעליים המהממות שקניתי לפני שבוע:


 

או לעשות עמי מרתון שווידים מטורף ובפרט,

לראות את הדבר הכי מצחיק בעולם 20 אלף פעמים.

[למרות שאולי זה יצחיק אתכם רק אם אתם, כמוני {ולפי הניואנסים הדקים המובעים בשוויד הנ"ל, כמו יוצריו}, ביליתם את החופש בין כיתה ב' ל-ג' בלצפות בקלטת של 'הסיפור שאינו נגמר', להריץ אותה אחורה ולראות שוב. מה לעשות, הייתי קצת מאוהבת באטריו, ונראה לי שהחלק שהסוס טובע הוא הדבר היחיד שבכיתי ממנו בתור ילדה. לא במבי, לא מלך האריות {אולי קצת השועל והכלבלב}. כמה מתאים להפקה גרמנית לסחוט לי את בלוטות הדמע.]

כמו גם בלטו לטובה זה, וזה, וזה, וזה, וזה.

 

 

 

תעשו כיף חיים, ילדים, אני אלך לי להכין שקשוקה.

נכתב על ידי א. ס. פושקין , 22/8/2008 18:11  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



23,620
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. ס. פושקין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. ס. פושקין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)